Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakollisten menojen jälkeen jää 1000e

Vierailija
15.03.2023 |

Pärjäänkö mitenkään kuukautta, kun on neljä henkeä ruokittavana. Tiukoilla menee tämä kuukausi

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä suosittelen pitämään yhden sellaisen "valmistelupäivän" jos teillä on pakastin.

Osta siis monta monta monta kiloa perunoita, porkkanoita, bataattia, lanttua, purjoa.

Pidä yksi ilta niin, että vaikka sohvalla tai tuolilla kuorit monta monta monta kiloa porkkanaa, bataattia ja perunaa, lanttua. Sitten leikkaat kaikki sopiviksi kuutioiksi käyttötarkoituksen perusteella. Esim uunikasvikset ja keittojuurekset. Nämä omiin kertakäyttöisiin (tai kahden päivän ruoka-annoksien kokoisiin) pakastepusseihin ja sitten pakkaseen. Tässä jo säästää ihan törkeän paljon rahaa, ja kasvikset maistuu paljon paremmalta kuin mitkään valmiiksi pakastetut! Ja on halvempaa, kun ostaa isojen kilojen pusseissa.

Tämän jälkeen osta sitten uunijuureksille niitä euron maksavia uunijuures makuseos pusseja niin siinä on jo halvat helpot uunijuurekset ruuaksi, ja siihen kylkeen sitten jotain mitä ikinä tuleekaan mieleen.

Mä teen tätä sinkkuna. Joka kuukauden alussa ostan 2-3kg jokaista noista ja teen omat pakastuspussit uunijuureksille ja keitoille. Maksaa ehkä 10e koko kuukaudelle.

Pihi sieluni rakastui tähän vinkkiin. Kiitos, kokeilen!

Ole hyvä! Kannattaa myös seurata kaupoissa olevia tarjouksia. Esim vähän aikaa sitten oli lidlissä 90 senttiä porkkana ja uuniperunat 1kg, niin tuli tehtyä monta monta pussia tonne pakkaseen valmiiksi, niin ei tarvitse joka kerta halutessaan uunijuureksia olla kuorimassa, kun se työ on jo tehty. Bataatti on kallista, senhän voi jättää ostamatta, mutta itse tykkään sekoittaa bataattia ja perunaa keskenään, on nams.

Vierailija
22/22 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi 1000e ei riittäisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi