Mitä et enää osta säästösyistä
Kommentit (65)
Mitään kioskitavaraa, yksittäisiä jäätelöjä, limuja, irtokarkkeja, lehtitilauksia, nou nou enää.
Lottoaminen loppui myös.
Miehen mukana olen alkanut käydä autonäyttelyissä missä on ilmaistarjoiluja, ja vaalikojuilla napostelemassa maksutta tietty nyt myös.
Vierailija kirjoitti:
Jauhenlihaa.....
Valmiiksi pestyä jauhenliha, pesen itse
Viinaa, kaljaa, bensaa, tupakkaa. Nämä turhuudet on nollattu ja rahaa jää satasia säästöön joka kk.
Ennen luulin, että tulot on aivan liian pienet mutta menothan ne oli suuret. Ei köyhällä ole varaa keskiluokkaiseen elämäntapaan. Olen nyt vuoden säästänyt ja tämä on helvetin hauskaa, kun voi ostaa jotain isompaa sitten. Juuri tällä viikolla postipoika toi uuden yli tonnin polkupyörän pihaan.
Kun tämä inflaatio tästä joskus taittuu, ja ihmiset rupeavat kaipaamaan taas palveluita, ei löydy enää palveluntarjoajia. Mennään itse leikatuilla hiuksilla ja lounaseväillä vielä pitkään.
Auto ja kaikki siihen liittyvä(bensa,huollot,renkaat,vakuutukset jne) mitään ylikallista. Esim jos elontarvikkeen hinta nousee enemmän ku tulot on noussu en osta. Tai ostan vähemmän,leikkaan sit jostain muualta sen pois. Ylipäätään taloudessa suosin leikkaavaa politiikkaa. Kaikki turha pois.
Ei ne isot tulot vaa pienet menot