Suositelkaa sulfaatitonta ja silikonitonta shampoota
Haluaisin hyväntuoksuisen shampoon, mutta tuntuu että kaikki sulfaatittomat ja silikonittomat shampoot ovat luonnonkosmetiikkamerkeiltä, ja haisevat kaikki samalta. Olen kokeillut jo mm. Urtekramilta montaa eri versiota ja Avrilia, enkä pidä niiden tuoksusta.
Kommentit (24)
BRUNS Spicy Jasmin tai Harmonisk Kokos. Saa myös hajusteettomana. Parhaita shampoita, joita olen kokeillut.
https://www.sinunapteekki.fi/products/bruns-products-nro-02-spicy-jasmi…
Kiitos vinkeistä! Hajusteetonta en halua, vaan jotain kivantuoksuista. Onko kellään kokemusta Mossan shampoista, erityisesti mansikkashampoosta? Millainen tuoksu?
ap
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkeistä! Hajusteetonta en halua, vaan jotain kivantuoksuista. Onko kellään kokemusta Mossan shampoista, erityisesti mansikkashampoosta? Millainen tuoksu?
ap
Ei kai Mossalla ole muuta kuin tuo mansikkashampoo? Tuoksu on todella mieto ja sulfaatiton se ei myöskään ole.
Eikö joku XZ-shampoo ole sulfaatiton. En nyt muista mikä niistä.
Aco moisturising shampoo
https://www.yliopistonapteekki.fi/aco-hair-moisturising-shampoo-250-ml-…
Maui awapuhi shampoo tuoksuu kirpeänmakeille sitrushedelmille
Muumishampoo on ainakin silikonitonta. On myös hyväntuoksuista.
Taas kerran: Garnierin banaanishampoo. Saisivat oikeasti maksaa mulle jo palkkaa sen mainostamisesta, mutta se nyt vaan on niin hyvä. Myös tuoksulta.
Garnierin hair food shampoot. Haisee ainakin.
Vieson Bulgarian Rose. 30 vuotta kestänyt pään kutina ja kynnen alle jäävät "talirakeet" kaikkosivat samantien, kun löysin tämän tuotteen. Ennen rapsutin päätä jatkuvasti ja olin ihan epätoivoinen. Tosi hyvä tuoksukin.
Vierailija kirjoitti:
Taas kerran: Garnierin banaanishampoo. Saisivat oikeasti maksaa mulle jo palkkaa sen mainostamisesta, mutta se nyt vaan on niin hyvä. Myös tuoksulta.
SUL-FAA-TI-TON
Vierailija kirjoitti:
Muumishampoo on ainakin silikonitonta. On myös hyväntuoksuista.
Valtaosa shampoista on nykyään silikonittomia.
XZ Persikkanektari on oiva vaihtoehto!
Yves Rocherilla on myös sulfaatittomia shampoita, mutta niiden tuoksusta en osaa sanoa juuta enkä jaata.
Tänään kampaaja esitteli Four Reasonsin jotain uutta sarjaa kiharille hiuksille keltaisissa purkeissa. En tuoksutellut, mutta mainosti niiden sopivan curly girl -metodiin, joten lienevät sitten sulfaatittomia ja silikonittomia.
Vierailija kirjoitti:
Vieson Bulgarian Rose. 30 vuotta kestänyt pään kutina ja kynnen alle jäävät "talirakeet" kaikkosivat samantien, kun löysin tämän tuotteen. Ennen rapsutin päätä jatkuvasti ja olin ihan epätoivoinen. Tosi hyvä tuoksukin.
Minkä tyyppiset hiukset sulla on? Ja ihotyyppi? Kuinka usein tällä pitää pestä?
Vierailija kirjoitti:
Yves Rocherilla on myös sulfaatittomia shampoita, mutta niiden tuoksusta en osaa sanoa juuta enkä jaata.
Tänään kampaaja esitteli Four Reasonsin jotain uutta sarjaa kiharille hiuksille keltaisissa purkeissa. En tuoksutellut, mutta mainosti niiden sopivan curly girl -metodiin, joten lienevät sitten sulfaatittomia ja silikonittomia.
Mun mielestä toi xz on huono eikä pese mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään kampaaja esitteli Four Reasonsin jotain uutta sarjaa kiharille hiuksille keltaisissa purkeissa. En tuoksutellut, mutta mainosti niiden sopivan curly girl -metodiin, joten lienevät sitten sulfaatittomia ja silikonittomia.Mun mielestä toi xz on huono eikä pese mitään.
Niin on munkin mielestä. Muutoin xz on oikein hyvä.
hair lust, ehkä dermosil, en ol varma