Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen seksimenneisyys

Vierailija
15.03.2023 |

Te, joiden miehellä ollut paljon kumppaneita ennen teitä, miten kestätte asian? Itseäni häiritsee ajoittain paljonkin.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä menneisyydellä on? Mieheni ei edes tiedä kumppaneideni määrää ( melko iso luku). Hänellä 2 pitkää suhdetta, muusta en tiedä. Yhdessä oltu 20 vuotta, sillä on merkitystä

Vierailija
2/17 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestänyt eksäni panomiehen menneisyyttä. En halua miestä, joka kokeillut pikkukaupunkimme naisista ison osan. Nyt kunnollinen mies, jolla naisia ollut alle 10 ennen mua. Ikää meillä 42 kummallakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkin pitää paikkansa, että entisten kumppanien määrästä kannattaa puhua hyvin ympäripyöreästi. Tosin menneisyydestämustasukkaisen kanssa ei kannata suhteeseen ryhtyäkään.

Vierailija
4/17 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat saada hyvää seksiä, niin kokemus on tietenkin etu. Edellyttäen, että mies on tahtonut oppia, eikä pelkästään tyydyttää itseään. Se ei ole nautittavaa seksiä. Kun aloittelee seksiä, pitäisi kummallakin olla ollut kokeneempi "harjoitusvastustaja" ensin.

Vierailija
5/17 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä menneisyydellä on? Mieheni ei edes tiedä kumppaneideni määrää ( melko iso luku). Hänellä 2 pitkää suhdetta, muusta en tiedä. Yhdessä oltu 20 vuotta, sillä on merkitystä

Toisaalta on eri juttu jos naisella ollut useampi iumppani kuin jos miehellä on koska nainen pystyy sitoutua, mies ei niin hyvin ja huono jos se saa helposti pesää. Se nousee miehillä päähän kun nainen on silti nirsompi

Vierailija
6/17 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi varmaan jos itsekin olisin ollut aktiivinen tolla saralla. Oon kuitenkin ollut vain kahden miehen kanssa ennen nykyistä. En siis hyväksyisi.

Vierailija
7/17 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on paljon? Mulla ollut n. 30 naista.

M44

Vierailija
8/17 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle toi olisi liikaa. Ei kiinnosta mies joka nai jokaista tapaamaansa naista.

Vierailija kirjoitti:

Mikä on paljon? Mulla ollut n. 30 naista.

M44

Vierailija
9/17 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksisuhteessa ei merkkaa mitään. Vakavassa suhteessa en pitäisi tuosta.

Vierailija
10/17 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nussinnu noin 50 eri muijaa, suurin osa näistä h u oria. M45

Vierailija
11/17 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kestät että et ole miehellesi tuolla saralla mitenkään erityinen niin anna asian olla ja jatkatte yhdessä. Jos taas haluat että olet muutakin kuin numero pitkssä listassa toinen toistaan upeampia naisia ja kokemuksia, etsi joku jolla ei ole niin paljon kokkemusta. Ja se, että on oppinut hyvin panemaan koska on hoitanut sen pirkon, marjan ja kaisan ja sari piti siitä ja anna tästä..joku haluaa nauttia muiden naisten aikaansaannoista jotkut haluaa luoda sen oman kanhdenkeskisen taidon ja tiedon siitä mistä sinä pidät.

Vierailija
12/17 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kestänyt eksäni panomiehen menneisyyttä. En halua miestä, joka kokeillut pikkukaupunkimme naisista ison osan. Nyt kunnollinen mies, jolla naisia ollut alle 10 ennen mua. Ikää meillä 42 kummallakin.

Isoveljeni oli pienen kylän panomies. Voin sanoa, että näin nuoremmalle veljelle ei sitten löytynyt edes kokeilijoita saman kylän pienistä piireistä tai sen tytöistä. Maine vaikuttaa, sekä panomiehiin että kylän tyttöihin - pienessä kylässä sukulaisiinkin.

Kärvistelin nuoruuden armeijaan ja korkeakouluihin asti muiden mielekkäiden asioiden parissa. Harrastusten kanssa, opiskelin, onneksi päihteisiin en alkanut sen kummemmin sekaantumaan.

Muutin korkeakoulujen perässä lopulta maakuntakeskuksen kaupunkin. Olo oli oikein yllättynyt kun naiset silmäili julkisen avoimesti minun tummiin silmiin hymynkare suunpielessä. Puoliso ollut rinnalla jo useamman vuoden. Joku epäluottamus tapauksesta on jäänyt kotikylää kohtaan, kun kukaan ei kehdannut tutustua minuun itseni vuoksi.

Vierailija
13/17 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava välillä kuulla naistenkin puolelta APn kaltaista näkemystä.

Vierailija
14/17 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis mies:

Meillä tilanne on se, että molemmilla on ollut aktiivinen seksielämä ennestään. Itsellä n. 100 kumppania (en ole laskenut tarkkaan) ja puolisolla varmaan 50 - 100 (en tiedä tarkkaan). 

Emme ole tarkkoja lukuja paljastaneet, eikä kumpikaan ole kysynyt. 

Olemme puhuneet entisestä elämästä sen verran, että molemmat todettiin sama: molemmilla on historia ja hyvä niin.

Seksimme on aivan mahtavaa ja pystyn valehtelematta sanomaan, että parasta kuin koskaan aikaisemmin kenenkään muun kanssa. En uskoisi että näin olisi, mikäli molemmat tai jompikumpi olisi hyvin kokematon.

Mielestäni tarkkojen lukujen paljastaminen on turhaa, ympäripyöreästi voi kertoa onko kokenut vai ei. Ei kumppaneiden määrä ole mikään kilpailu. Itsellä ehkä no go olisi esim tapaus iltalehti jossa nainen kertoo aloittaneensa seksielämän 12 vuotiaana, yli 1000 kumppania ja myy itseään. Ei siinäkään tuo kumppaneiden määrä sinällään, mutta kaikki muu päälle kertoo tarpeeksi ihmisestä.

Vierailija
15/17 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"miten kestätte asian? Itseäni häiritsee" ? Vai niin. Vai unohditko ottaa vain aamulääkkeesi..

" C est la vie, mon cheri " - ( Sellaista se elämä on - Junnu "watt" Vainio ;) .. Eikö?

Vierailija
16/17 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen deittailija kirjoitti:

Edelleenkin pitää paikkansa, että entisten kumppanien määrästä kannattaa puhua hyvin ympäripyöreästi. Tosin menneisyydestämustasukkaisen kanssa ei kannata suhteeseen ryhtyäkään.

Naulan kantaan. Kaikin puolin naulan kantaan. Jos puoliso alkaa vaatia listaa entisistä seksikumppaneista, niin ohjeeni on: Juokse!

Nimittäin, kuulostaa siltä että on sairaalloisen mustasukkainen, eli kansan kielellä sanottuna luulotautinen. Jos jo saurusteluvaiheessa osoittaa luulotautisen vinkeitä, se on vasta pientä esimakua siitä helvetistä joka tulee esiin kunhan suhde vakiintuu.

Kenenkään ei tule pilata elämäänsä ja tuhlata aikaansa seurustelemalla vilttopäitten kanssa. Seukatkoon keskenään, niin voivat luulla toinen toistansa, siinähän sitä on harrastusta ja elämän sisältöä.

Vierailija
17/17 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole mitään kestämistä itselle, koska molemmilla on ollut elämä, jo ennen kuin tavattiin. Kokemattoman miehen kanssa en haluaisi edes olla, koska se on mahtavaa, kun miehellä on seksuaalista itseluottamusta ja hän todellakin tietää mitä tekee. Eikä häntä ala pitkän suhteen edetessä kiinnostamaan sitten se, että millaista seksi olisi jonkun muun kanssa. Se kun on koettu jo.

Mun mielestä on muutenkin ihan turhaa olla mustasukkainen jollekkin asialle, joka on jo tapahtunut ja ennen kuin edes tiedettiin toistemme olemassa olosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan