Wolt-kuski oli yrittänyt saada napattua mukaansa Salattujen elämien näyttelijän tytön
Esko Eerikäinen kertoi tästä 2 t sitten instastooriissa, on edelleen katsottavissa. Tyttö oli ollut matkalla kouluun Helsingin keskustan alueella, kun Wolt-kuski oli yrittänyt saada tytön mukaansa. Keskellä kirkasta päivää, vilkkaalla paikalla.
Tällaista menoa.
Kommentit (288)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko käytetty värikynää?
Tuskin, olen kuunnellut Eskoa pitkään, hän ei ole näitä satusetiä.
ApMartina ja Esko nyt varmaan tekee ihan mitä tahansa pysyäkseen julkisuuden syrjässä kiinni. Mutta pidän kyllä tätä keissiä ihan uskottavana. Kyllä tämmöistä ahdistelua ja uhkaavia tilanteita tapahtuu.
Keissi on uskottava, mutta ei tässä nyt tarvitse Martinaa ja Eskoa alkaa mollata. He ovat jo vuosia eläneet varsin säädyllisesti, molemmat. On useita kyseenalaisia julkkiksia ja esim. rintojen (silarien) näyttäminen on tätä päivää. Kun nykyään näkyy kaikki.
Joten pysytään vain asiassa. Tyttö on ihan "tavallisen näköinen", vaikkakin tosi nätti, mutta siis ei mitenkään poikkeava tai seksikkäästi pukeutuva, tanssii jotain katutanssia tms. pukeutunut lököhousuihin ja isoihin tennareihin..
Mitä väliä pukeutumisella on? Kyllä pitäisi saada rauhassa kulkea vaikka alastomana.
Vierailija kirjoitti:
Esko Eerikäisen pysäyttävä päivitys tytärtä ahdisteltiin koulumatkalla.
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Esko-Eerikaisen-pysayttava-paivitys-tytar…
Ja tälläkin on sitten pakko mehustella ja h u o m i o h u o r a t a , Esko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esko Eerikäisen pysäyttävä päivitys tytärtä ahdisteltiin koulumatkalla.
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Esko-Eerikaisen-pysayttava-paivitys-tytar…
Ja tälläkin on sitten pakko mehustella ja h u o m i o h u o r a t a , Esko.
Pää kii.
Emme tiedä, mitä on tapahtunut. Mutta en näe tämän liittyvän mihinkään muuhun kuin siihen, että mies - poika menetti toivonsa.
Tämä ei ollut kosto eikä terrorismia.
Rakasti.
Vierailija kirjoitti:
Woltille ja Foodoralle oli kai tarvetta korona-aikana. Mutta miksi kukaan terve ihminen enää käyttää niitä? Ollaan niin laitteen orjia, laiskoja ja tilataan helposti. Varsinkin Helsingissä jossa ruokakauppoja on joka kulmassa, näyttää tosi typerältä. Lähes poikkeuksetta ajelevat jalkakäytävällä ja ovat häiriöksi. Monella tapaa.
No mä ainakin käytän koska mulla on varaa ja teen ajallani mieluummin jotain muuta, kuin kuuntelen kiljukaulojen rääkymistä kaupassa ja väistelen niiden vähä-älyisiä vanhempia.
Tilaan useimmiten Woltilla ihan ruokakauppaostokset kotisohvalta ja voin toimitusta odotellessa vaikka lukea kirjaa, tehdä pienen kuntopyörätreenin tai vaikka täytellä pesu- ja tiskikoneen tai siivota.
En näe mitään ylevöittävää siinä että itse kanniskelen kilo kaupalla kasviksia ja kauramaitoa kaupasta, kun voin sen tekemisestä maksaa jollekin.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti näitä on ja tapahtuu.
Itselläni monta vastaavaa kokemusta, keskellä päivää ja iltamyöhäänkin. Eräs vastaantulija yritti monta kertaa kysyä mukaansa, ei uskonut kieltoja, tarrasi kädestä kiinni ja yritti väkisin vetää mukaansa.
Yleensähän nämä on tulleet jostain muualta päin, myös nämä ahdistelijat mun kohdallani.
P E R S K U T A T R O L L A A
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko käytetty värikynää?
ApMartina ja Esko nyt varmaan tekee ihan mitä tahansa pysyäkseen julkisuuden syrjässä kiinni. Mutta pidän kyllä tätä keissiä ihan uskottavana. Kyllä tämmöistä ahdistelua ja uhkaavia tilanteita tapahtuu.
Keissi on uskottava, mutta ei tässä nyt tarvitse Martinaa ja Eskoa alkaa mollata. He ovat jo vuosia eläneet varsin säädyllisesti, molemmat. On useita kyseenalaisia julkkiksia ja esim. rintojen (silarien) näyttäminen on tätä päivää. Kun nykyään näkyy kaikki.
Joten pysytään vain asiassa. Tyttö on ihan "tavallisen näköinen", vaikkakin tosi nätti, mutta siis ei mitenkään poikkeava tai seksikkäästi pukeutuva, tanssii jotain katutanssia tms. pukeutunut lököhousuihin ja isoihin tennareihin..
Mitä väliä pukeutumisella on? Kyllä pitäisi saada rauhassa kulkea vaikka alastomana.
Ei pitäisi. Alastomat toimitetaan joko putkaan tai hoitoon kuten kuuluukin. Normaali terve ihminen ei kulje julkisilla paikoilla alasti tai alusvaatteisiin verravissa olevilla vaatteilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 152 cm pitkä laiha aito blondi. Jopa ihan suomalaiset luulevat minua teiniksi, vaikka olen aikuinen. Nämä tietyt tyypit ovat sitten jatkuvasti kimpussani. Aikuisena onneksi osaan huutaa tarvittaessa, lapset eivät osaa.
Pitkä? 152 cm on lyhyt.
Et taida osata suomen kieltä? Vai oletko muuten vain yksinkertainen? Esim. tämä lauta on 5 senttiä pitkä. Ymmärrätkö nyt?
152-senttinen muijannysä ja nyt se on vielä lautakin.
Ja pitäis uskoa että tää kiinnostaa miehiä? :D
lapseton ja onnellinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Woltille ja Foodoralle oli kai tarvetta korona-aikana. Mutta miksi kukaan terve ihminen enää käyttää niitä? Ollaan niin laitteen orjia, laiskoja ja tilataan helposti. Varsinkin Helsingissä jossa ruokakauppoja on joka kulmassa, näyttää tosi typerältä. Lähes poikkeuksetta ajelevat jalkakäytävällä ja ovat häiriöksi. Monella tapaa.
No mä ainakin käytän koska mulla on varaa ja teen ajallani mieluummin jotain muuta, kuin kuuntelen kiljukaulojen rääkymistä kaupassa ja väistelen niiden vähä-älyisiä vanhempia.
Tilaan useimmiten Woltilla ihan ruokakauppaostokset kotisohvalta ja voin toimitusta odotellessa vaikka lukea kirjaa, tehdä pienen kuntopyörätreenin tai vaikka täytellä pesu- ja tiskikoneen tai siivota.
En näe mitään ylevöittävää siinä että itse kanniskelen kilo kaupalla kasviksia ja kauramaitoa kaupasta, kun voin sen tekemisestä maksaa jollekin.
Ne kiljukaulat vaihtaa sun paskavaippaa joskus.
kun katsoo kuka on tietolähde, niin en yhtään ihmettele että lööppiä syntyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko käytetty värikynää?
Ei pitäisi. Alastomat toimitetaan joko putkaan tai hoitoon kuten kuuluukin. Normaali terve ihminen ei kulje julkisilla paikoilla alasti tai alusvaatteisiin verravissa olevilla vaatteilla.
Joku kulttuuri väittäö, että on naisten/tyttöjen syy, kun näitä häiritään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko käytetty värikynää?
No tämä, ei taida ihan täysillä käydä tuo kommentoija. Kyllähän sitäkin yhtä nakua psykoottista bussimatkustajaa heti ihmiset kuvasivat kun runkkasi muista välittämättä, toivottavasti pääsi hoitoon ja sai päänsä kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Ei käden olkapäälle laittaminen ole mitään ahdistelua. Monissa kulttuureissa koskeminen ja suukon antaminen poskelle on täysin viatonta ihmisten välistä normaalia kanssakäymistä. Esko vaikuttaa perus persulta joka haluaa tehdä nyt viattomasta tilanteesta kohun. Toivoisin, että ylläpito tajuaisi jo poistaa ketjun!
Kaduillako? Saako sun lasta pussata ja kosketella kaduilla?
Vierailija kirjoitti:
Ei käden olkapäälle laittaminen ole mitään ahdistelua. Monissa kulttuureissa koskeminen ja suukon antaminen poskelle on täysin viatonta ihmisten välistä normaalia kanssakäymistä. Esko vaikuttaa perus persulta joka haluaa tehdä nyt viattomasta tilanteesta kohun. Toivoisin, että ylläpito tajuaisi jo poistaa ketjun!
Tuus mua koskettelee, äänes jää senjälkeen falsettiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
So???? Niille maksetaan siitä.
Tuskin ne silloin enää kiljuu.
Hajoa sinne lapsi(p)erhearkeesi! :D
voisko sen woltin jo kieltää. aina ajamassa jalkakäytävillä ja parkkeeraamassa niille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
So???? Niille maksetaan siitä.
Tuskin ne silloin enää kiljuu.
Hajoa sinne lapsi(p)erhearkeesi! :D
Turhaan sä omaisuutta keräät, yksinäinen vanhapiika😁
Vierailija kirjoitti:
voisko sen woltin jo kieltää. aina ajamassa jalkakäytävillä ja parkkeeraamassa niille.
Etsimässä tyttöjä?
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti näitä on ja tapahtuu.
Itselläni monta vastaavaa kokemusta, keskellä päivää ja iltamyöhäänkin. Eräs vastaantulija yritti monta kertaa kysyä mukaansa, ei uskonut kieltoja, tarrasi kädestä kiinni ja yritti väkisin vetää mukaansa.
Yleensähän nämä on tulleet jostain muualta päin, myös nämä ahdistelijat mun kohdallani.
Samoja kokemuksia myös täällä. On yritetty todella sinnikkäästi tuppautua seuraan keskellä päivää eikä naisen ei-sana valitettavasti merkkaa näille yhtään mitään. Ei jaksa enää naurattaa kun änkijöitä on osunut kohdalle enemmän kuin yksittäiskappaleena. Haluan liikkua julkisilla paikoilla rauhassa ja ilman ahdistelua.