Miten ehdottaa miehelle seksiä?
Olen iloinen, kivannäköinen, reipas nainen, joka tutustuu ihmisiin hyvin spontaanisti kaikkialla, niin nuorempiin kuin vanhempiinkin, miehiin ja naisiin.
Onko olemassa mitään tapaa, jolla minkään jäämättä epäselväksi ilmaisisin kiinnostavalle miehelle jutellessmme (ihan julkisella paikalla päiväsaikaan) haluavani jatkaa tutustumista? Nimenomaan seksin merkeissä. Miehet, sanokaa, miten toivoisitte naisen lähestyvän teitä olittepa sitten vapaita tai varattuja.
Kommentit (72)
Jos tosiaan vaikka kaupassa tapaa ja kokee mielenkiintoiseks, niin lähestyy ja sanoo, että tämä nyt tulee vähän äkkiä, mutta vaikutat mukavanoloiselta tyypiltä, lähtisitkö kahville tuohon kaupan edessä olevaan kahvilaan, minä tarjoan kupilliset. Tuo on kyllä hyvin suorasukainen ehdotus tilanteessa, jossa kumpikaan ei tunne toista, mutta toisaalta tilanne on voinut ajautua sellaiseksi, että on sattuman oikusta ehtinyt ennen ehdostusta vaihtamaan muutamat sanat toisen kanssa, joten voi toimia. Tilannetaju on tässä ehdottoman tärkeää.
Tai jos korissa tai kärryssä on jotain, jota ajatteli itsekin ostaa, niin kysyy, että mistähän noita löytyi, kun olen tässä itse etsinyt juuri tuota tuotetta. Tai kysyy, että onko tuo tuote tuttu, kun olen miettinyt, että uskaltaisko kokeilla, mahtaakohan se enemmmän kirpeää vai makeaa. Noista tilanteista pääsee aina hyvin liikkelle ja toiselle harvemmin tulee tunne, että ahdistellaan. Toki, kun suomessa ollaan, niin ainahan meillä on niitä ihmisiä, joille ahdistelua on sekin, jos vaika vain nyökkäisi moikat ja ohittaisi metrin päästä, mutta sellaista se on.
Jos on semituttu, vaikka näkee toista tarpeeksi usein samallla bussipysäkillä, tai aina sattuu samaan kauppaan, tai mitä vain, niin voi ihan sanoa, että vaikutat mielenkiintoiselta tyypiltä, olisiko mahdollista, että mentäis kahville/mahdatko käydä vapaa-ajallasi joskus elokuvissa/kahvilassa se ja se/juhlimassa iltaa ja kertoo vaikka, että on itse lähdössä viettämään juhannusta/joku tilanteeseen sopiva yleisötilaisuus ja olisikohan mahdollista, että sinäkin olet sattumalta siellä.
Tuossakin annetaan toiselle mahdollisimman paljon tilaa kieltäytyä kohteliaasti tai ehdottaa jotain muuta tai vaikka suostua ehdotukseen. Ja jos siitä ei mitään synny, niin ainakin itselle kokemusta ja se aina rentouttaa tulevissa samankaltaisissa tilanteissa ja rentous on kaiken a ja o (ja se että malttaa edetä yksi askel kerrallaan)
Minut yksi mies iski kaupasta siten, että kun kassalinjaston jälkeen kassini hajosi ja sieltä tippui peruna ja porkkanapussia lattialle, niin hän herrasmiehenä poimi ne ylös ja kävi hakemassa toisen muovikassin. Kiitin vuolaasti ja suoalaistyypilliseen tapaan "olisin mä voinut itsekin..." "tottakai, tottakai" sanoi mies. Asuttiin viereisissä taloissa ja siitä lähti juttu liikkeelle, mies lopulta päätti, että hänen pitää viedä minut autolla kotiin, koska onhan se traumaattista, että kauppakassihajoaa juuri kun on sen pakannut (huumori on aina hyvä keino kokeilla vähän rajapintaa, ettälähteekö toinen mukaan tilanteeseen vai ei). Oli helppo puhua enemmän vaikkei tunnettu, mutta asuttiin kuitenkin toistemme lähelle, niin tietyllä lailla oli siinä heti yhteistä.
"Minut yksi mies iski kaupasta siten, että"
Kun mies valloittaa kaunottaren on se luonnonmukainen soidinmenojen järjestys. Se aniharvojen miesten osalla toimii toisinpäin (väärinpäin).
Vierailija kirjoitti:
"Minut yksi mies iski kaupasta siten, että"
Kun mies valloittaa kaunottaren on se luonnonmukainen soidinmenojen järjestys. Se aniharvojen miesten osalla toimii toisinpäin (väärinpäin).
Toimii toisinkinpäin, ellei mies ole joku aspergertyyppi, joka ei tajua vihjettä, vaikka raamatulla iskisi päähän
Jos tuntematon nainen tulee ehdottamaan miehelle ensikontaktina seksiä, on tilanteessa jotain epäilyttävää. Kyseessä on todennäköisesti joko maksullinen nainen tai joku aineissa oleva, jolla vaan on pakottava tarve päästä sänkyyn nyt ja heti. Enkä tarkoita, etteikö naiset pitäisi seksistä ihan yhtä paljon kuin miehetkin.
Näin joskus youtubesta jonkun "social experimentin", jossa ihan komea mies kysyi kaupungilla sadalta tuntemattomalta naiselta, että haluaisiko lähteä harrastamaan seksiä. Olikohan Berliinissä tms. Sadasta naisesta yksi lähti. Tämän lisäksi kukaan ei antanut edes minkään somensa tietoja. Eli tämän perusteella ainakaan naiset eivät ihan hirveästi lämpene tuntemattomien suorille ehdotuksille. Voi tietty olla, että jos saman testin tekisi sadalle miehelle, niin onnistumisprosentti olisi parempi, vähintäänkin yhteystietojen osalta.
Vierailija kirjoitti:
Voit esimerkiksi pyytää vaan kylään.
Se on totta kai epäselvä pyyntö, mutta onhan hyväkin jättää takaportti, jos ei sitten tunnukaan siltä.
Sitten vaan perus flirttiä ja silmiin tuijottelua.
Tätä on tullut käytettyä, tosin eri järjestyksessä. Ensin flirttailua ja silmäpeliä ja kun olen saanut vastakaikua, ehdotus kyläilystä tai välivaiheena kahville menemisestä. Ensimmäinen vaihe karsii sellaiset, joiden kanssa koko juttu ei muutenkaan onnistuisi. N28
Muuta en nyt keksi, käykö sexi! Päiväkahvit tajuaa varmaan.
ihmisillä pariutumisscripti menee niinpäin, että ensin mies havaitsee itseään miellyttävän (seksikkään, kauniin, nuoren, hoikan) kaunottaren, eli mies hyväksyy hänet, alustavasti. Sitten mies liittyy soidinmenoihin, muiden miesten joukkoon. Lopulta kaunotar hyväksyy parhaaksi kstsomansa miehen ja antautuun tälle, alustavasti. Siitä siis käynnistyy seurustelujakso, jossa yhteensopivuutta arvioidaan tarkemmin, myös hetekalla.
Jos käy niin että kaunotar vain käy päälle kuin yleinen syyttäjä #metoo jutussa, ilman että miehellä on ollut mahdollisuutta ihastua kaunottareen, jää kaunottaren tavoite lähes aina saavuttamatta, mieheltä ei voi riistää valinnan (hyväksymisen) mahdollisuutta. Kun mies ihastuu kaunottareen, on miehellä tavoite, kaunottaren valloittaminen ja hetekalle ohjastaminen. Jos kaunotar vain valitsee uhrinsa/palvelijansa niin siinhän mies olisi kuin koira, kuristuspanta kaulassaan.
Se mitä kaunotar voi tehdä, on yrittää vietellä miestä, esittelemällä avujaan, paljastelemalla, siis yrittämällä saada mies kiinnostumaan kaunottaresta, seksuaalisesti. Vaikka kaunotar olisi kuinka äveriäs tahansa, tai omaisi jopa kaakatustieteen tohtorin arvonimen, on se täysin merkityksetöntä, mies valitsee kaunottarensa seksuaalisin perustein, aina.
Minä sanon vaan miehelle, että tänne viereen. Ja tuleehan hän.
Jos joku nainen tulisi mulle (miehelle) kaupassa juttelemaan, ja kutsuisi small talkin / flirttailun jatkoksi mua tulemaan hänen kotiinsa kyläilemään, niin veikkaukseni olisi, että kyseessä on maksullinen nainen, ja ehkä vielä vaarallinen sellanen.
Pyydä mielumminen kiinnostavaa äijää ekaks kahville tai leffaan. Ehkä sitten jo näillä ekoilla treffeillä voit alkaa lähentelemään tai kutsumaan kaveria kotiisi.
Kätevintä sulle kuitenkin lienee hyvännäkösenä naisena mennä suosittuun baariin, ja hyväksyä liukuhihnalta tulevista miesten jatkoehdotuksista joku.
Vierailija kirjoitti:
Mennäänkö meille vai teille ja ollaan alasti ?
Uskon, että tämä toimii tai sitten mies ei vain halua.
Tällä tavalla minun kohdalla edennyt seksiin:
Ensin ollaan käyty esim lasillisella ihan tutustumassa. Sitten minä itse tai nainen ehdottanut vaikka elokuvan katselua jomman kumman kotona. Tuossa vaiheessa jo aika selvää että naista kiinnostaa mutta esim kerran eräs nainen kesken elokuvan alkoi hivelemään alapäätään housujen läpi katsoen minua samalla. Tuon selvemmin ei voi näyttää.
M36
Vierailija kirjoitti:
Ensin ollaan käyty esim lasillisella ihan tutustumassa. Sitten minä itse tai nainen ehdottanut vaikka elokuvan katselua jomman kumman kotona. Tuossa vaiheessa jo aika selvää että naista kiinnostaa mutta esim kerran eräs nainen kesken elokuvan alkoi hivelemään alapäätään housujen läpi katsoen minua samalla. Tuon selvemmin ei voi näyttää.
M36
Just tuo on hyvä, ehdottaa jotain tekemistä jomman kumman kotona, oli sitten elokuva, lasillinen tai vain "tutustumista". Ei liian suoraa mutta ei myöskään kovin epäselvää mikä mielessä.
Eräässä tutkimuksessa pantiin komea yliopistonuorukainen pyytämään tuntemattomia yliopistokaunottaria peuhaamaan kanssaan, yksikään ei suostunut. Sitten vaihdettiin genderit, ja yllättävän moni yliopistonuorukaisista suostui. Mutta tämä tutkimus tehtiin kauan ennen #metoo aikaa, -70 luvulla, ja kaunottaret todella olivat silloin todellakin kaunottaria eivätkä rumapainoisia, ja yliopistoissa opiskeli teinejä, tai enintään nuoria aikuisia.
Peuhaamista ehdottavan menstruaattorin ikä ja kauneus (eli seksikkyys) vaikuttaa varmasti kaikkien miesten päätökseen suuresti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M36
Just tuo on hyvä, ehdottaa jotain tekemistä jomman kumman kotona, oli sitten elokuva, lasillinen tai vain "tutustumista". Ei liian suoraa mutta ei myöskään kovin epäselvää mikä mielessä.
Mutta jos tuleekin torjunta, niin on aika noloa. Ilta ei välttämättä jatku sen jälkeen kovin pitkään.
Mä naisena suosittelen perinteistä baaria tai seuranhakupalstaa, jossa voi hakea myös seksikumppania. Kanssasisaret, miehelläkin on oikeus julkisella paikalla olla ilman ehdottelua ja lähelle tulemista!
Laita 200 e pöydälle ja kysy irtooko tällä.
Jos ollaan tilanteessa missä voi harrastaa seksiä ja kroppa on kunnossa, availla farkkuja tai nostella paitaa miehen katsoessa. Jos haluaa tilanteeseen missä voi harrastaa seksiä, kuiskaa miehen korvaan että "oon kosteena".
Tuletko kahville? Saat myös pullaa!
Jotta mies haluaa kaunottaren sänkyynsä peuhaamaan kanssaan, niin miehen ensin pitää voida ihastua kaunottaren johonkin piirteeseen tai ominaisuuteen, ja sitten pitää tapahtua niin, että mies onnistuu valloittamaan hänet, taikka vähintään on mies saatava siihen uskoon että on kyennyt hänet valloittamaan.
Mihin ominaisuuteen tai piirteeseen kukin mies ihastuukaan, vaihtelee suuresti, jokainen mies on ykslö, erilainen kuin muut miehet. Mutta harvassa ovat ne miehet jotka ihastuvat 100 kg wanhusnaiseen joka tömähtää miehen eteen ja sanoo: Tule panemaan minua.