Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään Haluatko miljonääriksi-ohjelmassa: 28-vuotias Topias ei tiedä, kuka on luonut ja näytellyt tv:ssä ja elokuvissa Pekko Aikamiespoikaa.

Vierailija
16.03.2023 |

Miten joku ei voi tietää vastausta näin helppoon kysymykseen. 😲 Itse tiesin heti. Tietäisitkö sinä?

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/1813b5f8-4206-445a-b3a9-808ec2b…

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 57 ja ensimmäistä kertaa kuulen koko hahmosta.

Kuurosokea vai aivovamma?

Mahdollisesti myös les tadiolainen.

Vierailija
62/90 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OLI AASIALAINEN!

PÄÄMINITERIMME EI OLE : Ohjannut eikä käsikirjoittanut eikä näytellyt missään roolissa tässä elokuvassa!!

Eikä yleensäkään missään elokuvassa .

TIMO KOIVUSALO:

Hän ohjasi , käsikirjotti ja näyttellu Pekko Aiksniespojan roolissa Itse!

Oletko aasialainen vai humalassa, kun menee noin sanat sekaisin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu nyt pitkälti iästä ja kiinnostuksenkohteista onko kysymys helppo vai ei. Hän osaa varmasti paljon sellaista, mikä on hänen mielestään helppoa mutta sinä et tajua ollenkaan.

No, kuka näytteli Uuno Turhapuroa vai onko tuokin liian vaikea kysymys?

Vierailija
64/90 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuurosokea vai aivovamma?

Ei kumpaakaan. Olen DI hyvässä työpaikassa (palstailen työmatkalla). En vain tapaa seurata tällaista viihdettä.

Saako kysyä, mitä katsot tv:stä?

Vierailija
65/90 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama urvelo veikkasi, että tunturisopuli on Suomen pienin nisäkäs. Ei juma... 😂

Sekin voi painaa vain 20 g, eli pieni on, mutta kääpiöpäästäinen painaa vain 1,5-4 g.

Vierailija
66/90 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilpailija oli 1-vuotias, kun Pekko Aikamies-elokuva tuli ensi-iltaan.

Monet ihmiset ovat nähneet elokuvia ja kuulleet  musiikkia, jota on tehty ennen heidän syntymäänsä. Tuskinpa kovin moni täällä kirjoittaneista on nähnyt Charlie Chaplinin tai Alfred Hitchcockin elokuvia niiden ensi-illoissa.

Vierailija
67/90 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kekä tää pekkoaikamiespoika on en oo kuullut never.

Vierailija
68/90 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kanssasi saman ikäinen, ja tiesin "termin" Pekko Aikamiespoika, mutta koskaan en niitä ole katsonut, eikä ollut aavistustakaan, kuka siinä näytteli.

Siitä "termistä" se Timo Koivusalokin on hahmonsa nimen kehittänyt.

Vierailija
69/90 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson juuri osaa 8 ja täytyy todeta, että ei ole samaa sarjaa kysymykset. Heti alussa sellasia että harva tietää.

Vierailija
70/90 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spoiler alert!

En ole vielä katsonut uusinta Ruutu-jaksoa loppuun, mutta olen liki satavarma että juuri pelaamaan päässyt "kirjo(?)lepakko"  Susan Heikkinen pääsee erittäin pitkälle. Me Heikkiset olemme Suomen hannuhanhia!  😎

Vierailija
71/90 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onko se kumma?

Ysärin juntti-pöhköhuumoria.

Vierailija
72/90 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spoiler alert!

En ole vielä katsonut uusinta Ruutu-jaksoa loppuun, mutta olen liki satavarma että juuri pelaamaan päässyt "kirjo(?)lepakko"  Susan Heikkinen pääsee erittäin pitkälle. Me Heikkiset olemme Suomen hannuhanhia!  😎

Niin näytte olevan! Siellä jo BB-Kristianin look alike, Teemu Heikkinen, pääsi risteilylle.

Vierailija
73/90 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

-81 syntynyt ja en olis osannut vastata. Ei ole ikinä uponnut Kummeli tmv. Tietämykseni bulkkiviihteestä ei muutenkaan ole hyvä. Ei vain kiinnosta. Trivialin viihde-kysymykset aina vaikeimmat, toiseksi vaikein on urheilu.

Uuno Turhopuroa tuli katseltua, mutta ei omasta tahdosta.

Vierailija
74/90 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spoiler alert!

Tämä joka ei tiennyt missä on Rockefeller Center tai että Monacon ruhtinas on Albert.

Vierailija
75/90 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Topias on ilmeisen fiksu nuorimies. Ei ole tuhlannut aikaansa turhanpäiväiseen roskaan.

Vierailija
76/90 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joku lähemmäs 30v tubettajanainen ei tiennyt mikä on Guns'n'Roses. Eli löytyyhän näitä!

Vierailija
77/90 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukunimikaima (Heikkinen, "pikkuheikki") voitti kymppitonnin! Veikkaan että Heikki voittaa vähintään 30 donaa! Tunnelma ainakin on erittäin rento, ja rentoudella yleensä päässään pitkälle.

Vierailija
78/90 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noi kilpailijat on noin tietämättömiä? Yleissivistys täysin nolla. Eilisen molemmat kilpailijat on täysin pihalla.

Vierailija
79/90 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain heikompilahjainen weetee tietää tuohon vastauksen.

Ap varmaankin on viestiensä perusteella heikompilahjainen wt, mutta itse en sitä ole vaikka tiedän kyseessä olevan Timo Koivusalon esittämän hahmon. En pidä mitenkään ihmeellisenä, että 28-vuotias ei tiedä tätä asiaa. Mä sen sijaan olen 44v ja ollut nuori silloin kun Pekkoja tuli telkkarista. Olen oman paikkakunnan talvimarkkinoilla muuten nähnyt ohimennen Koivusalon Pekko Aikamiespoikana. :D En esitystään nähnyt, mutta oli menossa sisätiloihin pukuhuoneelle ja meni ihan siitä vierestäni. 

Mihinkään yleissivistykseen en kyllä miellä tätä tietoa.

Vierailija
80/90 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi Pekko-elokuvat oli kyllä sen sortin shaibaa, että ei kyllä tarviikaan tietää, kenenkään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi