Mommy makeover
Juuri toipumassa mommy makeover leikkauksesta <3 Juuri kotiuduin eilen suomeen istanbulista. Kaikki sujui tosi hyvin.
Olin vähän arka alkuun kun aina
ajatellut etten uskalla mennä mut samaan aikaan kun tässä neljä muksua on jo niin kyllähän se kehossa
vaan näkyy ja on häirinny tosi paljon. Kaveri kävi joku pari vuotta takaperin the lookin kautta istanbulissa
niin uskalsin mennä kun hän kertoi miten hyvin kaikki oli menny ja niin uskalsin sitten itsekin mennä
sitä kautta ja henkilökunta sairaalassa oli vielä niin mukavia kaikki! Ja tää samainen kaveri vielä oli mukana
henkisenä tukena <3 En malta odottaa lopputulosta! Vielä turvottaa paljon ja mustelmia on kans aika paljon
mutta tää fiilis vaan on jo niin hyvä. Suosittelen kaikille äideille jotka vähänkin ovat miettineet tällästä! Mä
tiedän niin sen tunteen miten oma keho ei näytä enää samalta kuin ennen.. Vaikka tavallaan arvostankin
omaa kehoa ja ymmärrän että synnytykset näkyy mutta ei vaan voinut minkään et joka kerta kun katsoi
peilistä niin ei vaan miellyttänyt enää omaa silmää vaikka kuinka yritti positiivisesti ajatella.. Nyt niin iloinen
fiilis! Enkä malta odottaa kesää <3
Kommentit (19)
mäkin kävin itseasiassa muutama kuukausi takaperin samassa paikkaa :3 Ihana paikka ja ihana henkilökunta <3
Jee mäkin kävin samassa operaatiossa lookin kautta :) Itekin olin harkinnut pitkään ja vihdoin menin enkä oo katunu! Hoitivat hirmu hyvin kaiken <3
Itse Jylhäkö se täällä mainostaa? Onko rahat loppu?
Aloittaja keskustelee sujuvasti itsensä kanssa täällä.
Joidenkin on vaan niin vaikea uskoa et lookilla on myös tyytyväisiä asiakkaita
Vouti ovella ja verottaja perässä.
Jokin aika sitten samankaltainen stoori, mutta mainostettiin nenäleikkausta.
Voi että.. :'D On se kumma että vaikka positiivista kerrot täällä niin aina löytyy näitä perus natisijoita. Mä oon hemmetin tyytyväinen mun matkaan, leikkaukseen, sairaalan henkilökuntaan ja lookin henkilökuntaan. Entä sitten? Saa kai sitä olla tyytyväinen? Mä oon ihan enemmän kuin tyytyväinen et lähdin pitkään toivomaani leikkaukseen ystäväni suosittelemana ja te muut voitte mun puolesta toki märehtiä siellä niin paljon ku lystäätte. Mulla on hyvä olla itteni kanssa täällä eikä oo mitään ongelmia ja leikkauksesta toipuminen sujunu erittäin hyvin ja odotan et saan laittaa monen vuoden tauon jälkeen tiukan topin päälle kesällä enkä verhoutua löysiin vaatteisiin. Mä halusin tulla kertomaan vaan kuinka pitkään tätä olin miettiny ja mun lähipiirissä on monia äitejä jotka edelleen miettii tätä leikkausta. Pääpointtina tässä oli tämä leikkaus ja kannustaa muita samassa tilanteessa olevia ja koska kuitenkin jengi kysyy niin kerroin samaan hengenvetoon missä kävin. Ja en voi muuta kuin suositella, että sorry nyt vaan.
Siis mitä sulle tehtiin? En mä ainakaan tiedä mikä tämä juttu on. Enkä kyllä sellaista edes halua itselle. Kunhan uteliaisuuttani kysyn.
Kiristelläänkös siellä löystynyt alapää? Mites roikkuvat perät, allit, kaulat, masut, tisut ja reidet???
Miksi ollaan normalisoimassa naisiin kohdistuvaa vihapuhetta? Jenkkien aborttikielto, somen naisviha kanavat ja nyt tää. Antakaa naisten nauttia elämästä!
Haisee mainokselle
AP unohti laittaa hinnan
tekstiin
Itse operaatio on hyvä, mutta mieluummin Suomessa sellaisella joka osaa tehdä!
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä sulle tehtiin? En mä ainakaan tiedä mikä tämä juttu on. Enkä kyllä sellaista edes halua itselle. Kunhan uteliaisuuttani kysyn.
Mulle tehtiin rintojen suurennus sekä vatsan ja kylkien rasvaimu (=mommy makeover), kuuluu samaan pakettiin myös vaihtoehtoisesti esim rintojen kohotus/pienennys ja/tai vatsan kiristys. Riippuen mitä haluaa. Mulle oli jäänyt neljän lapsen imetyksestä tyhjät pussit rinnoiksi joten näin suurennuksen niille itselleni oikeaksi ratkaisuksi. Mulla on ollut sellaset "peruskokoset" tissit jos näin voi sanoa ennen lapsia, C kuppikoko jotka tietenkin suureni imetyksistä ja sitten veltostui paljon niiden jälkeen. Oon aikasemminki jo miettiny et haluisin suurennuksen mut ajattelin ennen etten haluu ikinä veitsen alle mennä kauneusasioissa ja JOS menen niin sitten kun lapset on tehty. Noh nyt oli sen aika sitten. Laitettiin nyt siis 330cc implantit ja se oli mun mielestä hyvä koko. Ne ei oo enää tyhjät pussit ja sain samalla niistä vähän suuremmat kun mitä olin joskus alunperin toivonutkin vähän. Neljän raskauden jälkeen mulle jäi raskauskiloja tosi sitkeesti ja etenkin keskivartalon seudulle joten päädyttiin tähän rasvaimu ratkaisuun. Kiristystä ei tarvinnut koska lähtökohta ei ollut liian suuri operaatio ja koska ikää mulla on 29 niin iho todnäköisesti palautuu vielä hyvin. Ja hei ihanaa jos sä koet että sä et tällästä tarvitse <3 Kaikki kehot on kauniita! Mutta mulla se oli iso asia joka viimein häiritsi mun elämää joka päivä. Aina ajattelin etten ikinä mene tämmöseen mutta lopulta tää toi mulle sen mielenrauhan mitä tarvitsin <3 Leikkauksesta on nyt noin kuukausi ja nään hiukan jo muutosta mutta turvotusta on vielä. Tukibodya on ollu tosi tukalaa pitää ja niitä ihan vähintään kuukausi pidettävä (aattelin siis pitää vielä lisää niin tulee sit hyvä, kestän kyllä). Tissit on parantunu huomattavasti nopeammin mut alkuun ekalla viikolla tuntu tosi pinkeiltä ihan ku ois täynnä maitoo imetyksen aikaan. Tissien tukiliivit ei oo tuntunu niin tukalilta ku body mut napakoilta vähintään ja on tisseissäkin vähän turvotusta vielä.
Vierailija kirjoitti:
Kiristelläänkös siellä löystynyt alapää? Mites roikkuvat perät, allit, kaulat, masut, tisut ja reidet???
Vain miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Haisee mainokselle
AP unohti laittaa hinnan
tekstiin
7500e maksoi. Millä tavalla haiskahtaa mainokselle? Tai noh tavallaan mä mainostan koska olen tyytyväinen :D Kukapa ei mainostaisi esim hyvää ravintolaa jos siellä on käynyt? Vai suositteletko sä hyvää ravintolaa kertomalla paljonko siellä kokonaisillallinen maksoi kahdelle? :') No ehkä joku kebabmesta josta kaikki kympillä.. :'D Mommy makeoverissa tehdään rintojen suurennus/pienennys/kohotus sekä vatsan ja kylkien rasvaimu/abdominoplastia, eli operaatio voi vaihdella joten samoin hintakin voi vaihdella. Siksi en laittanut hintaa. Ja joo olisin voinut laittaa toki mikä näistä mulle tehtiin jo heti kättelyssä niin ei olisi jäänyt epäselväksi, sorry, my bad. Mulle tehtiin rintojen suurennus 330cc implantilla ja vatsan ja kylkien rasvaimu ja niiden yhteishinta oli 7500e.
Mun kroppa näyttää muilta osin aivan samalta kuin ennen kolmea lasta (mut sainkin nuorimman 25 v, auttoi varmaan palautumaan) mut tissit on pienemmät ja ei niin kiinteät vaikka ei nyt sellaiset pussitkaan. Oon katsellut paljonko rasvansiirto rintoihin maksaisi niin oliko terveystalossa vai aavalla, vähän yli 8000 e :S mutta vissiin 1-2 dl voivat laittaa per tissi, josta osa ei ehkä jää. Mulle riittäisi kyllä hyvin jos jäisi vähän yli 1 dl lisää / tissi, mut en kyllä raaskisi toista kertaa tuosta maksaa. Kiinnostais jos sattuu tässä ketjussa olemaan kokemuksia. Ajattelin joko maksaa tuon parin vuoden päästä kerralla tai sitten teen fiksusti (köhköhköh) ja otan "remppalainaa" asuntolainaan vuoden päästä. Ehkäpä mä kuitenkin säästän ihan erikseen tohon vielä
The Look :D
Juu ei. En ikinä kävisi ulkomailla plastiikkakirurgilla, ihan potilasturvan takia. Ja Tiina Jylhä - ehdoton no-no.
Vierailija kirjoitti:
The Look :D
Juu ei. En ikinä kävisi ulkomailla plastiikkakirurgilla, ihan potilasturvan takia. Ja Tiina Jylhä - ehdoton no-no.
Mä kävin neljä vuotta sitte finestin kautta tallinnassa ottamassa rintaimplantit. Oon ollu tosi tyytyväinen. Mutta taas mun kaverilla meni leikkaus pieleen samassa paikassa ja sanoi ettei menis sinne enää ikinä. Riippuu aina keneltä kysyy, kaikissa paikoissa on sekä tyytyväisiä että ei-tyytyväisiä asiakkaita, sehän on selvä. Ulkomailla myös on erittäin osaavaa henkilökuntaa niinkuin suomessakin.
Voi että ihanaa ku uskalsit mennä ! Tsemppiä toipumiseen <3 Itsellänikin kyseinen leikkaus harkinnassa