Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silmänympärysvoide jolla olet saanut näkyviä tuloksia?

Vierailija
17.03.2023 |

Oletko löytänyt silmänympärystuotteen jota käytettyäsi eron entiseen on oikeasti huomannut? Minulla (N35v) on alkanut silmien alle muodostua syvät, näkyvät urat ja iho silmien alla on selkeästi ohuempaa kuin ennen, lisäksi iho on löysempää ja pienet pussit ovat tulleet jäädäkseen.

Olen käyttänyt lähinnä markettien 10-20e maksavia voiteita. Jotain pientä parannusta taisin saada tuotteella, jonka hankin viimeksi (L300 Pro-Retinol / Prisma, 20e), ihan kuin se olisi hieman siloittanut ihoa ja hiukan ns täyttänyt niitä mainitsemiani uria.

Nyt olen alkanut katselemaan Apteekin ja esim Stockan kalliimpia merkkivoiteita. Testeteitä kokeilemalla on ainakin tullut huomattua että koostumus on paljon täyteläisempi ja kosteuttavampi. Voisiko jollain kalliimmalla tuotteella saada isompia tuloksia? Olisi ihana kuulla, mikäli olet löytänyt jonkun huipputuotteen jota kannattaa ehdottomasti testata. Iso kiitos jos vinkkaat siitä tähän!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin vaikutus on ollut ihon kosteuttamisella, parhaiten itselläni onnistunut kun kerrostan tuotteita. Jos en heti suihkun jälkeen laita tuotteita naamaan, on ero ihan jäätävä. Silmäkulmissa syvät juonteet.

Vierailija
2/6 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Favora kiinteyttävä ja ravitseva silmänympärysvoide!

Pidän koska se laitetaan myös liikkuvalle luomelle. On auttanut minulla juonteisiin, tummuuteen ja turvotukseen. Eikä ole pahan hintainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän koska se laitetaan myös liikkuvalle luomelle. On auttanut minulla juonteisiin, tummuuteen ja turvotukseen. Eikä ole pahan hintainen.

Muitako ei laiteta yläluomelle, miks?

Vierailija
4/6 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muitako ei laiteta yläluomelle, miks?

Yleensä ei suositella liian lähelle silmää, mutta itse olen aina rikkonut tuota sääntöä.

Joillakin voi turvottaa jos laittaa. Mutta riippuu varmaan tuotteestakin.

Vierailija
5/6 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama ongelma. Ikää tämä vuonna 39 mittariin ja ihan tässä on nyt tulleet kauheat harakanvarpaat ja alas silmiin uurteet.

Joku tehotehokosteuttaja pitäs saada.

Olen nyt laittanut iltaisin Dermosilin seerumia ja jotain rasvaista perusrasvaa. Harmillisesti tulee pestyä itsellä ainakin ripsiväri liian tuhtilla pesuaineella. Täytynee huomenna lähteä " naamaostoksille".

Vierailija
6/6 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bella yövoidetta laitan yöksi koko kasvoille myös ohuelti silmänympäryksiin, mutta jätän noin puoli senttiä turvaväliä silmiin , ettei ärsyynny silmät.

Retinol on hyvä aine.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän