Tänään Haluatko miljonääriksi-ohjelmassa: 28-vuotias Topias ei tiedä, kuka on luonut ja näytellyt tv:ssä ja elokuvissa Pekko Aikamiespoikaa.
Miten joku ei voi tietää vastausta näin helppoon kysymykseen. 😲 Itse tiesin heti. Tietäisitkö sinä?
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/1813b5f8-4206-445a-b3a9-808ec2b…
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
OLI AASIALAINEN!
PÄÄMINITERIMME EI OLE : Ohjannut eikä käsikirjoittanut eikä näytellyt missään roolissa tässä elokuvassa!!
Eikä yleensäkään missään elokuvassa .
TIMO KOIVUSALO:
Hän ohjasi , käsikirjotti ja näyttellu Pekko Aiksniespojan roolissa Itse!
Oletko aasialainen vai humalassa, kun menee noin sanat sekaisin?
Vierailija kirjoitti:
Riippuu nyt pitkälti iästä ja kiinnostuksenkohteista onko kysymys helppo vai ei. Hän osaa varmasti paljon sellaista, mikä on hänen mielestään helppoa mutta sinä et tajua ollenkaan.
No, kuka näytteli Uuno Turhapuroa vai onko tuokin liian vaikea kysymys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 57 ja ensimmäistä kertaa kuulen koko hahmosta.
Kuurosokea vai aivovamma?
Ei kumpaakaan. Olen DI hyvässä työpaikassa (palstailen työmatkalla). En vain tapaa seurata tällaista viihdettä.
Saako kysyä, mitä katsot tv:stä?
Vierailija kirjoitti:
Sama urvelo veikkasi, että tunturisopuli on Suomen pienin nisäkäs. Ei juma... 😂
Sekin voi painaa vain 20 g, eli pieni on, mutta kääpiöpäästäinen painaa vain 1,5-4 g.
Vierailija kirjoitti:
Kilpailija oli 1-vuotias, kun Pekko Aikamies-elokuva tuli ensi-iltaan.
Monet ihmiset ovat nähneet elokuvia ja kuulleet musiikkia, jota on tehty ennen heidän syntymäänsä. Tuskinpa kovin moni täällä kirjoittaneista on nähnyt Charlie Chaplinin tai Alfred Hitchcockin elokuvia niiden ensi-illoissa.
Kekä tää pekkoaikamiespoika on en oo kuullut never.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 57 ja ensimmäistä kertaa kuulen koko hahmosta.
Olen kanssasi saman ikäinen, ja tiesin "termin" Pekko Aikamiespoika, mutta koskaan en niitä ole katsonut, eikä ollut aavistustakaan, kuka siinä näytteli.
Siitä "termistä" se Timo Koivusalokin on hahmonsa nimen kehittänyt.
Katson juuri osaa 8 ja täytyy todeta, että ei ole samaa sarjaa kysymykset. Heti alussa sellasia että harva tietää.
Spoiler alert!
En ole vielä katsonut uusinta Ruutu-jaksoa loppuun, mutta olen liki satavarma että juuri pelaamaan päässyt "kirjo(?)lepakko" Susan Heikkinen pääsee erittäin pitkälle. Me Heikkiset olemme Suomen hannuhanhia! 😎
No, onko se kumma?
Ysärin juntti-pöhköhuumoria.
Vierailija kirjoitti:
Spoiler alert!
En ole vielä katsonut uusinta Ruutu-jaksoa loppuun, mutta olen liki satavarma että juuri pelaamaan päässyt "kirjo(?)lepakko" Susan Heikkinen pääsee erittäin pitkälle. Me Heikkiset olemme Suomen hannuhanhia! 😎
Niin näytte olevan! Siellä jo BB-Kristianin look alike, Teemu Heikkinen, pääsi risteilylle.
-81 syntynyt ja en olis osannut vastata. Ei ole ikinä uponnut Kummeli tmv. Tietämykseni bulkkiviihteestä ei muutenkaan ole hyvä. Ei vain kiinnosta. Trivialin viihde-kysymykset aina vaikeimmat, toiseksi vaikein on urheilu.
Uuno Turhopuroa tuli katseltua, mutta ei omasta tahdosta.
Vierailija kirjoitti:
Spoiler alert!
Tämä joka ei tiennyt missä on Rockefeller Center tai että Monacon ruhtinas on Albert.
Topias on ilmeisen fiksu nuorimies. Ei ole tuhlannut aikaansa turhanpäiväiseen roskaan.
Se joku lähemmäs 30v tubettajanainen ei tiennyt mikä on Guns'n'Roses. Eli löytyyhän näitä!
Sukunimikaima (Heikkinen, "pikkuheikki") voitti kymppitonnin! Veikkaan että Heikki voittaa vähintään 30 donaa! Tunnelma ainakin on erittäin rento, ja rentoudella yleensä päässään pitkälle.
Miten noi kilpailijat on noin tietämättömiä? Yleissivistys täysin nolla. Eilisen molemmat kilpailijat on täysin pihalla.
Vierailija kirjoitti:
Vain heikompilahjainen weetee tietää tuohon vastauksen.
Ap varmaankin on viestiensä perusteella heikompilahjainen wt, mutta itse en sitä ole vaikka tiedän kyseessä olevan Timo Koivusalon esittämän hahmon. En pidä mitenkään ihmeellisenä, että 28-vuotias ei tiedä tätä asiaa. Mä sen sijaan olen 44v ja ollut nuori silloin kun Pekkoja tuli telkkarista. Olen oman paikkakunnan talvimarkkinoilla muuten nähnyt ohimennen Koivusalon Pekko Aikamiespoikana. :D En esitystään nähnyt, mutta oli menossa sisätiloihin pukuhuoneelle ja meni ihan siitä vierestäni.
Mihinkään yleissivistykseen en kyllä miellä tätä tietoa.
Noi Pekko-elokuvat oli kyllä sen sortin shaibaa, että ei kyllä tarviikaan tietää, kenenkään!
Mahdollisesti myös les tadiolainen.