Ongelma töissä
Yksi mies on käyttäytynyt minua kohtaan asiattomasti useita kertoja. Kun lopulta huomautuin hänelle näistä tapahtumista ja pyysin saada selvityksiä hänen ikävään käyttäytymiseensä, hän alkoi väännellä asioita eikä vastannut suoraan yhteenkään kysymykseeni. Sen sijaan hän alkoikin syyttää ja syyllistää minua ja vetosi siihen, kuinka itse loin tilanteen ja niin monen ihmisen toimesta nähty. Eikä minkäänlaisia anteeksipyyntöjä misään vaiheessa. Kyllä minä pystyn pyytämään anteeksi, kun olen loukannut jotakuta tai ahditanut. Puristelee siis pyllystä ja kourii haaroväliä. Kerran puristi rintoja. Mulla on oma mies kotona ja tuskin hyväksyy. En voi estää kun ylempi ja en halua menettää työpaikkaa. Yritin sanoankin tästä miehelle kotona, hän ei ymmärtänyt tai kuunnellut, niin asia jäi siihen. Suuttuisi jos olisi kuunnellut. Pakko myöntää, että alkaa pikku hiljaa kiihottamaan tuo touhu. Oon huomannut, että välillä nännit kovetuu ja kostun. Hävettää.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Jätä huomenna pikkarit kotiin
😋
Aivan kuin Herostalossa Heka Itä.Seksualista lähestymistä ymm.Kun torjuu alkaa syömään muille asukaille ,muitakin naisia joita ei se iso-eläkeläis valas kiinosta.
Jätä huomenna pikkarit kotiin