Ollako onnellinen vai oikeassa
Olen sairas, kun en pysty unohtamaan. Elän katkeruudessa lopun elämäni, mutta tiedän, että olen oikeassa.
Kuolen näin. En anna anteeksi.
Kommentit (39)
Minä olen tuollainen. En pysty unohtamaan. Sitä muokkautuu sitten passiivis-aggressiiviseksi.
Annoin anteeksi erittäin vaikean asian. Halusin jatkaa omaa elämääni ilman vihaa ja katkeruutta.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tuollainen. En pysty unohtamaan. Sitä muokkautuu sitten passiivis-aggressiiviseksi.
Ehkä tämä johtuu jo lapsuudesta. Kokemus, että asioille ei voi mitään.
Nyt elän aika ulkopuolella yhteiskunnasta.
Vierailija kirjoitti:
Annoin anteeksi erittäin vaikean asian. Halusin jatkaa omaa elämääni ilman vihaa ja katkeruutta.
Minä tavallaan hautaan asiat. Koen, että kiusaajat ja muut paskiaiset saavat takaisin, universumi kostaa.
Tämä elämä menee siinä, että opettelen antamaan anteeksi.
Tai siis en välitä. Olen kuin jääpatsas.
Kun minun unelmat on viety, muutkaan eivät tule saavuttamaan unelmiaan.
Reilua vai mitä?
Unelma unelmasta. Hammas hampaasta, silmä silmästä.
Olisin ollut avain erään ihmisen unelmiin, mutta hän tuhosi minun unelmani. Jopa kykyni unelmoida.
Unelma unelmasta. Se on reilu peli.
Ja en tee mitään. Annan elämän lipua pois.
Niin se kuului mennä.
Kun minä en saanut unelmiani, et sinäkään tule saamaan.
Kaikki mihin kosket, muuttuu paskaksi.
Minun unelmani työasioista tuhoutuivat.
Sinun unelmasi työasioista tuhoutuvat.
Unelma unelmasta.
Unelma unelmasta, hammas hampaasta, silmä silmästä.
Työ työstä, rakkaus rakkaudesta, lapsi lapsesta.
On helpompi elää, kun tavallaan antaa anteeksi. Unohtaa ei aina voi ja vaatii paljon työstämistä, että voi ajatella tosi ikävästä ihmisestä positiivista. Jokaisella on syynsä käytökseensä, emme me pahoina synny.
Yksi taksimies totesi kymmeniä vuosia sitten, että taidat olla ihminen joka haluaa sanoa viimeisen sanan, kun juteltiin ihan hyvässä hengessä. Osaan valtellä ikäviä ihmisiä, enkä vieläkään tykkää ihmisestä joka kehuu kuinka ei riitele koskaan, muka päivänpaiste aina. Ei ole, teeskentelijä viimeisen päälle.
Minä osaa nyt pyytää anteeksi ja antaa anteeksi, aina ei näin ole ollut.
Olen kommeitoija 3. Itsesääli . Siihen en ala. En ole kenenkään moraalinvartija.
Anteeksi anto vapauttaa mielesi/sydämesi turhista taakoist joilka itseäs rasitat. Ensi tietty hyvä itse saada omat synnit anteeks Jeesukselt ni helpompi antaa. Kts vertaus armoton palvelija
Pettymys pettymyksestä, menetys menetyksestä, kipu kivusta. Halveksinta halveksinnasta, kiusaaminen kiusaamisesta, suru surusta.
Murtuminen murtumisesta, epäonnistuminen epäonnistumisesta.
Tuho tuhosta.
Luovuttaminen luovuttamisesta.
Kyynel kyyneleestä.
Katkeruus katkeruudesta.
Avaa AP vähän enemmän tilannetta.
Olisin voinut antaa sinulle lapsen. Mutta sinä veit minulta lapsen.
Olisin voinut auttaa sinua työssäsi, sinä veit minulta työn.
Sinä veit minulta mielenterveyden.
Vuosia.
Elämä on.
Haluan olla onnellinen, joten kaikki turha lakaistaan maton alle ja unohdetaan.
Miksi en pysty unohtamaan minua kohtaan tehtyä vääryyttä? Syytän. Hiljaa ja ilman sanoja. Täysin passiivisesti.