Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä avuksi kortisonin aiheuttamaan mielialan laskuun?

Vierailija
24.11.2006 |

Järkyttävän haluton ja masentunut olo, kaikki tuntuu toivottomalta. Eikä auta vaikka tiedän vaivan tulevan kortisonista.

Lapsetkin jo ihmettelee ja kyselee miksen enää naura tai hymyile. Ja samaa kivaa on jäljellä vielä viikoiksi tai kuukausiksi eteenpäin.

Millä mielialan saisi edes vähän kohenemaan, olisiko kellään kokemuksia?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin syönyt, tosin pisimmillään 3 viikkoa. Itse en koe masentuvani siitä vaan päinvastoin kun se alkaa vaikuttamaan, olen iloinen kun olo tuntuu terveeltä ja pystyy keskittymään taas olennaiseen eli elämään. Turvottaa niin ettei meinaa housuihin mahtua ja kn lopettaa niin naamaa kukkii kuin parhaassakin murrosiässä.

Mutta vinkkini oli se, että keskittyisit sen hyviin puoliin eli siihen että vaivasi helpottavat.

Muita konsteja: hössötä joulua, leivo pipareita, käy ostoksilla, pysähdy välillä ja käy kaikki asiasi yksitellen läpi ja totea että se ja se on hyvin ja oikeastaan olen onnellinen. Yritä unohtaa sairautesi.

Tsemppiä!

Vierailija
2/2 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun tosiaan syömään sitä hankalan tulehdussairauden takia, ja pahat oireet alkoivat jo vajaan viikon käytön jälkeen. Onneksi sain sentään nesteenpoistajia että pääsen liikkeelle.

Muuten -- kuuntelin äsken ihan kokeeksi lapsuusajan joululauluja. Tulihan niistä ihan hyvä mieli ;) Ehkäpä jouluun keskittyminen voisi auttaa... Täytynee laittaa huomenissa mukulat leipomaan pipareita.

-AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi