Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pienen pojan pippelin pesusta

25.11.2006 |

Auttakaahan tytön äitiä. Poika on 1v 1kk ja todellakin vasta eilen kylvyssä vedin ekan kerran esinahkaa varovasti taakse. Järkytyin kun näin siellä jtn harmaata mössöä, luulin liaksi, toisaalta se näytti samanlaiselta kinalta mitä vastasyntyneen päällä voi olla....Kumpaakohan se oli, en sitä todellakaan lähtenyt sen enempää tutkimaan. Ja millon ylipäätään pojan pippeli aletaan pesemään sieltä alta? Aivan vastasyntyneestä sanoivat sillon kun kysyin että vesihuuhtelu päältä riittää ja olen sitten nähtävästi jämähtänyt siihen.

Kiitos!!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vedetään oikein pois päältä. Vanhemman ei tarvitse sitä esinahkaa vedellä mihinkään. Meillä pojat 3½v ja 1v9kk ja en ole koskaan heidän esinahkojaan vedellyt minnekään. Kylvyssä kyllä räpeltävät vehkeitään itse sen verran että pahimmat liat lähtee pois.

Vierailija
2/2 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itse olen kyllä kylvyssä jo n. puolivuotiaalta vetänyt vähän, kun poika oli ollut vatsataudissa ja kuraripulia oli kuivahtanut joka paikkaan...

Juttu on kuitenkin, että se pitää tehdä kylvyssä kun on " paikat" pehmeinä, ja tosi varovasti. Ja itsepä tuo poikamme on heti kädet löydettyään meilläkin kylvyssä räpeltänyt minkä ehtii, että varmaan tulee kyllä pestyksi ihan omatoimisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla