Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein ostat irtokarkkeja?

Vierailija
16.03.2023 |

Itse todella harvoin.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti rakastan irtokarkkeja, mutta syön todella terveellisesti ja treenaan, joten en juuri ikinä osta niitä.

Paitsi omalle lapselle, esiteinille joskus, hänkin laittaa ne kaappin ja saattaa jopa unohtaa syödä ne loppuun.

Vierailija
22/26 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan nykyään lähes aina karkkini irtolaareista. Kyllästyttää sekapussit, joissa on aina sellaisia karkkeja joista ei oikein tykkää. Irtokarkeissa saa valittua juuri niitä mitä haluaa ja vaikka vain pienenpienen määrän tiettyä sorttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön paljon, mutta inhoan ostaa niistä irtolaareista, kun ihmiset käyvät lähmimässä niitä likaisilla käsillään. Tilaan verkkokauppa.com suosikki-irtokarkkejani laatikoissa. Ei tarvii siis usein ostaa, kun laatikko kestää kauan.

Vierailija
24/26 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta koskaan, olen nähnyt kuinka muut asiakkaat paljain käsin lähmivät niitä eivätkä laita edes omaan pussiin, yök. Toiseksi ovat hiton kalliita.

Vierailija
25/26 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa. Ostan muka myös itselleni, eikä vaan lapsille, mutta yleensä jo muutaman karkin jälkeen minulle riitti.

Vierailija
26/26 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi lapsena kioskilta. En osta niitä koskaan. Olen ihan liian monta kertaa nähnyt, kun niitä tippuu lattioille ja joku laittaa ne sieltä takaisin laariin tai kauhoo karkkeja käsillä. Kerran joku lapsi otti niitä kasan, puristi nyrkkiinsä ja isänsä pakotti tiputtamaan ne takaisin sinne karkkilaariin.