Tänään Haluatko miljonääriksi-ohjelmassa: 28-vuotias Topias ei tiedä, kuka on luonut ja näytellyt tv:ssä ja elokuvissa Pekko Aikamiespoikaa.
Miten joku ei voi tietää vastausta näin helppoon kysymykseen. 😲 Itse tiesin heti. Tietäisitkö sinä?
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/1813b5f8-4206-445a-b3a9-808ec2b…
Kommentit (90)
En tiedä minäkään vaikka olen yli 40 vuotias. Johtuu siitä etten ole ikinä katsonut suomalaisia ohjelmia/ elokuvia.
Aplta on mennyt koko ohjelman juju ohi. Tarkoitus ei ole, että kaikki maailman ihmiset tietäisivät vastauksen kaikkiin kysymyksiin heti. Olisi tylsää katsella, kun kaikki saavat miljoonan.
Onko tämä se tietokilpailu missä voi ostaa vokaalin ja juontaja na on Kari Salmelainen?
Minä olen 57 ja ensimmäistä kertaa kuulen koko hahmosta.
Ei kai se iästä ole kiinni. En minäkään ollut syntynyt vielä kun monet omasta mielestäni merkittävät leffat on tehty. Mutta missä tämän päivän nuori Pekkoja edes näkisi? Eivät ikinä tule telkkarista. Eivät ole missään suoratoistoräppänässä. Ihan nollanäkyvyys missään.
No en minäkään ole ikinä katsonut, mutta vastauksen olisin tiennyt.
Tää on se missä kaksi ylipirteää juontajaa kyselee pariskunnilta tyhmiä kysymyksiä?
Kaikki "tieto"kilpailut on menneet läskiksi. Minusta hömppäviihde EI ole tietoa.
Jos kyse olisi ollut jostain klassikkoleffasta, esim Titanic tai Kummisetä, niin ymmärräisin apn pöyristyksen. Mutta että pitäisi tietää joku näyttelijä jossain suomalaisessa Pekka leffassa? Juu ei.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 57 ja ensimmäistä kertaa kuulen koko hahmosta.
Kuurosokea vai aivovamma?
En tiedä, tosin en tiedä muittenkaan elokuvien näyttelijöitä/ ohjaajia tai edes urheilijoita ja heidän saavutuksiaan. Ehkä en tiedä paljon muutakaan, mutta hyvin menee kuitenkin
Pekko on yksi surkeimmista hahmoista koko Suomen TV/Elokuva historiassa. Kaikki tallenteet pitäisi hävittää.
ÄLKÄÄ TUNGETKO: Joka asiaan Pääministeriämme!
PÄÄMINISTERIMME EI KÄSIKIRJOITTANUT EIKÄ OHJANNUT kyseistä elokuvaa vaan
TIMO KOIVUSALO
Hän esitti myös Pekko Aikamuespoikaa
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehtoja on tuttuun tapaan neljä. Ne ovatHannu-Pekka Björkman,Jope Ruonansuu,Timo KoivusalojaPirkka-Pekka Petelius. Topias veikkaa Pirkka-Pekka Peteliusta, mutta päättää ennen vastaamista kilauttaa varmuuden vuoksi isälleen.
Itse siis tiedä, että kyse on Timo Koivusalosta. Ap
Itse olisin veikannut PPP:tä, mutta en ole ko. elokuvaa enkä kovin monia muitakaan kotimaisia elokuvia katsonut, en tosin hirveästi ulkomaisiakaan. Seuraan kyllä tosielämän uutisia erittäin aktiivisesti, mutta elokuvia en ole katsonut juurikaan enkä myöskään näitä salkkareita ja realityja.
-M50+
Vierailija kirjoitti:
Nykään elokuvan nimi olisi Pekko Kilttis.
Tai oikeastaan Tumputtaja.
OLI AASIALAINEN!
PÄÄMINITERIMME EI OLE : Ohjannut eikä käsikirjoittanut eikä näytellyt missään roolissa tässä elokuvassa!!
Eikä yleensäkään missään elokuvassa .
TIMO KOIVUSALO:
Hän ohjasi , käsikirjotti ja näyttellu Pekko Aiksniespojan roolissa Itse!
En minäkään tiedä.
Muistan kyllä kun mietin, et mullasta ROSKAA täytyy väkisin vääntää..
Nainen 41
Oon 27v enkä tiedä mistä puhutaan.
https://m.youtube.com/results?sp=mAEA&search_query=Pekko+aikamiespoika
Youtubesta löytyy vaikka kuinka paljon Pekko-matskua.
Nykään elokuvan nimi olisi Pekko Kilttis.