Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko esimies tms. Yrittänyt käyttää valta-asemaansa teihin?

Vierailija
17.03.2023 |

Ahdistellut tai yrittänyt? Miten toimitte?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistatin paskat ja työni vähenivät yllättäen

Vierailija
2/10 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nostanut palkkaa yli TESin korotusten.

Ahdistuin aika pahasti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, täällä vuoroesimiehet on kaikki entisiä minun kaltaisia haalarijamppoja joten siinä pysyy tietty tasapaino että jos esimiehelle nousee pissi päähän niin koko vuoro tulee häntä vihaamaan eikä kunnioita häntä lainkaan ja tulee tekemään hänen elämästä hankalaa.

Hyvä näin, että muistavat taustansa. Ymmärtävät myös näin paljon paremmin mahd. ongelma kohdat ja parannus ehdotukset kuin joku talon ulkopuolinen ummikko jolla ei ole mitään käryä kuinka paikka toimii.

Vierailija
4/10 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niin ruma, että olen saanut tehdä työni kaikessa rauhassa.

Ilmeisesti tehnyt hyvinkin, koska olen saanut pari ylennystä.

Vierailija
5/10 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimies on kyllä työpaikallani nainen, eikä hän ole ylin johtaja itsekkään Soten myötä.

Vierailija
6/10 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo käski tekemään töitä.

Kun sanoin että et sä oo mun äiti, et voi määräillä mua.

Niin uhkaili että minut erotetaan helposti kun olen koeajalla vielä.

Vierailija
7/10 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
8/10 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, täällä vuoroesimiehet on kaikki entisiä minun kaltaisia haalarijamppoja joten siinä pysyy tietty tasapaino että jos esimiehelle nousee pissi päähän niin koko vuoro tulee häntä vihaamaan eikä kunnioita häntä lainkaan ja tulee tekemään hänen elämästä hankalaa.

Hyvä näin, että muistavat taustansa. Ymmärtävät myös näin paljon paremmin mahd. ongelma kohdat ja parannus ehdotukset kuin joku talon ulkopuolinen ummikko jolla ei ole mitään käryä kuinka paikka toimii.

Ihanaa duunaritouhua.

Vierailija
9/10 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa duunaritouhua.

Toimii täällä hyvin, semmonen vanhanajan kyläpäällikkö meininki, jossa kykenevin johtaa mutta tietää rajansa ja tietää alaisensa hyvin.

Vierailija
10/10 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käyttänyt valta-asemaansa, ja käyttää edelleen.

Joka perjantai-ilta kun muut työntekijät ovat lähteneet, niin joudun tyydyttämään pomoni mitä sairaimpia seksuaalisia haluja ja himoja.

Jollen suostu, niin lopputili.