Onko vielä jotain työtä jossa pystyy rauhassa olemaan autisti ilman että pitää esittää neurotyypillistä?
Pystyn esittämään mutta tuntuu jotenkin epäreilulta että joutuu tekemään kaksinkertaisen työn normaaleihin verrattuna, palkka kuitenkin sama.
Kommentit (43)
Meillä on töissä paljon asiantuntijoita, moni heistä on hyviä työssään, mutta parhaalla tahdollaankaan ei voi helpoksi tai avoimiksi ihmisiksi sanoa. Jos nyt ei ihan romahtele töissä, niin on niitä töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi. Sen takia olen itse siivooja vaikka on korkeakoulututkinto ihan toiselle alalle.
Siivoojana kauppakeskuksessa pystyn työskentelemään aika itsenäisesti, keskityn vain työhöni ja harvoin tulee kukaan sanomaan mitään koska olenhan vain siivooja eli siis ikään kuin näkymätön.Siivousfirmojen työpaikkailmoituksissa kysellään aina sellaisen iloisen ja sosiaalisen perään. Miten sait töitä?
Olin ensin työharjoittelussa ja koska jaksan esittää neurotyypillistä aika hyvin, niin sitä kautta sain työn. Jos olisin joutunut hakemaan työtä ja käymään työhaastattelussa, tai pahimmassa tapauksessa ryhmähaastattelussa, niin en olisi ikinä saanut tätä paikkaa. Minulla työaika vaihtelee klo 6-23 välillä, mutta jaksan sen koska töitä on vain 25h/vko.
Miten ansaitset tuolla tarpeeksi elämiseen? Omalla matematiikalla kuukausipalkaksi tulisi vähän yli tonni...
Työskentelen yksityisessä konsulttifirmassa kuukausipalkalla.