Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään Haluatko miljonääriksi-ohjelmassa: 28-vuotias Topias ei tiedä, kuka on luonut ja näytellyt tv:ssä ja elokuvissa Pekko Aikamiespoikaa.

Vierailija
16.03.2023 |

Miten joku ei voi tietää vastausta näin helppoon kysymykseen. 😲 Itse tiesin heti. Tietäisitkö sinä?

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/1813b5f8-4206-445a-b3a9-808ec2b…

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 57 ja ensimmäistä kertaa kuulen koko hahmosta.

Kuurosokea vai aivovamma?

Ei kumpaakaan. Olen DI hyvässä työpaikassa (palstailen työmatkalla). En vain tapaa seurata tällaista viihdettä.

Vierailija
42/90 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuhan tuo nyt yleissivistykseen. Minäkään en ole katsonut yhtään Pekko Aikamiespoika-elokuvaa, mutta silti tiedän, että Pekko oli hahmona mopolla pöristelevä Timo Koivusalo. Lähinnä ihmettelen, että missä tynnyrissä pitää asua, että tuolta tiedolta voi edes välttyä, vaikkei olisi elokuvia katsonutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän, kun ne leffat oli tapetilla mun nuoruudessani. Yhtäkään en ole katsonut ja ehkä yhden sketsin nähnyt... tai jonkun pätkän.

Jos kyselisin mun parikymppisiltä lapsilta, niin tuskinpa tietäis yhtään mitään aiheesta.

Ei ole koskaan ollut mullekaan mitenkään tärkeä juttu, ettei tullut edes mieleen, että sekin pitäisi "osata". Uunon ne kyllä tietää, siltä ei voi välttyä ja se kuuluu yleissivistykseen.

Vierailija
44/90 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama urvelo veikkasi, että tunturisopuli on Suomen pienin nisäkäs. Ei juma... 😂

Vierailija
45/90 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorisossa on siis toivomme. Me kurpat ollaan jo pilalla kun tiedetään tällaiset eikä voida niitä enää olla tietämättäkään ennen dementiaa.

Vierailija
46/90 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ÄLKÄÄ TUNGETKO: Joka asiaan Pääministeriämme!

PÄÄMINISTERIMME EI KÄSIKIRJOITTANUT EIKÄ OHJANNUT kyseistä elokuvaa vaan

TIMO KOIVUSALO

Hän esitti myös Pekko Aikamuespoikaa

Kyllä voit myöntää, että samantyyppistä kohtelusta molemmilla... eikö?

Vierailija
47/90 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoehtoja on tuttuun tapaan neljä. Ne ovatHannu-Pekka Björkman,Jope Ruonansuu,Timo KoivusalojaPirkka-Pekka Petelius. Topias veikkaa Pirkka-Pekka Peteliusta, mutta päättää ennen vastaamista kilauttaa varmuuden vuoksi isälleen.

Itse siis tiedä, että kyse on Timo Koivusalosta. Ap

Jos tietämättömänä miettisi noita vaihtoehtoja ilman oljenkorsia niin todennäköisesti päätyisi joko Ruonansuuhun tai Peteliukseen, koska herrat ovat tunnettuja koomisista rooleistaan. Molemmat heistä muuten taitavat myös esiintyä kyseisessä elokuvassa.

Pekkoa ei ole myöskään esitetty televisiossa, toisin kuin esimerkiksi Uuno Turhapuro elokuvia joten nuorempi polvi on hyvin tehokkaasti välttynyt altistukselta, jos ei ole huumorielokuvaharrastaja.

Vierailija
48/90 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei siinä mitään ihmeellistä ole. Ite tiesin, ikäni on 47 v, mutta mieheni 55 v ei koska on kiinnostunu ihan muista asioista.

Vierailija
49/90 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään tiedä. On nimenä tuttu, mutta en ole katsonut kyseistä ohjelmaa tai elokuva joten en tiedä kuka näyttelee. N30

Sama, elin 34v. Ulkonäkö tulee mieleen, mutta nimeä en kyllä tiedä.

Vierailija
50/90 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä trolli, ap. :D

Vierailija
51/90 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama urvelo veikkasi, että tunturisopuli on Suomen pienin nisäkäs. Ei juma... 😂

Hän sai kymppitonnin, ei paha,

Vierailija
52/90 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Pekko kuuluu yleissivistykseen, liekö päästäinen pienin?

Vierailija
53/90 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoehtoja on tuttuun tapaan neljä. Ne ovatHannu-Pekka Björkman,Jope Ruonansuu,Timo KoivusalojaPirkka-Pekka Petelius. Topias veikkaa Pirkka-Pekka Peteliusta, mutta päättää ennen vastaamista kilauttaa varmuuden vuoksi isälleen.

Jos tietämättömänä miettisi noita vaihtoehtoja ilman oljenkorsia niin todennäköisesti päätyisi joko Ruonansuuhun tai Peteliukseen, koska herrat ovat tunnettuja koomisista rooleistaan. Molemmat heistä muuten taitavat myös esiintyä kyseisessä elokuvassa.

Pekkoa ei ole myöskään esitetty televisiossa, toisin kuin esimerkiksi Uuno Turhapuro elokuvia joten nuorempi polvi on hyvin tehokkaasti välttynyt altistukselta, jos ei ole huumorielokuvaharrastaja.

Pekko leffat huumoria?

Vierailija
54/90 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään varmaan kukaan lapsista tietäisi. Vanhin 27v.

Minä tiedän. Mutta en tiedä puoliakaan nykyajan näyttelijöistä tai muusikoista tai urheilijoista, mitä nuo lapset tietää.

Vierailija
55/90 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pekko leffat huumoria?

Sanoisin että Pekko-leffat kuuluvat samaan genreen, kuin esimerkiksi Uuno Turhapuro tai vääpeli Körmy.

Vierailija
56/90 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pekko leffat huumoria?

Sanoisin että Pekko-leffat kuuluvat samaan genreen, kuin esimerkiksi Uuno Turhapuro tai vääpeli Körmy.

Samaa mieltä.

Vierailija
57/90 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpailija oli 1-vuotias, kun Pekko Aikamies-elokuva tuli ensi-iltaan.

Vierailija
58/90 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, mun poika on 26, ja olisi tiennyt vastauksen, kun pienenä katseli niitä elokuvia.

Jaa jo ennen syntymmäänsä?

Vierailija
59/90 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 57 ja ensimmäistä kertaa kuulen koko hahmosta.

Olen kanssasi saman ikäinen, ja tiesin "termin" Pekko Aikamiespoika, mutta koskaan en niitä ole katsonut, eikä ollut aavistustakaan, kuka siinä näytteli.

Vierailija
60/90 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki "tieto"kilpailut on menneet läskiksi. Minusta hömppäviihde EI ole tietoa.

Haluatko miljonääriksi on ainut ohjelma, jota telkusta katselen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi