Antaisitko pettämisen anteeksi?
Kommentit (756)
Vierailija kirjoitti:
En. Vaadin uskollisuutta, koska itsekin olen. En ikinä voisi sitä unohtaa, joten en voisi romanttisesti enää rakastaa . Rakkaus menisi rikki lopullisesti. Jumala armahtaa, minä en.
Sama
En todellakaan. Mutta en eroaisi vaan ottaisin kaiken hyödyn irti koska mies on varakkaampi. Ja fiiliksen mukaan kostaisin ja pettäisin myös ja nauraisin matkalla pankkiin. Olen ollut aina uskollinen joten jos mies pettäisi niin turha kai minunkaan on enää olla uskollinen...
Jos olisi pitkä liitto, lapset ja muuten hyvä suhde, niin ehkä. Muuten en.
En.
Pettäminen kertoo mielestäni siitä, että ei halua olla minun kanssa parisuhteessa. En halua parisuhteessa ihmisen kanssa, joka ei halua olla minun kanssani parisuhteessa.
Laitoin eron vireille välittömästi. Ei vaan voi antaa anteeksi. Se seuraisi mukana joka päivä ja yö. Tehkää tämä selväksi heti alussa, että anteeksi ei saa.
Vierailija kirjoitti:
En. Kerran annoin anteeksi, mutta kaduttaa.
Saman kokenut. Pettäjä ei kadu vaikka itkien vakuuttaisi katumustaan. Hän katuu vain sitä että jäi kiinni.
En. En edes tapailuvaiheessa hyväksy, että nainen tapailee muita miehiä. M28
Sanoisin, että en, mutta vaikea sanoa varmasti ennenkuin siihen tilanteeseen joutuu. Jos tunnustaisi heti niin ehkä. Jos salailisi, niin kunnioittaisi minua niin vähän ettei järkeä jatkaa.
Antaisin. Vaikka sitten useammankin kerran.
Toki pahoittaisin mieleni pitkäksi aikaa, mutta mieheni on mulle kaikki kaikessa enkä pystyis elämään ilman häntä.
Rakastan häntä ihan hullunlailla.
Ei oo tosin antanut aihetta epäillä tms.
Ei ansaitse minua kukaan pettäjä.