Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaanhoitajat, hoi! Moneltako aamuvuoronne alkaa?

Vierailija
15.03.2023 |

Eli moneltako aamuvuorosi tai päivätyösi alkaa? Ja millainen työyksikkö on kyseessä?

Minulla se on yleensä alkanut aina klo 7, kun olen vuodeosastoilla työskennellyt. Nyt on kuitenkin mahdottomuus mennä niin aikaisin entiseen työhöni, koska päiväkodit aukeavat vasta 6:30 tai 6:15 ja työmatka kestää noin 50 min vähintään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään hoitajia?? Joilla alkaisi työt esim. 7:30? En ymmärrä, miten kukaan ehtii isommassa kaupungissa viemään lapsen hoitoon ennen seitsemää... :(

Vierailija
2/7 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jauha paskaa. Alkaa millon alkaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tilanne lokakuussa edessä toivon että pomo joustaa että voisin tulla vasta 7.30. vuorohoito paikkaa ei saa vaikka miehen päivätyö on myös paljon reissutyötä.

Vierailija
4/7 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä hoitaja ole, mutta sairaalassa töissä. Minunkin piti ehtiä osastolle klo 07,niin lapseni takia päiväkoti sitten aukesi aiemmin. Sama se myös itse päiväkodin työntekijöilläkin esim. Jos heidän pitää olla avaamassa oma päiväkoti vaikka klo 06.30, niin he vievät omat lapsensa sitten toiseen päiväkotiin aikaisemmin ja sinnekin tulee työntekijä aikaisemmin.

Nämä pitää ihan henk. koht. päiväkodin johtajan kanssa sopia, niin hän laittaa työvuorot alkamaan aikaisemmin niille lastenhoitajille.

Vierailija
5/7 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

7:30 Vuodeosasto ja aloitetaan eka 45 min hissuksiin rapsalla ja aamiaisella kahvihuoneessa

Vierailija
6/7 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7:30 Vuodeosasto ja aloitetaan eka 45 min hissuksiin rapsalla ja aamiaisella kahvihuoneessa

Yhyy yhyy olen alipalkattu ja aliarvostettu superkiireinen sairaanhoitaja joka istuu joka aamu tunnin kahvihuoneessa aamupalalla työajalla

Vierailija
7/7 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä saat lapsesi hoitoon sinne aikaisemminkin. Vai luulitko, et koko yhteiskunta pyörii sillä, et kaikki myöhästyis töistä ja Kelat, kampaajat, kaupat, sairaalat, virastot aukee sit kun aukee, koska päiväkodit aukeaa niin myöhään.

Ja sit myöhästytään vielä lisää, kun päiväkodin hoitaja vei eka oman lapsen hoitoo toisaalle ja myöhästyy oman työpaikan päiväkodin ovien avaamisesta 50min. Ja myöhästyy vielä lisää koska bussikuskikaan ei ole saanut omaa lasta vielä hoitoon, kun sekin odottaa siellä oman lapsen päiväkodin oven takana lapsensa kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme