Olen 52v ja treffit tulossa. Nyt av mammat auttakaa!
Oho, nuoruuden ihastus otti yhteyttä. Eronnut ja jo pidempään yksin elellyt. Itsellä sama. Asumme samassa kaupungissa ja oli nähnyt minut kaupungilla ja etsinyt yhteystiedot käsiinsä. Eikö ole romanttista?
Nyt auttakaa minua saamaan itsestäni hehkeä ja puhaltamaan hämähäkinseitit pois. Mitä ehdin tehdä kahdessa vkossa? Varaan ainakin kampaajan ja yritän vähän katsoa mitä syön. Ylipainoa on 10kg, sille tuskin näin nopeasti mitään mahtaa, mutta jos nyt edes jotain??
Parhaat keinot ja tuotteet herätellä viisikymppinen taas eloon ja radalle?!? Onko se edes mhdollista? Uuuuh, olen niin jännittynyt ja iloinen tästä. Auttakaa siis.
Kommentit (47)
Rennosti ja kiinnostuneena paikalle. Onhan vuosia vierähtänyt, luulisi juttua riittävän. Eikä sitten liikaa alkoholia. Toistan, turha esittää mitään. Aavistuksen voit alleviivata joitain hyviä puoliasi.
IIIIIIKkh.....😃
Tulipas itsellenikin perhosia vatsaan, kevättä rintoihin ja hyvä mieli ap:n puolesta, ja kivoista kommenteista.
Taidanpa lähteä penkomaan vaatteita, jos löytyisi jotain piristävää ja taidan hossottaa tukkaanikin vähän sekaisin😂.
Ihanaa kevään odotusta kaikille, ja pilkettä silmäkulmaan😉😘
Älä ota paineita tuosta ylipainosta. Mieshän on jo nähnyt sinut ja ollut yhteydessä eli voit minusta olettaa, että asia ei miestä vaivaa. Kampaaja on hyvä idea ja osta uudet vaatteet joissa tunnet itse itse viehättäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vinkki nuo ripset, kulmat ja kynnet. Niiden siistiminen varmaan jo vähän virkistää katsetta. Kauhistuttaa vaan mennä, kun en ole ikinä kulmiani/ripsiäni värjäyttänyt että jos tuleekin joku kauhistus sitten ja paksut mustat pölkkykulmat. Siinä sitä oiskin treffikumppanilla ihmetteleminen.
Voiko ripsiä kestovärjätä? En halua irtoripsiä enkä ehkä uskalla värjätä noita kulmiakaan. Jos sitten vaan siistiminen ja meikkikynällä laitan vähän väriä.
Vaatteita pitää katsoa läpi. Muutama ihan kiva paita on, mutta housuissa maha näyttää isolta. Ehkä joku kietaisumekko tmv olisi armollisempi ensitreffeille?
Ap, aika tohkeissaan nyt
Et kyllä ala laittamaan mitään kestovärejä, ne on hirveän tummat aluksi eikä ole nättejä, eikä järkeviä.
Mies saattaa sitä paitsi arvostaa luonnollisuutta.
Kannattaa käydä edellisenä päivänä jossain hieronnassa. Silloin sinusta ei paista hieman epätoivoinen kosketuksen kaipuu ja olet rennompi. Olet myös silloin enemmän fyysisesti läsnä kehossasi.
Kulmakarvat on yllättävän tärkeät. Ja ylipäänsä naamakarvojen ruokkoaminen. Yli 50 v. alkaa usein kulmakarvat kasvaa vähän joka suuntaan ja tulee satunnaisia karvoja leukaan ja sieraimiin. Ne tuo helposti iäkkään vaikutelman. Ihan turhaan pelkäät kulmien kestovärjäystä ja siistimistä. On niitä muitakin sävyjä tarjolla kuin musta. Itsekin tosi helppo tehdä.
Ei mitään vahvaa parfyymiä. Kemiassa on kyse omasta tuoksustasi, ei sen peittämisestä. Guerlainin Aqua Allegoria sarjassa on hyviä kevyitä vaihtoehtoja. Omasta mielestäni vahvat iltaparfyymit kuuluu enempi yhden illan juttuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ripset, kulmat ja kynnet voi ainakin käydä laitattamassa. Onko sulla kivoja treffivaatteita vai pitäisikö vaattevarastoa uusia?
Kynsien laitattaminen varmaan tarkoittaa lakkaamista, mutta miten ripset ja kulmat "laitatetaan"? Eiköhän 50+ nainen osaa jo itsekin laittaa ripsiväriä ja meikata kulmat jos on tarpeen. Ja varmaan kynsilakan levityskin kyllä onnistuu...
Mistä oletat että on nainen kyseessä?
Onko yleistäkin ettei ihmiset ollenkaan pidä ulkonäöstään huolta, ja sitten tulee tällainen "kaikki rempsottaa" paniikki? Olen varmaan jossain city-kuplassa kun olen olettanut että naiset pitävät esim ne kulmakarvat ojennuksessa ihan jatkuvasti, tai että parfyymin käyttö ei ole mikään uusi juttu (siis jos ylipäätään on ihminen joka haluaisi tuollaisia tehdä edes treffeille). Ja jos on sen tyylinen lyyli ettei osaa edes itse kynsiään lakata, niin kannattaako sellaista edes esittää treffeillä, kun niitä kynsiä tuskin jaksaa kovin kauaa sitten ylläpitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ripset, kulmat ja kynnet voi ainakin käydä laitattamassa. Onko sulla kivoja treffivaatteita vai pitäisikö vaattevarastoa uusia?
Kynsien laitattaminen varmaan tarkoittaa lakkaamista, mutta miten ripset ja kulmat "laitatetaan"? Eiköhän 50+ nainen osaa jo itsekin laittaa ripsiväriä ja meikata kulmat jos on tarpeen. Ja varmaan kynsilakan levityskin kyllä onnistuu...
Aika harva mies pohtii kietaisumekon ja irtoripsien laittoa treffeille. Ja jos pohtisi, niin tuskin tälle palstalle tulisi kyselemään tyyliohjeita.
Vierailija kirjoitti:
Onko yleistäkin ettei ihmiset ollenkaan pidä ulkonäöstään huolta, ja sitten tulee tällainen "kaikki rempsottaa" paniikki? Olen varmaan jossain city-kuplassa kun olen olettanut että naiset pitävät esim ne kulmakarvat ojennuksessa ihan jatkuvasti, tai että parfyymin käyttö ei ole mikään uusi juttu (siis jos ylipäätään on ihminen joka haluaisi tuollaisia tehdä edes treffeille). Ja jos on sen tyylinen lyyli ettei osaa edes itse kynsiään lakata, niin kannattaako sellaista edes esittää treffeillä, kun niitä kynsiä tuskin jaksaa kovin kauaa sitten ylläpitää.
Samaa ihmettelen. Luulen, että AP asuu maalla tai pienessä sisämaan "kaupungissa". Pks kaikki pitävät huolen ulkonäöstään riippumatta iästä. Mutta kuitenkin, tsemppiä AP! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vinkki nuo ripset, kulmat ja kynnet. Niiden siistiminen varmaan jo vähän virkistää katsetta. Kauhistuttaa vaan mennä, kun en ole ikinä kulmiani/ripsiäni värjäyttänyt että jos tuleekin joku kauhistus sitten ja paksut mustat pölkkykulmat. Siinä sitä oiskin treffikumppanilla ihmetteleminen.
Voiko ripsiä kestovärjätä? En halua irtoripsiä enkä ehkä uskalla värjätä noita kulmiakaan. Jos sitten vaan siistiminen ja meikkikynällä laitan vähän väriä.
Vaatteita pitää katsoa läpi. Muutama ihan kiva paita on, mutta housuissa maha näyttää isolta. Ehkä joku kietaisumekko tmv olisi armollisempi ensitreffeille?
Ap, aika tohkeissaan nyt
Et kyllä ala laittamaan mitään kestovärejä, ne on hirveän tummat aluksi eikä ole nättejä, eikä järkeviä.
Taidat sekoittaa kestovärit johonkin tatuointiin? Itsehän se väri valitaan kuten hiuksiinkin. Tai sitten ei ole ollut ammattilainen asialla.
Vierailija kirjoitti:
Olet tosiaan jonkinlaisessa kuplassa.
Repsottamisen ja puunaamisen välissä on luonnollisen siistin ihmisen alue, jolle mahtuu ilman kulmien ojentelua, kynsien värilakkaamista ja parfyymin käyttämistä. Tällaisia ihmisiä on paljon cityssäkin, usko pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet tosiaan jonkinlaisessa kuplassa.
Repsottamisen ja puunaamisen välissä on luonnollisen siistin ihmisen alue, jolle mahtuu ilman kulmien ojentelua, kynsien värilakkaamista ja parfyymin käyttämistä. Tällaisia ihmisiä on paljon cityssäkin, usko pois.
Mutta tällaisille ei varmaan tulisi apn kaltaista paniikkia että kaikki paikat pitää huoltaa? Jos kerran oma tyyli on "luonnollisen siisti". Silloinhan kaikki olisi valmiiksi luonnollisen siistissä, itselle mieluisassa kuosissa
Kasvohierontaa, tee raikas meikki, poskipunaa ja huuliin väriä :) Kuulostaa romanttiselta. Ihania treffejä teille <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, aika tohkeissaan nyt
Tämä. Ne tummiksi värjätyt överikulmat ovat ihan hirveitä. En tiedä ketään, jolle ne sopisivat. Ei, ne indtabeibet, joilla sellaiset ovat, eivät ole kauniita vaan lähinnä näyttävät jostain kauhuelokuvasta karanneilta.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ihmeen ripset? Eikö sulla ole omia ripsiä? Tai kulmia? Tai kynsiä? Kuulostat aika pelottavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika harva mies pohtii kietaisumekon ja irtoripsien laittoa treffeille. Ja jos pohtisi, niin tuskin tälle palstalle tulisi kyselemään tyyliohjeita.
Missä kohtaa AP:n kysymystä on mainintaa ripsistä tai mekosta? Joku vaan ehdottanut myöhemmissä.
"Oho, nuoruuden ihastus otti yhteyttä. Eronnut ja jo pidempään yksin elellyt. Itsellä sama. Asumme samassa kaupungissa ja oli nähnyt minut kaupungilla ja etsinyt yhteystiedot käsiinsä. Eikö ole romanttista?
Nyt auttakaa minua saamaan itsestäni hehkeä ja puhaltamaan hämähäkinseitit pois. Mitä ehdin tehdä kahdessa vkossa? Varaan ainakin kampaajan ja yritän vähän katsoa mitä syön. Ylipainoa on 10kg, sille tuskin näin nopeasti mitään mahtaa, mutta jos nyt edes jotain??
Parhaat keinot ja tuotteet herätellä viisikymppinen taas eloon ja radalle?!? Onko se edes mhdollista? Uuuuh, olen niin jännittynyt ja iloinen tästä. Auttakaa siis."
Ihana tilanne sulla ap! Näin sitä 50+ nainenkin voi herätä yllättäen eloon – kokemusta on :-D
Älä huoli painostasi, aikuisille miehille se ei ole niin kilon päälle ja monet jopa pitävät siitä, että on mistä tykätä ;-) Ja hänhän on nähnyt sinut, joten kilosi eivät ole kynnyskysymys.
Ripsien ja kulmien laittaminen (= kulmien siistiminen ja molempien värjäys) on hyvä vinkki, se virkistää kasvoja, mutta kannattaa mennä ammattilaiselle ja sanoa, että haluat luonnollisen näköiset. Silloin hän käyttää kulmissa vaaleampaa ja sinun väreihin sopivaa sävyä ja myös nyppii kulmat lempeämmin mutta hyvän muotoisiksi.
Kivat, mukavat vaatteet ja kevyt laitautuminen viestivät siitä, että välität tapaamisestanne koska haluat panostaa, mutta mitenkään överiksi ei tartte vetää. Esim. vahva meikki, laitetut kynnet ja kaikenlainen bling bling voi olla jopa omituista, jos se ole normaalisti tyylisi. Ei se mieskään sitä kuorta halua tavata, vaan sinut! (paitsi jos hän on hyvin ulkonäkökeskeinen?)
Kuulostaa ihanalta. Mahtavaa, että mies näki vaivaa etsiessään tietosi ja laittoi viestiä. Tämä toi lohtua jo toivonsa menettäneelle 43-vuotiaalle, joka jostain syystä on tänään erityisen allapäin. Tule kertomaan sitten miten treffit meni.
Mäkin olen sillä linjalla, että muista, että mies näki sinut jo ja piti näkemästään! Itsesi ja itsetuntosi takia voit tietysti jotain siistimistä ulkokuorellesi tehdä. Noinkin riität! Tärkeintä on, että sinulla on mahdollisimman tuttu (vaikkakin se uudelleensyntynyt ;) ) olo omissa nahoissasi. Ehkä hieronta vois olla monessakin mielessä hyvä. Hermostuneisuuskin varmaan kuuluu asiaan ja luonnollisuus on aina viehättävää :)
Kuplassani on niin paljon tuoksuallergikkoja, että se mielessäni en itse ehkä uskaltaisi laittaa mitään. Jos uskaltaisin, laittaisin ihan tosi häviävän pienen häivähdyksen just sellaista nuoruuden myskintuoksua jonka mainitsit vähän ehkä poissuljetuksi. Veisi niihin muistoihin, kun olitte eri aikoihin vapaana ja kutkutusta oli. Jos hommaat uuden, varmistu siitä, että sekin tuntuu omanlaiseltasi. Tuoksun siis... mutta miehenkin! Koita olla keskittymättä liikaa siihen, että teetkö sinä vaikutuksen häneen. Muista huumasta huolimatta ajatella asiaa myös toisinpäin.
Ja! Muistathan tulla kertomaan meille romantiikannälkäisille jotka virkistyivät tilanteestasi, että miten sujui :)
Vihkoon? Ehkä siihen vihkoon, johon häävieraat kirjoittavat terveisensä, kun tulevat juhlimaan. :)
Se, että ap:llä on sitä tätä tota ja perhosia vatsassa, on vain hyvä juttu.
t. Eka kommentoija