Miten ehdottaa miehelle seksiä?
Olen iloinen, kivannäköinen, reipas nainen, joka tutustuu ihmisiin hyvin spontaanisti kaikkialla, niin nuorempiin kuin vanhempiinkin, miehiin ja naisiin.
Onko olemassa mitään tapaa, jolla minkään jäämättä epäselväksi ilmaisisin kiinnostavalle miehelle jutellessmme (ihan julkisella paikalla päiväsaikaan) haluavani jatkaa tutustumista? Nimenomaan seksin merkeissä. Miehet, sanokaa, miten toivoisitte naisen lähestyvän teitä olittepa sitten vapaita tai varattuja.
Kommentit (72)
Minut on kaksi kertaa tuntematon nainen iskenyt tanssilattialla. On ihan yksinkertainen temppu naiselta vain liimautua mieheen kiinni. Jopa minä tajusin kysyä että pitäiköhän meidän etsiä paikka jossa voisimme olla kahden.
No mä "ehdotin" viimeksi niin että menin sohvalle miehen syliin ja rupesin pussaamaan häntä.
Jos on ihan tuntematon tapaus jossain kaupassa tulee vastaan ja haluisin sen kanssa seksiä. Flirttailisin varmaan keimailisin, saattaisin ehdottaa että mennäänkö. Jos tulee rukkaset niin tulee sit. En oo kyllä tuollasta koskaan toteuttanut.
Jos hän on vähänkin tullut juttelun aikana tutuksi sanot haluisitko rakastella mua. Se voi tulla shokkina miehelle mutta monet tarttuvat tilaisuuteen, jos olet viehättävä heidän silmissä. Panosta ulkonäköön, hymyile ja pidä kroppa kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Laita 200 e pöydälle ja kysy irtooko tällä.
Mä en tekisi sitä, mitä mulle on tehty, eli tarjottu rahaa yhdestä yöstä. Suutuin ihan hirveästi tästä miehelle ja mielestäni oikeutetusti. Mies meni vähän vaikeaksi ja lähti pikapikaa pois paikalta.
N47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tekisi sitä, mitä mulle on tehty, eli tarjottu rahaa yhdestä yöstä. Suutuin ihan hirveästi tästä miehelle ja mielestäni oikeutetusti. Mies meni vähän vaikeaksi ja lähti pikapikaa pois paikalta.
N47
Ehkä näytit maksulliselta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N47
Minkä ikäinen olit tuolloin?
Se on erittäin helppoa, vain tarjoa hänelle ja hän tulee. Tietenkään kaikki eivät ole sellaisia.
Kannattaa alkuun varautua siihen että tilanne voi tulla miehelle yllätyksenä ja ensimmäinen reaktio voi olla ihan mitä vaan. Esimerkiksi torjuntakin voi tulla vahingossa jos mies ei edes huomaa pysähtyä ajattelemaan mitä on tapahtumassa, toisto voi olla paikallaan tai selvennys.
Itsekin joskus myöhemmin olen miettinyt että heeeetkinen, siinähän taisi mennä tilaisuus ohi...
Esimerkiksi vaikka Näin naisen kannattaa koittaa:
"Hei katselin sinua tuolta kauempaa hetki sitten ja näytin minusta oikein kivasti kivanmukavalta..joten.
Ajattelin, kun näytät yhä yhtä kivanmukavalta niin..
Lähtisitkö sitten kanssani harrastamaan seksiä?
Asun tässä aivan lähellä.."
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi vaikka Näin naisen kannattaa koittaa:
"Hei katselin sinua tuolta kauempaa hetki sitten ja näytin minusta oikein kivasti kivanmukavalta..joten.
Ajattelin, kun näytät yhä yhtä kivanmukavalta niin..
Lähtisitkö sitten kanssani harrastamaan seksiä?
Asun tässä aivan lähellä.."
Tämä TOIMII!
M43
Vierailija kirjoitti:
Minut on kaksi kertaa tuntematon nainen iskenyt tanssilattialla. On ihan yksinkertainen temppu naiselta vain liimautua mieheen kiinni. Jopa minä tajusin kysyä että pitäiköhän meidän etsiä paikka jossa voisimme olla kahden.
Näin minäkin miehen aina silloin tällöin nappaan, tuon tempun mies kyllä ymmärtää kutsuksi.
Miten se meillä meni... katseltiin toisiamme koulussa, sitten yhdellä välkällä näin tytön yksin ja menin hänen luo. Ei puhuttu mitään, Otin neitoa kädestä kii ja lähdettiin käveleen. Kului viikko, puhuttiin vähäsen ja pussattiin paljon ja kosketeltiin vaatteiden päältä. Neito sanoi "tuu muhun" - kuulostaa oudolta nykykielessä mutta siis joo noin hän pyysi ja minä toteutin aivan valtavan kiihottuneena. Jos ei mitään ihastumista, pidempää katsekontaktia oo, on se vähän villiä heti ehdottaa suoraan. Ihailin häntä ja kuvittelin että hän tulisi suoraan ehdottamaan mulle. Mut niin kävi että minä tein kädestäpitoaloitteen ja vähän ajan päästä neito sitten teki seksialoitteen.