Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Britaxin omista matkarattaista?

12.08.2007 |

Kolmipyöräinen malli, Verve. Ainakin Pikkuhurmuri myy näitä rattaita. Olisi kiva kuulla millaiset on käytössä? Meillä ei ole enää kaukalolle tarvetta, rattaat olisi lähinnä kaupoilla juoksemiseen. Onko joku tehnyt vertailua näiden ja Quinny Zappien välillä, on vähän samannäköiset...?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä on Vervet olleet käytössä keväästä ja hyvät on kyllä olleet! Menevät pieneen tilaan ja näppärästi kulkevat, tosin vain lähinnä kaupunki/kauppareissukäytössä olleet.

Itsellä oli puntarissa silloin Quinny Zappit ja Vervet, mutta Vervet veivät voiton työntöaisan, etukaaren ja tavarakorin vuoksi.

Minkäs hintaiset ovat tuossa liikkeessä, jonka sanoit? Uteliaisuuttani vain kyselen =)

Vierailija
2/7 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä Pikkuhurmurin hintaa, ei näy nettisivuilla, enkä ole vielä livenä käynyt rattaita katsomassa. Olen lähinnä saksalaisista nettikaupoista katsonut n. hintoja, on siellä 159,- ja tietenkin jotkut toimituskulut päälle. Tuo työntöaisan yhtenäisyys on tosiaan plussaa ja turvakaari. Taitaa Zappit mennä pienempään tilaan, mulla on itselläni pieni auto ja tällä hetkellä matkarattaat vie takakontista ison tilan, vaikka pienet gracon citisportit ovatkin. Ja olishan se kiva vaihtaa ihan vaihtelunkin vuoksi :-) Mitä sinä maksoit Verveistäsi? Lisää kokemuksia saa laittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pingpongista tilasin, tuolla samalla hinnalla. Erinomaista palvelua sain ja toimitus oli moitteeton. Eivät mene yhtä pieneen kasaan, kuin Zappit, mutta eipä tarvitse " purkaa" osiinkaan ja pienempään menevät kuin meidän entiset Gracot kyllä. Suosittelen kyllä lämpimästi Vervejä =)

Vierailija
4/7 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on otsikon mukaiset matkarattaat. Hinta taisi olla Suomessa n. 160 ¿. Ollaan oltu hyvin tyytyväisiä.

Vierailija
5/7 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse miettinyt noita Yanis-rattaita. Tiedätkö mikä niissä on painoraja? Tarvitsisin pojalle reissuun hyvät ja tukevat rattaat, joissa selkänoja menee makuulle. Pojalla on ikää 2 v 2 kk, pituutta 93 cm ja painoa 14 kg. Myin Carenan Lieback Luxit pois, kun alkoivat olla tuon kokoisella jo turhan raskaat kääntää jne.

Paljonko ne painavat, osaatko sanoa?

Kiitokset!

Vierailija
6/7 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoraja on 15 kg. Näihin saa kiinni myös Britaxin turvakaukalon. Painoa en tiedä, mutta arvioisin ehkä n. 9 kg. Rattaat autonperässä parkkipaikalla, en jaksa hakea ja punnita ;)

-Sininen-

Vierailija
7/7 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostais noi vigour3 -rattaat. Meillä käyttö olis satunnaiset leikkipuistoreissut, sitten matkat ja kauppakeskukset. Lapsi on kohta kolme ja painaa varmaan 14kg.

Olisko noista rattaista tähän tarkoitukseen? Pärjäskö myös talvella (ei välttämättä tarvitse extremelumimyräkässä kulkea)?