Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vitutttaa kun aina nää helteet tulee arkisin, viikonloppuna varmaan sataa taas. :(

Vierailija
22.07.2024 |

Menee hukkaan, kun ei voi tehdä mitään. Työt vie kaiken ajan.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Siinä yksi tärkeimmistä syistä miksi rupesin opettajaksi. Olisi kauheaa olla töissä kesä-heinäkuussa.

Vierailija
2/42 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta se elämä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovat kivut + helteet + imuri, joka ei toimi kunnolla ja ei enää ole kunnon hellevaatteita. 

Vierailija
4/42 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Siinä yksi tärkeimmistä syistä miksi rupesin opettajaksi. Olisi kauheaa olla töissä kesä-heinäkuussa.

En ole toistaiseksi töissä, mutta mulla on kipuja ollut koko kesän. Kävin lääkärissä ja ai perhana, kun se laittoi mulle uuden ajan jonnekin monen kuukauden päähän. Se ei oikeastaan tehnyt lääkärinajalla mitään, vaan kertoi miten hoidot jatkuu myöhemmin. Mun alkukesä meni sairaana ja loppukesä menee myös. Tän kesän piti olla kiva loma ilman töitä, mutta oon sairastellut helteissä ilman töitä. Ihan oikeasti luulin, että lääkärit tekee kesälläkin töitä, kun niille maksetaan. 

Vierailija
5/42 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesälomaan vielä kuukausi. Sapettaa, jos nämä lämpimät hiipuu ennen. Ei Suomeen kovin usein  rantakelejä tule.

Vierailija
6/42 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole toistaiseksi töissä, mutta mulla on kipuja ollut koko kesän. Kävin lääkärissä ja ai perhana, kun se laittoi mulle uuden ajan jonnekin monen kuukauden päähän. Se ei oikeastaan tehnyt lääkärinajalla mitään, vaan kertoi miten hoidot jatkuu myöhemmin. Mun alkukesä meni sairaana ja loppukesä menee myös. Tän kesän piti olla kiva loma ilman töitä, mutta oon sairastellut helteissä ilman töitä. Ihan oikeasti luulin, että lääkärit tekee kesälläkin töitä, kun niille maksetaan. 

Vaihda lääkäriä/lääkärifirmaa, jos et saa hyvää palvelua.

Vierailija
7/42 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmosta se elämä on.

ai? musta on hyvin outoa kun olen haalarit päällä töissä niin aurinko paistaa perkeleesti mut sittten kun tulee viikonloppu ja lähtisin veneilemään niin vettä tulee ja tuullee.pitää vissii ottaa lopputili niin antaa sataa vaan joka vkl veneilen viikolla.

Vierailija
8/42 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei ole hyvä. Yhtä paljon vituttaa. Valittamisen aihetta löytyy aina, ja jos ei löydy, voi silti valittaa. 

Vierailija
9/42 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisano itsesi töistä. Problem solved.

Vierailija
10/42 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön olen ei työt paina.Eläkepäivät odottaa niinsanotusti nurkantakana,lasken jo päiviä.

Vierailija
11/42 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskaan ei ole hyvä. Yhtä paljon vituttaa. Valittamisen aihetta löytyy aina, ja jos ei löydy, voi silti valittaa. 

no voishan se olla pari viikonloppua kesässä satamattakin satais vaik viikolla niin perkeleesti mut ei ku viikonloppuna jolloin perhe haluais vene retkelle.

Vierailija
12/42 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole varaa maksaa yksityiselle, joten julkinen oli. Veikkaisin, että lääkäri oli kesäkandi. Kiireellisellä ajalla en saanut akuuttia apua kuten aina ennen. Oli kyllä hassu olo lääkärinajan jälkeen, kun tajusin, että kipuihin ei tullut mitään helpotusta ja tutkitaan vasta kuukausien päästä myöhemmin. Siirtyy toiseen hoitopaikkaan muutenkin. Pitää vaan toivoa, että siellä toisessa paikassa viitsivät tutkia paremmin. Potilas kyllä lähti vastaanotolta yhtä sairaana kuin sinne tulikin, joten ei ihme, jos sote-palveluissa on ruuhkaa. 

Vierailija
13/42 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työtön olen ei työt paina.Eläkepäivät odottaa niinsanotusti nurkantakana,lasken jo päiviä.

varmaa hyvä eläke tollasella lusmulla!.voit katella ikkunasta ulos eläkkeellä kun ei muuhun varaa.

Vierailija
14/42 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole varaa maksaa yksityiselle, joten julkinen oli. Veikkai

Julkinen puoli on yhtä tyhjän kanssa. Itse priorisoin terveysmenot, joten olen perustanut niitä varten säästötilin.

Vierailija
15/42 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko arktinen ilmamassa tulla jo Suomeen ja jähdyttää lämpötilat alle 15 :)

Vierailija
16/42 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteet on perseestä

Vierailija
17/42 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko arktinen ilmamassa tulla jo Suomeen ja jähdyttää lämpötilat alle 15 :)

Kyllä se sieltä tulee. 4kk ja on taatusti jo huomattavan paljon lähempänä. Ja sitten taas valitetaan. 

Vierailija
18/42 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vituttaa taas se, että kaikki viilenemiset, rajuilmat ja kaatosateet jne jääkin uupumaan ennustuksista huolimatta mutta sitten nämä saatanan helteet toteutuu kyllä aina ja usein vielä ennustettuakin pahempina.

Vierailija
19/42 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaa hyvä eläke tollasella lusmulla!.voit katella ikkunasta ulos eläkkeellä kun ei muuhun varaa.

Laskin että eläkkeeni tulee olemaan noin  3000 euroa.Menehän laiskuri töihin että saat tienattu mulle eläkekorotuksen.

Vierailija
20/42 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesälomaan vielä kuukausi. Sapettaa, jos nämä lämpimät hiipuu ennen. Ei Suomeen kovin usein  rantakelejä tule.

Jos lohduttaa niin eipä tämä keli uimisellakaan yhtään paremmaksi muuttunut eikä tullut sellaista ihanan raikasta oloa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän