Muita joita ei häritse yhtään jengit helsingissä?
Esimerkiksi minä olin yksi yö puolen yön jälkeen syrjäisellä paikalla. Purin laukkuani penkille, puhelinta, tablettia, lompakkoa lojui siinä penkillä jolla kaivoin laukkuani!
Vierellä oli joku ihme jengi. Epäilen, että se oli jotain näitä mistä ollut puhetta.
Minua oikeastaan pelottanut yhtään eikä häirinnyt koko asia.
Olin selkä heihin päin ja jatkoin touhujani.
He eivät välittäneet minusta yhtään.
En ymmärrä, että miksi te näitä jengejä pelkäätte?
Kommentit (52)
En minäkään niitä pelkää. Ei jengit ja järjestäytynyt rikollisuus Suomessa tee pahaa sivulliselle. Mutta ne lieveilmiöt on ne pahuus tässä. Jengithän tuota huumebisnestä pyörittää ja siten tekee pahaa monille ihmisille. Huumebisnes aiheuttaa lisää muuta rikollisuutta. Mietin myös sitä, miten kamalaa olisi, jos omat lapseni ajautuisivat tuollaiseen porukkaan.
Jou! Jou! Jou! Mätäfaka! Tsäkäjou!. Pellejä nämä lökäpöksyiset tuontijengit. Al Caponen porukka sentään pukeutui herrasmiesten pukuun.
Helsingin jengistä ei oo suurta riesaa Lapissa ollut. Mutta noin periaatteessa häiritsevät.
Minulta ryöstettiin puhelin. Onneksi en saanut puukosta.
En ole koskaan edes nähnyt mitään jengejä, kun asun 800km päässä helsingistä.
Minua ei jengien mellastaminen haittaa yhtään. Nuorena meilläkin oli jengit, Munkassa, Haagassa, Maunulassa, ...
Vierailija kirjoitti:
Minulta ryöstettiin puhelin. Onneksi en saanut puukosta.
missä? oliko kallis puhelin?
Vierailija kirjoitti:
Minua ei jengien mellastaminen haittaa yhtään. Nuorena meilläkin oli jengit, Munkassa, Haagassa, Maunulassa, ...
Ryöstittekö viattomilta uhreilta muun omaisuuden lisäksi vaatteet, hakkasitte naaman verille, pakotitte uhrin nuolemaan likaiset kengänpohjanne samalla kuvaten sen ja lisäksi vaadittu uhria anelemaan teiltä anteeksi?
Vierailija kirjoitti:
Persuvartijoiden väkivalta häiritsee.
Kappas, aivan yhtäkkiä tämä alkoi häiritsemään vaikka kannattamasi puolueet ovat VUOSIKYMMENIÄ ummistaneet silmänsä tältäkin ongelmalta. Karpolla on asiaa ohjelmassa v. 2002 koditon helsinkiläismies kertoo vartijaväkivallasta jonka kohteeksi hän joutui. En varmasti ole ainoa joka tämän ohjelman katsottuaan miettii, montako kodittomien raa//toa helsinkiläisillä vartijoilla on omallatunnollaan menneiltä vuosikymmeniltä kuin Persuista ei ollut tietoakaan. Tässä uusimmassa vuoden 2022 jupakassa yksi pidätetyistä on iranilainen, onko hänkin persu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryöstittekö viattomilta uhreilta muun omaisuuden lisäksi vaatteet, hakkasitte naaman verille, pakotitte uhrin nuolemaan likaiset kengänpohjanne samalla kuvaten sen ja lisäksi vaadittu uhria anelemaan teiltä anteeksi?
Kyllä kaikenlaista sattui ja tapahtui. Vakavampiakin asioita kuin nuo mitä luettelit. Stadissa on aina ollut jengejä. Rajojen hakeminen kuuluu nuoruuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaikenlaista sattui ja tapahtui. Vakavampiakin asioita kuin nuo mitä luettelit. Stadissa on aina ollut jengejä. Rajojen hakeminen kuuluu nuoruuteen.
Ihmiset on nykyään arempia kuin 1900-luvulla. Silloin oli enemmän kohtaamisia eikä asioihin puuttumista pelätty. Nyt jokainen on omassa somekuplassaan ja säikkyy kaikkea ympärillä olevaa.
Persupäivystys saapui tähänkin ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Persupäivystys saapui tähänkin ketjuun.
Tervetuloa Persu!
Vierailija kirjoitti:
Harrastitteko myös kantaväestön naisiin kohdistuvia joukkoväkisinmakaamisia ja toimitte yhteistyössä ulkolaisen islamilaisen järjestäytyneen rikollisuuden kanssa?
Keskiajalla ihmisiä revittiin kappaleiksi ja poltettiin elävältä. Ai mutta sellaistahan villit tekevät vielä tänä päivänäkin kotimaissaan, ja nyt poliitikot haluavat rahdata näitä villejä iloksemme Suomeen.
Villi on villi. kirjoitti:
Keskiajalla ihmisiä revittiin kappaleiksi ja poltettiin elävältä. Ai mutta sellaistahan villit tekevät vielä tänä päivänäkin kotimaissaan, ja nyt poliitikot haluavat rahdata näitä villejä iloksemme Suomeen.
Ei enää yhtään villi-ihmisiä Suomeen kiitos.
Aloittaja sanoi olevansa 48. Ei sitten sinulla käynyt mielessä, että on hieman eri asia olla 150 cm/40 kg 21-vuotias aito blondi. Ei ole ihan yhtä mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Naisia ahdistelevat persut pelottaa. Esimerkiksi Hakkarainen.
Ei hitto vieläkin naurattaa miten se raavas poliisinainen melkein kuoli kun Hakkarainen halasi, aika läppä. 😄
Ap, samaa mieltä. Paljon huutoa tyhjästä. Jos ei kiinnnitä mitään huomiota näihin niin saapi olla ihan rauhassa.
Ap varmaan näytti niin köyhältä ja nuhjuiselta ja oli ehkä joku vanha Samsung -puhelinkin eikä iPhone eikä Moncler takkia eikä Niken tossuja jalassa.
Ei ne nyt mitään köyhimyksiä ala ryöstelemään.