Sattuuko keskenmeno?
Kommentit (11)
Mutta tämä olikin alkuraskauden keskenmeno, eivätkä edes terveyskeskukseen ottaneet tarkastettavaksi.
sen enemmän sattuu. Mulle laitettiin kipupiikkikin kerran, kun oli niin kamalat kivut.
mulla oli kolmisen viikkoa sitten keskenmeno rv 7+5, sattui jonkun verran enemmän kuin kuukautiset. Ei siis ollut mitään kaameaa se kipu. Muuten olin niin fyysisesti kuin henkisestikin rikki noin viikon, sitten alkoi helpottamaan.
Ei ainakaan mua ponnistuttanut (km rv 7+5 siis). Runsas vuoto alkoi sunnuntaina, tiistaina menin sairaalaan lääkkeelliseen tyhjennykseen. Pari tuntia Cytotec-tablettien laittamisesta peräsuoleen lähdin käymään vessassa, jonka jälkeen tunsin kun jotain isompaa tuli minusta ulos. Menin takas vessaan ja sellainen noin 3cm pitkä ja 2 cm paksu kudosmöntti oli tullut, se oli varmaan sikiö (en tutkinut tarkemmin). Tämän jälkeen kivut vähenivät huomattavasti.
Kuulostaa kamalalta näin luettuna, mutta aika kamalaa se olikin. Epäiletkö ap, että sulla on keskenmeno tulossa? Voimia! *halaa*
Viikot oli 12+4...
Lisäksi vuosin kerta 2,5 viikkoa ja jomotus kesti siitä 1,5 viikkoa
Kauhea kokemus!
-5-
eka rv 13
toka rv 9
kolmas rv 10
eka kaikista pahin, toka niinku pahat pahat menkat
eikä juuri sattunut fyysisesti
(yksi synnytys oli takana vuotta aiemmin)
voisin kuvitella, että synnyttämättömiä sattuu keskimääräisesti enemmän (kuten kuukautiskivutkin on pahempia). varmaan henkinen puolikin otttaa enemmän koville, jos ei ole onnistunutta raskautta jo takana
Lääkäri ennusti, että keskenmeno on minulla nyt yhtä todennäköinen kuin raskauden jatkuminenkin, joten siksi tuli mieleeni kysyä.
t. ap
Niin kuin menkkakipu ,mutta aaltomaisena niin kauan kun sikiö on sisällä.
Mulla loppu se aaltomainen kipu ja lievä ponnistamisen tarve siihen paikkaan kun se sikiö tuli ulos.
Senjälkeen vaan verenvuotoa ja lievää jomotusta alavatsassa.
pahemmat kuin menkkakivut sata kertaa, mutt sehän riippuu kuinka pahaksi koet menkkakivut
ihan vitusti ja verta ruutaa. ja tietty sitä pahempi mitä pidemmällä olet,
t 3 keskenmenoa