Miksi ohuthiuksiset naiset kasvattaa pitkät hiukset?
Näkynä säälittävä. Jos sitä karvaa ei ole, niin parempi vaikka kalju kuin pikkusormen paksuinen poninhäntä.
Kommentit (124)
Olen vain kerran nähnyt naisella häiritsevän ohuet hiukset, ja silloinkin kyseessä taisi olla kilpparipotilas.
Suomalaiset häpeävät ohutta hiuslaatuaan turhan paljon. Usein tukka ei ole edes niin ohut kuin luullaan.
En kasvata. Kasvavat ihan itsekseen.
Yleensä ovat kyllä kiinni niin, ettei ohuutta näe.
Kukin pitäköön hiuksensa miten haluaa; kasvavat ne tai ei. Ei kuulu muille.
Ehkä alan käyttämään kohta hijabia, vaikka en muslimi olekaan. Saisiko sitten olla rauhassa ulkonäön arvostelulta??
Vierailija kirjoitti:
Olen vain kerran nähnyt naisella häiritsevän ohuet hiukset, ja silloinkin kyseessä taisi olla kilpparipotilas.
Suomalaiset häpeävät ohutta hiuslaatuaan turhan paljon. Usein tukka ei ole edes niin ohut kuin luullaan.
"Häirtsevän ohuet"?
Jännä,kun häiritsee.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut tekee aivottomia aloituksia?
Täysin tahditon aloitus oli taas Ap. Henkilöstä kumpuaa ihmisviha.On niin yksin ja purkaa yksinäisyyden pahaa oloa,milloin milläkin aloitus, Tuntemattomia arvostellen, saaden siitä itselleen mieli hyvää.Todella sairasta!
Olen kokeillut ihan lyhyttä mallia, ei sopinut yhtään, tai sitten kampaaja ei osannut leikata. Ei kyllä sovi pitkätkään. Siksi onkin vähän pidempi polkka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Häirtsevän ohuet"?
Jännä,kun häiritsee.
Väärin sanottu, pahoittelen. Tarkoitan, että olen vain kerran nähnyt niin ohuet hiukset, että kiinnitin asiaan huomiota. Eivät ne varsinaisesti häirinneet, mietin vain, että naisella oli ehkä joku sairaus.
Ja ankaran, monivuotisen kasvatuksen tulos on säälittävät ohuet pitkät hiukset eli ns. hiirenhäntä.
Ei kannata edes yrittää, pettymys tuloksesta on liian suuri.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ohut hius mutta sitä on paljon ja hius on taipuisa. Lyhyessä mallissa kampaajalla täytyisi käydä 3-4 viikon välein tai muuten pää näyttää pallolta. Harvassa on myös ne kampaajat jotka osaa leikata hyvän lyhyen mallin, eli tarpeeksi lyhyeksi ja kasvoihin sopivaksi.
Pitkää ohutta hiusta on kyllä kohtalaisen helppo huijata näyttämään tuuhemmalta ja paksummalta.
Olisitko halunnut kertoa parhaat vinkkisi? Lehtien vinkkejä ohuthiuksisille kun katsoo, niin siellä on tosi paksutukkaisia hiusmalleja. Turhauttavaa.
vanhakyynikko kirjoitti:
Ja ankaran, monivuotisen kasvatuksen tulos on säälittävät ohuet pitkät hiukset eli ns. hiirenhäntä.
Pitäisikö ohuttukkaisten jotenkin hävetä hiuksiaan ja toimia vastoin omaa tahtoaan? Säälittele sinä vain omia hiuksiasi, ja itseäsi muutenkin
Varmasti siksi, että aloittajan kaltaiset taikinanaamat tutisevat vitutuksesta :D
vanhakyynikko kirjoitti:
Mulla taas hiukset kasvavat todella nopeasti, vaikka ovatkin ohuet. Siksi ovatkin usein pois mallistaan ja varmaan häiritsee ap:ta suuresti. Mutta ei huvita maksaa kampaajalle 50-100 euroa kuussa, kun olen lähes jokaisen kampaajakäynnin jälkeen sitä mieltä, että ei ollut rahan arvoista.
Aloittajasta tulee mieleen se yksi pottapääryssä. Työnnä pääpilluus ja vislaa.
Kaikki lyhythiuksiset julkkiskaunottaret on tosi tyttömäisiä ja siroja kasvonpiirteiltään, harvalle suomalaiselle sopii. Sama pätee kaljuun.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on melko ohuet hiukset ja kyllä pidän niistä enemmän pitkänä. Pitkät hiukset ovat paljon näyttävämmät. En osaa olla lyhyiden hiusten kanssa.
Nykyään on hyviä tuotteita antamaan tekstuuria. Pitkät on niin helppo laittaa huonohouspäivänä vaan kiinni, että ei sen kätevämpää olekaan.
Yleensähän täällä paasataan sylki roiskuen, että naisella pitää olla pitkät hiukset, koska lyhyt tukka ei muka ole seksikäs. Olen itse ohuthiuksinen enkä voi edes kuvitella kasvattavani tukkaani pitkäksi. Vähänkin pitemmäksi kasvaessaan tukka alkaa lähteä. Ja sen verran olen pitempää tukkaa kokeillut, että tiedän korvanlehtien kurkistelevan karvojen välistä, mikä ei todellakaan näytä kauniilta. Juuri pari päivää sitten näin kaupassa ikäiseni naisen, jolla oli ehkä vielä ohuempi tukka kuin minulla. Tukka oli pitkä, ohut, rasvainen ja suortuvainen, mikä antoi naisesta aika suttuisen kuvan. Mieluummin olen lyhyttukkainen ja siisti. Kaunista minusta, vanhasta ämmästä, ei kyllä saa millään ilveellä, joten kohtuullinen siisteys riittäköön.
vanhakyynikko kirjoitti:
Mitä ankaraa on hiusten kasvatuksessa? Mulla kasvaa hiukset vuodessa lyhyestä pixiestä pitkähköksi, ei tarvitsee montaa vuotta kasvattaa.
Syö vitamiineja ja urheile, jos hiuksesi eivät voi hyvin.
Ihan AP:n kaltaisten kiusaksi, se on ainoa syy tietenkin. Aion kasvattaa omani niin pitkäksi kuin suinkin kasvavat, nyt ollaan jossain vyötärön tienoilla.
Mulla on ohut hius mutta sitä on paljon ja hius on taipuisa. Lyhyessä mallissa kampaajalla täytyisi käydä 3-4 viikon välein tai muuten pää näyttää pallolta. Harvassa on myös ne kampaajat jotka osaa leikata hyvän lyhyen mallin, eli tarpeeksi lyhyeksi ja kasvoihin sopivaksi.
Pitkää ohutta hiusta on kyllä kohtalaisen helppo huijata näyttämään tuuhemmalta ja paksummalta.