Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 52v ja treffit tulossa. Nyt av mammat auttakaa!

Vierailija
18.03.2023 |

Oho, nuoruuden ihastus otti yhteyttä. Eronnut ja jo pidempään yksin elellyt. Itsellä sama. Asumme samassa kaupungissa ja oli nähnyt minut kaupungilla ja etsinyt yhteystiedot käsiinsä. Eikö ole romanttista?

Nyt auttakaa minua saamaan itsestäni hehkeä ja puhaltamaan hämähäkinseitit pois. Mitä ehdin tehdä kahdessa vkossa? Varaan ainakin kampaajan ja yritän vähän katsoa mitä syön. Ylipainoa on 10kg, sille tuskin näin nopeasti mitään mahtaa, mutta jos nyt edes jotain??

Parhaat keinot ja tuotteet herätellä viisikymppinen taas eloon ja radalle?!? Onko se edes mhdollista? Uuuuh, olen niin jännittynyt ja iloinen tästä. Auttakaa siis.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ripset, kulmat ja kynnet voi ainakin käydä laitattamassa. Onko sulla kivoja treffivaatteita vai pitäisikö vaattevarastoa uusia?

Kynsien laitattaminen varmaan tarkoittaa lakkaamista, mutta miten ripset ja kulmat "laitatetaan"? Eiköhän 50+ nainen osaa jo itsekin laittaa ripsiväriä ja meikata kulmat jos on tarpeen. Ja varmaan kynsilakan levityskin kyllä onnistuu...

Mistä oletat että on nainen kyseessä?

Aika harva mies pohtii kietaisumekon ja irtoripsien laittoa treffeille. Ja jos pohtisi, niin tuskin tälle palstalle tulisi kyselemään tyyliohjeita.

Missä kohtaa AP:n kysymystä on mainintaa ripsistä tai mekosta? Joku vaan ehdottanut myöhemmissä.

"Oho, nuoruuden ihastus otti yhteyttä. Eronnut ja jo pidempään yksin elellyt. Itsellä sama. Asumme samassa kaupungissa ja oli nähnyt minut kaupungilla ja etsinyt yhteystiedot käsiinsä. Eikö ole romanttista?

Nyt auttakaa minua saamaan itsestäni hehkeä ja puhaltamaan hämähäkinseitit pois. Mitä ehdin tehdä kahdessa vkossa? Varaan ainakin kampaajan ja yritän vähän katsoa mitä syön. Ylipainoa on 10kg, sille tuskin näin nopeasti mitään mahtaa, mutta jos nyt edes jotain??

Parhaat keinot ja tuotteet herätellä viisikymppinen taas eloon ja radalle?!? Onko se edes mhdollista? Uuuuh, olen niin jännittynyt ja iloinen tästä. Auttakaa siis."

Joo, kaikki OLETTIVAT apn sukupuolen naiseksi. Selviätkö tästä traumasta vai pitääkö lähettää ambulanssi kun sun wokeus loukkaantui?

Vierailija
42/47 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä pini heti alkuillasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkas kävi? :)

t. Kommentoija Nro 1

Vierailija
44/47 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu?

Vierailija
45/47 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuvaa jo unelmahäiden ensi kauden jaksoa nimeltään "Kun Pera ja Eikku toisensa löysivät 30 vuoden jälkeen". :D

Vierailija
46/47 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kuvaa jo unelmahäiden ensi kauden jaksoa nimeltään "Kun Pera ja Eikku toisensa löysivät 30 vuoden jälkeen". :D

Toivottavasti hänellä tosiaan on ihan muuta iltamyöhän näpelöitävää kuin mitä tämä palsta tarjoaa. Pitää huhuilla vielä muutamana iltana, jos hän vaikka huomaisi. On ollut niin hyväntuulinen ketju, kerrankin. 

Vierailija
47/47 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuillaapa uudelleen. :)