Antaisitko pettämisen anteeksi?
Kommentit (756)
Jos siihen ei liittyisi mitään yhteydenpitoa ennen tai jälkeen, niin ehkä. Riippuu myös miten tulisi ilmi. Pitäisi tunnustaa heti seuraavana päivänä, niin voisin harkita.
En. Parisuhteessa pitää olla selkärankaa ja sitoutumista sen verran, ettei petä.
Olen antanut, en suosittele kenellekään enkä pystyisi siihen toiste, mutta olen iloinen että kiduin sen anteeksiantoprosessin läpi.
En. Mies oli viestitellyt naisen kanssa tapahtuman jälkeenkin ja yrittänyt sopia uusintaa.
En, pettäjä on aina pettäjä. Aikuisen pitää osata hillitä itsensä.
Yritin ja sairastuin itse psyykkisesti. Päädyttiin lopulta eroon. Enää en antaisi.
Jos kertoisi heti eikä olis yhteydessä enää tähän toiseen.
En. Mun mies on pettänyt, mutta ikinä en tule sitä antamaan anteeksi ja mies tietää sen.
Yritin antaa anteeksi, mutta koko ajan paljastui lisää uusia juttuja. En suosittele.
En. Kerran annoin anteeksi, mutta kaduttaa.
Olen jo antanut anteeksi. Onneksi annoin. Nyt meillä menee paremmin kuin koskaan.
En koskaan. Vähän omanarvontuntoa pitää olla.
En ikinä. En ole yhdellekään antanut anteeksi enkä anna. Ero astuu voimaan välittömästi. Saa todella taistella itseään vastaan, etten pahoinpitelisi pettäjää ja tuhoaisi pettäjän omaisuutta, niin arvottomia saastoja ovat.
En. Vaadin uskollisuutta, koska itsekin olen. En ikinä voisi sitä unohtaa, joten en voisi romanttisesti enää rakastaa . Rakkaus menisi rikki lopullisesti. Jumala armahtaa, minä en.
Antaisin. Ajattelen että meillä on mieheni kanssa elinikäinen liitto ja sitä ei yksi erehdys kaada.