Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä suomennettu aloitus Ruotsin "vauvapalstalta"

Vierailija
17.03.2023 |

Otsikko:
Miksi tekisit ruokaa itse, sensijaan että kävisut ravintolassa?

Aloituskommentti:
En ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä, varsinkaan miehiä, jotka laittavat ruokaa itse. Seisot tunnin ajan paistinpannun ääressä ja vatkaat keskinkertaisen annoksen saadaksesi pienen pureman. Aika, jonka tuhlaat tähän turhaan toimintaan, voidaan käyttää johonkin tuottavampaan. On ihmisiä, jotka työskentelevät ruoanlaitossa, joten miksi et antaisi heidän tehdä ruoanlaittoa puolestasi?

Onko syynä se, että olet naisia ja sinulla on naisellisempi puoli vai oletko jonkinlainen homo? Johtuuko siitä, että olet köyhä? Minun on vaikea ymmärtää tätä, mutta luulisin, että se on enemmän näiden kahden yhdistelmä?

(Minä: 😂Niinkuin täältä suoraan. Toi on automaattisesti suomennettu, en osaa ruotsia.)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kedox:

Lopeta trollaus.

Jotkut osaavat todella kokata. Teen monia ruokia niin paljon maukkaampia kuin alueen ravintolat."

Vierailija
22/25 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"BorisBalken:

Teen ruokaa paremmin kuin 70% kaikista ravintoloista (kirjoitetaan näin), sitten syön paljon ulkona töissä, joten haluan tehdä ruokaa kotona, kun olen kotona. Ehkä nukkua kotona 3/7 yötä viikossa, muuten se on pubiryömittelyä tai jotain muuta.

Miten teillä meni oikeinkirjoituksen kanssa koulussa? Osaatko kirjoittaa käsin? Vaikuttaa siltä, että olet tyhmä päähän.

Sitten lankaa pitäisi kutsua "Syö ravintolassa sijasta".

Mutta TS on luultavasti tuhatvuotinen."

Onkohan TS sama kuin AP? 😂 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan TS sama kuin AP? 😂 😂

TS = Topic Starter

Vierailija
24/25 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha joo, ja milleniaali = tuhatvuotinen 😂

Vierailija
25/25 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm, voiko tuosta päätellä että Ruotisissa on halvempi syödä ulkona kuin Suomessa?

Tädsä ensimmäinen vastaus aloitukseen:

"Helpompi syödä terveellisesti, kun teet itse ruokaa, ravintoloissa on helvetin paljon varjoisia öljyjä ja roskaa. Sitten myös rahaa, en yksinkertaisesti tee mieli maksaa 105 kruunua lounaasta, kun voin valmistaa saman 30 kruunulla."

Okei, eli ei :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan