Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä säilöt lapsellesi aikuisuutta varten?

Vierailija
24.11.2006 |

Itse vaikka mitä: kaikki ihanat vaatteet, ekat jutut (hammas, hiuskiehkura, piirustus jne jne), olen täyttänyt vauvakirjaa ahkerasti ja kirjoitellut hänestä muutenkin juttuja ylös ja valokuvat säästän tietysti (teen oman albumin hänelle). Lisäksi kerään hänelle erästä astiasarjaa, jonka saa sitten kun muuttaa kotoa pois.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten pienimmän vaipan olen myös säilyttänyt (käyttämättömän tietysti :)

Se ensivaippa on liikuttavan pieni!

Ja sitten piirustuksia, joitakin askarteluja, valokuvia, ja paljon olen kerännyt muistiin lapsen puhumia hauskoja lausahduksia ja juttuja.

Vierailija
2/5 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myös joitain ihanimpia vaatteita.

Vauva-ajan pehmolelun, ekat kengät, valokuvia ja vauva-albumi.

Piirrustuksia tai muita askarteluja laitan myös talteen.

Molemmille otin äitiyspakkauksen ja siihen laatikkoon kerään kummallekin omansa. Äitiyspakkauksesta säästän makuupussit, pussilakanan ja toppapuvun muistoksi.

Jos ei halua niitä enää säilyttää tai käyttää esim. omalle lapselleen, niin antakoon pois tms.

Pari vauvalehteä syntymävuodelta olen myös laittanut laatikkoon, niin voi sitten aikuisena lukea, miten asiat oli ennen. Systeemit kuitenkin muuttuvat tämän 20 -30 vuoden aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-pieni laatikko ensimmäisiä ihania vaatteita

-oma valokuvakansio parista ekasta vuodesta

-vauvakansio juttuineen ja kuvineen

-kansio lipuista ja lapuista(elokuvaliput, konserttiliput...)kouluikään asti

-piirustuksia

-muistolaatikko synttärikortteja, kutsuja, askarteluja...

-muutama ensimmäinen pehmolelu

tulikohan siinä kaikki...

Vierailija
4/5 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...molemmilla oma valokuva-albumi, oma muistikirja, johon kirjoittelen en nyt ihan päivittäin, mutta viikottain kuitenkin, laitan kuvia ja teatterilippuja ym sekä lasten piirroksia. Askarteluja, piirroksia ym. kerään talteen. Vauvalaatikosta löytyy joitakin vaatteita, syntymäpäivän sanomalehti, vaippa, lelu... Joka vuodesta teen dvd-koosteen..jota annetaan myös sukulaisílle ym lahjaksi..muutenkin kuvamateriaali samoin valokuvia on paljon (itse oon aina kärsiny siitä ettei musta paljonkaan oo kuvia..)...

Vierailija
5/5 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiinlähtövaatteet, valokuvia...