Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ehdottaa miehelle seksiä?

Vierailija
17.03.2023 |

Olen iloinen, kivannäköinen, reipas nainen, joka tutustuu ihmisiin hyvin spontaanisti kaikkialla, niin nuorempiin kuin vanhempiinkin, miehiin ja naisiin.

Onko olemassa mitään tapaa, jolla minkään jäämättä epäselväksi ilmaisisin kiinnostavalle miehelle jutellessmme (ihan julkisella paikalla päiväsaikaan) haluavani jatkaa tutustumista? Nimenomaan seksin merkeissä. Miehet, sanokaa, miten toivoisitte naisen lähestyvän teitä olittepa sitten vapaita tai varattuja.

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voitaisko panna joskus?" varmaan jättää aika vähän epäselvyyksiä.

Vierailija
2/72 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, kiitos. Uskon, että tämä toimii joidenkin kanssa. En vain haluaisi pelästyttää ketään. Onko liian suora joillekin miehille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole! Suoraan kysyminen kannattaa aina! Joku nössö voi kieltäytyä, mutta ei sellainen suostu sitten muutenkaan!

Vierailija
4/72 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole! Suoraan kysyminen kannattaa aina! Joku nössö voi kieltäytyä, mutta ei sellainen suostu sitten muutenkaan!

Eli iloisen ja kiltin (perusilmeeni..) näköisenä vain kysyn kaurahiutalehyllyn äärellä, että voidaanko panna joskus? Jos kaveri meinaa tukehtua järkytyksestä, jatkan matkaa..? Täytyy vähän funtsia. Jotenkin pelkään vain, ettei kukaan mies oikeasti osaa odottaa noin suoraa kysymystä! Pelkään, että sekoavat.

Vierailija
5/72 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennäänkö meille vai teille ja ollaan alasti ?  

Vierailija
6/72 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, kiitos. Uskon, että tämä toimii joidenkin kanssa. En vain haluaisi pelästyttää ketään. Onko liian suora joillekin miehille?

Voi olla, mutta ei kaikki sun kanssa lähde kuitenkaan panemaan. Epäsuora vihjaus voi jäädä epäselväksi.

Vierailija
7/72 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mun nimi on nönnönnööö. Voitaisko tutustu paremmin ihan vaan seksin merkeissä?"

Vierailija
8/72 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka siitä puhelinnumeron antamisesta/pyytämisestä aloitat. WhatsApp tms. viestiä on vastaanottajalla sitten aikaa sulatella, eikä tulee mikään paniikinomainen "eeee-ei" heti kättelyssä.

Itse kyllä ihan perusepäluuloisena epäilisin jonkin sortin vedätystä ja huijausta ensimmäiseksi.

Vierailija
9/72 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, ja miettinyt kuinka voisi yleensäkään lähestyä kiinnostavan oloista naista, loukkaamatta häntä jotekin, tai ettei tuntisi oloaan ahdistavaksi, tai että en töpeksisi jotenkin muuten. Voihan olla että kyseinen nainen on parisuhteessa, tai on lesbo, tai hän tuntisi olonsa epämukavaksi tai jotain, jos siellä kaurahiutalehyllyn äärellä kysyisin että haluaisiko hän lähteä kanssani treffeille. Jotenkin on tunne että siinä olisi liian kova mahdollisuus joutua poliisikuulusteluihin ahdistelusta epäiltynä. Niinpä on jääneet lähestymiset tekemättä.

No, se asiasta näin päin katsottuna.

Jos joku nainen tulisi ehdottamaan minulle samaisen kaurahiutalehyllyn luona suoraan seksiä, ensimmäinen reaktio olisi kielteinen, koska epäilisin kyseessä olevan jonkun mielenterveyspotilaan, huumeidenkäyttäjän tai spurgun.

Sen sijaan jos joku nainen ehdottaisi vaikkapa treffejä, niin en suoraan poliisille soittaisi, vaan vastaisin elämäntilanteeni mukaan, mutta kohteliaasti. Jos olisin parisuhteessa, kieltäytyisin kohteliaasti, jos olisin treffikelpoinen, niin voisinpa suostuakin. Seksistä en antaisi mitää takuita, haluan sekstata vain sellaisten naisten kanssa joista oikeasti tykkään, tämä etenkin nyt kun nuoruuden baaripokaukset ovat jo kauas taaksejäänyttä elämää.

Vierailija
10/72 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö jätetä kaikenlainen lässytys pois ja asiaan vaan heti jos ei natsaa niin sitten vaan seuraava, joku kyllä onnistuu ja nopeampaa kuin jahnailu.   Eli pannaanko heti vai sovitaanko aika panolle 

Vierailija
11/72 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai haluatko kumilla vai ilman ??

Vierailija
12/72 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaikka siitä puhelinnumeron antamisesta/pyytämisestä aloitat. WhatsApp tms. viestiä on vastaanottajalla sitten aikaa sulatella, eikä tulee mikään paniikinomainen "eeee-ei" heti kättelyssä.

Itse kyllä ihan perusepäluuloisena epäilisin jonkin sortin vedätystä ja huijausta ensimmäiseksi.

Tämä! Vähän hävettää, ettei muista edes tällaista aloitusta! Tämä tuntuu omimmalta! Puhelinnumeron pyytäminen tai antaminen voisi toimia. Voisinhan laittaa kaurahiutalehyllyn ääreltä lähtiessäni jo viestin, että jatketaanko juttua ulkona (, missä voitaisiin sopia vaikka jatkosta)!

Kiitos! 🏽

Vierailija
13/72 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies, ja miettinyt kuinka voisi yleensäkään lähestyä kiinnostavan oloista naista, loukkaamatta häntä jotekin, tai ettei tuntisi oloaan ahdistavaksi, tai että en töpeksisi jotenkin muuten. Voihan olla että kyseinen nainen on parisuhteessa, tai on lesbo, tai hän tuntisi olonsa epämukavaksi tai jotain, jos siellä kaurahiutalehyllyn äärellä kysyisin että haluaisiko hän lähteä kanssani treffeille. Jotenkin on tunne että siinä olisi liian kova mahdollisuus joutua poliisikuulusteluihin ahdistelusta epäiltynä. Niinpä on jääneet lähestymiset tekemättä.

Jos joku nainen tulisi ehdottamaan minulle samaisen kaurahiutalehyllyn luona suoraan seksiä, ensimmäinen reaktio olisi kielteinen, koska epäilisin kyseessä olevan jonkun mielenterveyspotilaan, huumeidenkäyttäjän tai spurgun.

Sen sijaan jos joku nainen ehdottaisi vaikkapa treffejä, niin en suoraan poliisille soittaisi, vaan vastaisin elämäntilanteeni mukaan, mutta kohteliaasti. Jos olisin parisuhteessa, kieltäytyisin kohteliaasti, jos olisin treffikelpoinen, niin voisinpa suostuakin. Seksistä en antaisi mitää takuita, haluan sekstata vain sellaisten naisten kanssa joista oikeasti tykkään, tämä etenkin nyt kun nuoruuden baaripokaukset ovat jo kauas taaksejäänyttä elämää.

Tykkäisin naisena, että minusta esim. kauppareissulla kiinnostunut mies lähestyisi minua ja sanoisi suoraan esim. pitävänsä minua kauniina. Kiittäisin ja sanoisin, että olipa kiva piristys päivään! Sitten voitaisiin jutella niitä näitä, ja voisin kuvitella itseni ehdottavan tapaamista. Siinä olisi myös miehellä tilaisuus ilmaista kantansa.

Vierailija
14/72 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko miehelle ojentaa lapun kaupassa? Lapussa vaikka oma puhelinnumero ja sanat Laita viesti!?

Vierailija
15/72 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko miehelle ojentaa lapun kaupassa? Lapussa vaikka oma puhelinnumero ja sanat Laita viesti!?

Tuskin se siitä pahastuu kovin paljon.

Vierailija
16/72 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin se siitä pahastuu kovin paljon.

Selvä! Kiitos!

Vierailija
17/72 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäisin naisena, että minusta esim. kauppareissulla kiinnostunut mies lähestyisi minua ja sanoisi suoraan esim. pitävänsä minua kauniina. Kiittäisin ja sanoisin, että olipa kiva piristys päivään! Sitten voitaisiin jutella niitä näitä, ja voisin kuvitella itseni ehdottavan tapaamista. Siinä olisi myös miehellä tilaisuus ilmaista kantansa.

No, lukeeko sinulla otsassasi että minua voi lähestyä??  Eipä taida lukea....

Kuinka sitten voi tietää, ketä naista on soveliasta lähestyä näin, ja ketä ei? Niin, eipä juuri mistään. Voi vilkaista onko sormusta nimettömässä, mutta ei sekään mitään varmaa kerro vaikka ei ole.

Se mikä on jollekin naiselle kiva piristys päivään, on jollekin ällöttävää ja sietämätöntä häirintää ja ahdistelua.

Ei ole kauan kuin joku naisurheilija tilitti lehdessä kuinka ahdistavaa on kun miehet katsovat häntä kun hän on lenkillä.

Vierailija
18/72 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit esimerkiksi pyytää vaan kylään.

Se on totta kai epäselvä pyyntö, mutta onhan hyväkin jättää takaportti, jos ei sitten tunnukaan siltä.

Sitten vaan perus flirttiä ja silmiin tuijottelua.

Vierailija
19/72 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten naisen sanomana toimii se kun vaan sanoo:

en anna..

Vierailija
20/72 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, lukeeko sinulla otsassasi että minua voi lähestyä??  Eipä taida lukea....

Kuinka sitten voi tietää, ketä naista on soveliasta lähestyä näin, ja ketä ei? Niin, eipä juuri mistään. Voi vilkaista onko sormusta nimettömässä, mutta ei sekään mitään varmaa kerro vaikka ei ole.

Se mikä on jollekin naiselle kiva piristys päivään, on jollekin ällöttävää ja sietämätöntä häirintää ja ahdistelua.

Ei ole kauan kuin joku naisurheilija tilitti lehdessä kuinka ahdistavaa on kun miehet katsovat häntä kun hän on lenkillä.

Joo, ei aina tiedä minkälainen on reaktio. Joskus voi olla aika yllättävä; nimim. kokemusta on.

Olin tässä kerran iltaa viettämässä ja tanssitin muutamaan otteeseen viehättävää ja mukavan oloista naista.  Juttukin kulki ihan mukavasti puolin ja toisin siinä tanssin lomassa. Tästä rohkaistuneena, kun vielä pääsin illan viimeisille hitaille kysyin puhelin numeroa ja voitaisiko joskus ottaa uusiksi. 

Voi herra jumala millainen kilahdus siitä seurasi. En tiedä mitä sillä oli päässä vialla, mutta se huudon määrä; ihan kuin olisin yrittänyt rai skata tai vähintään kysynyt hintaa.  

Meni jonkun aikaa ennenkuin kehtasi näyttää naamaansa samassa paikassa. 

Itse en kyllä pahastuisi jos joku nainen vinkkaisi että haluaa tutustua paremmin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi