Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies puhua pälpättää kokpajan, jopa elokuvia ja ohjelmia katsoessa tulee kommenttia kokoajan

Vierailija
17.03.2023 |

Rasittavaa!

Itse tykkään olla enemmän hiljaa ja väsyttää aika usein tuo jatkuva pälätys ja kommentointi. Monesti vastaan vaan lyhyesti "aha", "aijaa" tai "nii-in". Tai katson elokuvia yksin.

Huhhuh!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on onnistunut valitsemaan miehekseen selittäjän, onnittelut. Tai valittelut. Omassa kaveripiirissä oli kans aikanaan pari selittäjää, voi elämä kun se oli rasittavaa. Jos seurustelukaveri selittää jo alkuvaiheessa, niin kannattaa harkita tarkkaan jatkoa. Nimittäin se selitys ei ajan myötä kyllä vähene.

Vierailija
22/26 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kelpaa jos mies ei paljon puhu, ei näy kelpaavan myöskään jos puhuu.

Sellainen tyhjän höhöttäminen vielä toistamiseen on ihan järkyttävää. Ei mitään substanssia, ja jonkinlaista vastausta selvästi on vaatimassa. Dominointia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen täällä. Ja ohi kulkiessaan kommentoi myös yksin katsomaani ohjelmaa, rasittavaa! Jos haluaa rauhassa katsoa niin puhelimelta kuulokkeet päässä. No muuten ei isommin valitettavaa

Vierailija
24/26 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS.

Vierailija
25/26 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama juttu. Lisäksi tulee välillä pausea ja pakitusta ja selostusta. Ja sitten välillä hypätään jollekin tv-kanavalle tarkistamaan tallennuksia. Hyvässä lykyssä 1.5h elokuva kestää 3h. Ja minä nukahtelen näiden elokuvaselostuksien aikana ja mies sitten valittaa, ettei minun kanssa pysty katsomaan elokuvia

Jotenkin uskonette, että harvemmin tulee katsottua yhdessä mitään.

Vierailija
26/26 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän haluaa olla kommentaattori ja keskustelija. Mitä mieltä sä olet asiasta? Jaa ja niin ei kerro mitään. Vaikka kai hiljaakin voisi välillä olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä