Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, onko sinua ahdisteltu? Missä ja miten?

Vierailija
16.03.2023 |

Kerro kokemuksesi.

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri oli töissä baarissa, menin nopeasti moikkaamaan ja join kahvin. Joku mies tuli kehumaan miten upeat hiukset minulla on ja tahtoi tarjota juomista, kiitin mutta kerroin että minulla oli ruokaostokset repussa ja ja kotona odottamassa lapsi, en voisi nyt alkaa kännätä. Mies mankui että ota ees yks, ees yks. Kaverini käski lopettaa ja mies lopetti. Mutta kun lähdin kävelemään kotiin, mies tulikin perässä! Kävi alikulkutunnelissa kinni perseeseen ja kyseli miksi minulla on  semmoiset seksihousut jalassa (legginsit joissa sivuilla läpinäkyvää kangasta), löin repulla  ja mies päästi irti. 

22/99 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä42056 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin tässä niitä alkaisi muistella ja luetella. On ahdisteltu lapsesta asti lukemattomia kertoja. Ap:n kysymys kuulostaa siltä kuin kaikilla olisi vain yksi ahdistelu kerta elämässään tai jopati ei yhtään.

Ap:n kysymyksestä ei käy mitenkään ilmi hänen luulevan, että ahdistelun kohteeksi joutuneita naisia olisi ahdisteltu vain yhden kerran. Ei sitten mitenkään.

Eikä ap ole pyytänyt juuri sinua muistelemaan ja luettelemaan. Ota iisisti äläkä tee kärpäsestä härkästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mutta ahdistelen antaumuksella juuri täysi-ikästyneitä poikia.

- PervoRaija 55

Vierailija
24/99 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metrossa on ollut kaikenlaista yrittäjää illan tunteina.

Vierailija
26/99 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ja kuinka paljon eri paikoissa, usein keskellä kirkasta päivää eikä miekkonen ole millään tavalla vaikuttanut aineissa olevalta tai känniseltä.

Vierailija
27/99 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon seksistisiä kommentteja koskien ulkonäköä, vaatteita ja kroppaa. Tulee todella kiusaantunut olo.

Vierailija
28/99 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 70-luvulla autoemäntänä (silloin sellainen ammattikunta oli) pikavuorolla Helsinkiin. Yövyttiin minä ja kuljettaja Neljännellä linjalla.

Jos jouduin olemaan sen yhden inhottavan kuskin kanssa samassa vuorossa niin hän tuli nukkumaan menon aikaan aina huoneeseeni. Ei tehnyt mitään, mutta ahdisti, kun virnuili siinä ovensuussa ja pelkäsin häntä nuori tyttö kun olin. Pikavuorossa oli rahastajan paikka kuskin vieressä ja hän puristeli reittäni.

Kerran sitten sattui linja-autolakko ja jäätiin Helsingin päähän. Vaikka olin arka enkä oikein tiennyt mitä tehdä niin kuitenkin selvitin reitin Tapiolaan tätini luo ja pääsin sinne. Täti ei meinannut uskaltaa avata ovea, kun soitin monta kertaa ovikelloa. Ei tullut mieleeni huutaa postiluukusta, kuka oven takana on.

Vieläkin karmii se mies.

Vierailija
29/99 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin tässä niitä alkaisi muistella ja luetella. On ahdisteltu lapsesta asti lukemattomia kertoja. Ap:n kysymys kuulostaa siltä kuin kaikilla olisi vain yksi ahdistelu kerta elämässään tai jopati ei yhtään.

Älähän väritä. voit kertoa vapaasti vaikka kaikki kerrat.

En ala luetella. Sitä kutsutaan rajoiksi. Asia mistä sinä et ymmärrä mitään. Haluat täällä runkata naisten ahdistelukokemuksille, pelolle ja pahalle ololle.

Olen nainen joten en harrasta.

Sitä voi netissä väittää olevansa mitä tahana. Jos olisit elänyt hetkenkin naisena niin sinun ei tarvitsisi kysellä mitä kaikkia ahdistelutapoja on, sinä tietäisit koska olisit niitä kokenut.

Vierailija
30/99 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä paljon porukkaa miinustelemassa naisten kokemuksia ketjussa jossa kysytään naisten kokemuksia, miksi?

Vierailija
31/99 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä42056 kirjoitti:

Käyttäjä42056 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kysymyksestä ei käy mitenkään ilmi hänen luulevan, että ahdistelun kohteeksi joutuneita naisia olisi ahdisteltu vain yhden kerran. Ei sitten mitenkään.

Eikä ap ole pyytänyt juuri sinua muistelemaan ja luettelemaan. Ota iisisti äläkä tee kärpäsestä härkästä.

Kyllähän hän pyysi luettelemaan kaikki kerrat. 

Vierailija
32/99 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisitte miehiä teitä olisi lyöty turpaan ja hakattu kymmeniä kertoja enemmän kuin nyt joku on taputellut pepulle.

Vierailija
33/99 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesbot ovat yrittäneet vaikka mitä

Vierailija
34/99 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

- mummo 66v - kirjoitti:

Olin 70-luvulla autoemäntänä (silloin sellainen ammattikunta oli) pikavuorolla Helsinkiin. Yövyttiin minä ja kuljettaja Neljännellä linjalla.

Jos jouduin olemaan sen yhden inhottavan kuskin kanssa samassa vuorossa niin hän tuli nukkumaan menon aikaan aina huoneeseeni. Ei tehnyt mitään, mutta ahdisti, kun virnuili siinä ovensuussa ja pelkäsin häntä nuori tyttö kun olin. Pikavuorossa oli rahastajan paikka kuskin vieressä ja hän puristeli reittäni.

Kerran sitten sattui linja-autolakko ja jäätiin Helsingin päähän. Vaikka olin arka enkä oikein tiennyt mitä tehdä niin kuitenkin selvitin reitin Tapiolaan tätini luo ja pääsin sinne. Täti ei meinannut uskaltaa avata ovea, kun soitin monta kertaa ovikelloa. Ei tullut mieleeni huutaa postiluukusta, kuka oven takana on.

Vieläkin karmii se mies.

Miksi alapeukut? Hyväksytäänkö vaan nykypäivän ahdistelut?

Vierailija
35/99 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisitte miehiä teitä olisi lyöty turpaan ja hakattu kymmeniä kertoja enemmän kuin nyt joku on taputellut pepulle.

Olisiko kuitenkin niin, että olet itse ollut jossain nakkikioskilla kännissä riitaa haastamassa ja kerjäämässä turp'aasi? Ei minun tuntemiani miehiä ole pahoinpidelty kertaakaan.

Vierailija
36/99 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalinen väkivalta ei sitten ole väkivaltaa vai? Ihan ok, että lapsuudesta asti vieraat miehet ehdottelevat, käyvät käsiksi ja yrittävät r a i skata?

Vierailija
37/99 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- mummo 66v - kirjoitti:

Vieläkin karmii se mies.

Niinpä. Ennen sitä tapahtui paljonkin eikä siitä puhuttu. Nykynaiset pitää meteliä ja hyvä niin.

Vierailija
38/99 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- mummo 66v - kirjoitti:

Vieläkin karmii se mies.

Täällä nyt on joku trolli vähättelemässä.

Vierailija
39/99 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on, mutta eipä noita halua muistella.

Vierailija
40/99 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran minulta on kysytty saako p#llua? Siinäpä ne sitten on. Ilmeisesti en ole kovinkaan viehättävä. Tuntuu kummalliselta lukea, kun joitakin on ahdisteltu aina ja kaikkialla lapsesta lähtien.