Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äiti pilaa poikansa häät?

Vierailija
18.03.2023 |

Vapun jälkeen nuorimies neitinsä kera astelee kirkkoon. Ovat itse hoitaneet järjestelyt. nähtyäni kutsulistan huomasin että kauempana asuvat kummit eivät olleet listalla ja yksi tätikin oli jätetty pois.

Kysyin syytä moiseen, sanoi vain ettei halua heitä elämäänsä. Kamalaa. Soitin siskolleni ja hän ilmoitti saman tien ettei tule myöskään. Eilen lauantaina 74v äitini kysyi siskoni tulosta, sanoin suoraan ettei ole kutsuttu. Äitini kimpaantui ja sanoi ettei tule hänkään lapsenlapsensa häihin. Hän soitti sukulaisille ja nyt puolet pojan suvusta boikotoi häitä.

Eikä siinä vielä kaikki, äsken poikani tuleva vaimo soitti ja sanoi että olen pilannut hänen häät. Huokaus.... Lumipalloefekti...

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä on kuusi tätiä. Olen tavannut neljä kerran, kahta en koskaan.

Mies ei pidä heistä.

Siltikö ne olisi kaikki pitänyt kutsua?

No ei tietenkään. Mutta noloa seuraavana vuonna mummon synttäreillä selittää, että ei saatu teiltäkään häälahjaa.

Ketään kiinnosta jonkun tädin kaameat lasimaljakot.

Muttakun kyllä sille saamarin rumalle sydänvaasille varmasti tulee joskus käyttöä!!! Kun lahjasta pitää jäädä MUISTO!

Onhan sekin tietty muisto, kun myy vaasin eurolla kirpparilla, että pääsee siitä eroon.

Vierailija
82/86 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, tämän takia en kutsu ollenkaan sukulaisia vihkimiseen. Ainoastaan pari todistajaa riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi, että jäävätkin pois. Olette ilmeisen ikävää porukkaa, joista seuraa vain vaikeuksia.

Vierailija
84/86 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on nuorten ihmisten tyyli, minäminäminä ja se mitä minä haluan. Käytöstavat ja se mikä on sopivaa on todella monelle hämärän peitossa eikä se edes tunnu kiinnostavan. Kunhan minä saan mitä haluan.

Väärin! Tämä on vanhojen ihmisten tyyli. Kunhan he saavat mitä haluavat. He vetoavat perinteisiin ja heidän vaatimuksestaan häihin on kutsuttava kaikki kumminkaimat ja naapurit. Meidän häissä oli kymmeniä ihmisiä joita en ollut koskaan ennen nähnyt enkä koskaan nähnyt sen jälkeenkään, koska anoppi kutsui sinne siskonsa ja heidän perheensä. Minulla ei morsiamena ollut mitään sananvaltaa, koska vanhempani maksoivat (anoppi oli ensin ehdottanut että kulut puolitettaisiin vanhempieni ja appivanhempieni kesken, mutta myöhemmin hän ilmoitti että se oli ollut vitsi). Äitini ja anoppini ottivat yhteen kutsuvieraslistasta, tarjoiluista ja siviilivihkimisestä. Oli paskat häät ja kaikkein huonoimmin käyttäytyi anoppi.

No häät nyt on yleensäkin tylsät juhlat, niin että mitä välii.

Häät ovat tylsät juhlat, jos ne kutsutaan täyteen sukulaistätejä, jotka näkevät toisiaan vain häissä ja hautajaissa. 

Sukulaistädit tuo parempia häälahjoja (eli laittaa tilille enemmän rahaa) kuin köyhät kaverit.

Aika kova hinta tulee sille lahjalle, kun hääpari on kustantanut heidän ruokailunsa ja majoituksensa - ja joutunut vuokraamaan suuremmat juhlatilat noiden takia.

Vierailija
85/86 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, vaikutat ilkeältä. Eipä muuta.

Vierailija
86/86 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei AP ole osallistunut ketjuunsa aloituksen jälkeen? Haisee trollilta