Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: "Minulle annettiin rukkaset, koska join kahvin sijaan päivittäin teetä. Tämä ei ollut seuralaiseni mielestä miehekästä."

Vierailija
15.03.2023 |

www.iltalehti.fi/suhteet/a/156aa421-454a-4ff4-ba39-2e5827c4bfa1

Siis haloo naiset? Pitäisikö sitten miesten antaa naisille rukkaset, koska eivät naisellisesti juoneet teetä treffeillä? No eipähän tuossa, mies taisi väistää aivottoman kanan.

Tähän olisi hyvä kysyä sekä peniksellisiltä että vulvallisilta, oletko itse antanut pakit jostain täysin mitättömästä pikkusyystä? Huomasitko oman typeryytesi jälkeenpäin?

Kommentit (200)

Vierailija
61/200 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teetä juova mies voi laittaa samalla hameenkin päälleen ;-)

Mun mies juo teetä.

Työkseen hitsaa mm. laivoilla, isoissa teollisuuslaitoksissa ja voimalaitoksissa ympäri Suomea. Tosi naisellista?

Mitä sinä palstapäivystäjä teet työksesi?

Vierailija
62/200 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neanderthalensis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a.

Ja kaljaa juova voi laittaa hihattoman paidan ja paskaset housut- sellaiset keskeltä takaa ruskeat.

Ja siideriä vetävä voi laittaa pikkurillin ylös. Ja blondata hiukset.

paitsi, jos juo ylihintaisia kaljoja, niin sitten voi kasvattaa parran ja laittaa hipsterivaatteet

Täällä håmålandiassa eli ruotsissa näin kerran junan kahvilaosastossa miehen jolla oli naistenhame päällä mutta hän joi miehekkäästi kaljaa. Hämmenyin.

Miten erotat hamneen ja skottio-kiltin toisistaan? Sgiandubh?

Tuolla junatyypillä oli siis sellainen hippityylinen pitkä kukkamekko. Ja vielä möreä ääni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/200 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvähän se oli, teenjuoja vältti idíootin.

Eräälle ystävälleni oli treffikumppani sanonut, ettei hän pukeudu tarpeeksi maskuliinisesti. Nauroimme asialle ja se oli siinä. Hänellä on usein reisitaskuhousut ja huppari, emme tiedä, mitä olisi pitänyt olla.

Näin juuri ,jokainen saa valita kumppaninsa ihan millä perusteella tahansa haluaa. Eikö ylipäätään ole hyvä että ihmiset valitsevat sellaisen kumppanin n, joka arvostaa samoja asioita. Jos jollekin teen juonti tai huppari on se kynnyskysymys niin eihän tässä teenjuoja ja huopparityyppi mitään menettänyt.

Vierailija
64/200 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän tosta nyt jokainen järkevä ihminen voi päätellä, että ei oo ollut kemiaa muutenkaan. Mikään lupaava ja orastava parisuhde ei pääty sen takia, että kumppani juokin teetä eikä kahvia. Todennäköisesti tässä nyt ei vaan ole ollut kemiaa. 

Ja koko juttu perustuu tämän jätetyn ihmisen tulkintoihin ja kokemukseen, joten tiedä sitten miten koko homma muutenkaan mennyt.

Vierailija
65/200 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mun olisi vaikea elää samassa taloudessa pelkän teenjuojan kanssa.

Mikä siinä olis vaikeeta?

Teenjuoja keittää teetä ei kahvia. Kun molemmat juo kahvia jompikumpi laittaa kahvit tilille ja kumpaakin saa kahvia samalla vaivalla.

Vierailija
66/200 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä sain mieheltä rukkaset, koska en syö lihaa. Oli kynnyskysymys.

vegaanit ovat aika rasittavia raivoajia

Vegaanin kanssa elo kyllä hankaloittaisi elämää monella tapaa alkaen jokapäiväisestä ruoanlaitosta. Ihan validi peruste siinä missä moni muukin.

Kyllä, tuo on ihan totta. Erityisesti matkoilla puolisoltani vaaditaan joustavuutta, kun en voi lähteä syömään mihin tahansa ravintolaan enkä saa kaikissa kahviloissa kahvileipää. Mutta toisaalta kotona puolisoni pääsee valmiiseen pöytään, koska minä valmistan molempien ruoat. Käsittääkseni hän ei ainakaan toistaiseksi ole katunut sitä, että valitsi elämänkumppanikseen vegaanin.

t. Vegaani

Eihän tuo, että sinä kokkaat molempien ruoat liity mitenkään vegaaniuteen.

Vierailija
67/200 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovat on kyllä vaatimukset. Mahtaako löytää sopivaa koskaa

Vierailija
68/200 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies juo teetä ja mehua ja jos tulee ero niin sen takia, kun mies on helposti hermostuvaa sorttia.

Kahvi on kallista, joten ei haittaa, jos mies ei juo sitä eikä kyllä muutenkaan.

Vierailija
69/200 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jokaisella on vapaus valita seuransa itse haluamallaan tavalla. Jos haluaa ympärilleen pelkästään kahvin suurkuluttajia, niin siitä vaan. Itse valitsen seurani eri tavalla, mutta kyllä joku varmasti minunkin mieltymyksiäni pitää outoina.

Vierailija
70/200 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vegaanin kanssa elo kyllä hankaloittaisi elämää monella tapaa alkaen jokapäiväisestä ruoanlaitosta. Ihan validi peruste siinä missä moni muukin.

Kyllä, tuo on ihan totta. Erityisesti matkoilla puolisoltani vaaditaan joustavuutta, kun en voi lähteä syömään mihin tahansa ravintolaan enkä saa kaikissa kahviloissa kahvileipää. Mutta toisaalta kotona puolisoni pääsee valmiiseen pöytään, koska minä valmistan molempien ruoat. Käsittääkseni hän ei ainakaan toistaiseksi ole katunut sitä, että valitsi elämänkumppanikseen vegaanin.

t. Vegaani

Se liittyy joustamiseen. Puoliso joustaa siinä, että joskus sopivan ravintolan löytäminen kestää. Minä joustan päivittäin siinä, että teen toiselle epävegaanista ruokaa.

Vierailija
71/200 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja en omista ajokorttia. Sen takia olen saanut muutamat pakit.

Vierailija
72/200 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen mielipide joka herättää miettimään, millainen henkilö ajattelee näin.  Ei tule mieleen mitään kovin positiivista kuvaa. 

Vierailija
73/200 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neanderthalensis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypit ovat menneet kahvilaan treffeillle, mies tilannut teetä ja nainen siihen vähän yllättynenä kommentoinut jotain tyyliin "ai sä olet teenjuoja, niitä harvemmin näkyy miehissä" tai jotain vastaavaa. Naiset kiinnostus mieheet ei ole herännyt (ihan muista syitä kuin teestä johtuen) ja mies on sitten vetänyt ylitulkinnat omasta päästään.

Aina sama juttu. Miehelle ei ikinä kelpaa se, ettei hänen ja naiset persoonat vain sopineet niin yhteen, että kiinnostus olisi herännyt. Miehet kuvittelevat aina olevansa sellaisia huipputyyppejä, että täytyy olla joku muu syy olemassa. Oli se sitten väärä ammatti, väärä hiusmalli ja nyt näemmä teen juominen.

Kiitos, noin juuri tulkitsin itsekin, mutta en jaksanut kirjoittaa!

Artikkeliä lukemalla selviää että mies joi kotonaan päivittäin teetä, eikä treffeillä. Luetun ymmärtämistä! Tosin pitäisi ensin jaksaa lukea, eikö? 

Ja,,,,,? Se muutti päätelyketjua miten? Ai niin väärinsammutettu tulipalo!!!

Voi luoja että sä olet tyhmä

Se, ettet sinä osaa perustella täysin aiheeseen liittymätöntä vastakommenttiasi, ei tee toisesta kommentoijasta tyhmää. Vain sinusta itsestäsi.

Sehän näkyy ihan selvästi että ensimmäinen lainaaja syyllistyy ylitulkitsemiseen koska ainoa mitä tuo mies artikkelissä sanoi oli "Minulle annettiin rukkaset, koska join kahvin sijaan päivittäin teetä. Tämä ei ollut seuralaiseni mielestä miehekästä. Nyt ajattelen, etten menettänyt mitään, vaikka kyllähän se silloin pahalta tuntui” . Eli 1. ei ole tarpeeksi tietoa tehdäkseen tuollaista mutu "siinä on käynyt niin että nainen on kommentoinut bla blaa" ylitulkintaa 2. Kyse ei ollut treffitilanteesta(vaikka AP virheellisesti väittää niin olevan aloituksessa) vaan miehen kotona tapahtuvasta teenjuonnista. Luetun ymmärtämistä, edelleen.

Vierailija
74/200 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mun olisi vaikea elää samassa taloudessa pelkän teenjuojan kanssa.

Mikä siinä olis vaikeeta?

Teenjuoja keittää teetä ei kahvia. Kun molemmat juo kahvia jompikumpi laittaa kahvit tilille ja kumpaakin saa kahvia samalla vaivalla.

No toi olis kyllä ärsyttävää ja mä en voi joustaa juomalla teetä koska saan siitä närästystä. Mutta se nyt on näitä parisuhteen pikku ärsytyksiä jotka hyvän kumppanin eteen kestää. Esim. mieheni intohimoinen suhde hammaslankaan ja huoleton suhde sen roskikseen laittamiseen välillä todella koettelee mutta semmosta se elämä on.

Vierailija
75/200 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa nyt muistaa myös se, ettei kaikki ihmiset muutenkaan sovi seurustelemaan keskenään. Tarvitaan jotain yhteistä pohjaa ja kiinnostusta, että ne deitit johtaa edes seuraaviin deitteihin. Kenenkään ei kannata jäädä palloa tunkemaan kolmion muotoisesta reiästä . Jos ei kiinnostusta synny niin ei synny. Se ei tarkoita että kummassakaan osapuolessa olisi jotain vikaa vaan henkilökemiat ei vaan natsaa.

Vierailija
76/200 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräälle narsistille annoin monoa persauksiin 😂

Vierailija
77/200 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo kahvia enkä teetä, mutta minun kohdallani tämä ei ole estänyt ihmissuhteiden muodostamista.

Vierailija
78/200 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OIKEA mies syö HK:n sinistä, juo kossua ja katsoo vain aikuisviihdettä. Kaikki muu on ihan homojen hommaa.

Nämä kaikki laskevat testotasoja.

Vierailija
79/200 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva asia on niin raivostuttavaa kuin teenjuojavieras, joka vaatii että hänelle on tehtävä teetä kun muille keitetään kahvia. Sitten jos saa marketin pussiteetä niin se ei ole riittävän hyvää. Ei jaksa tällaisten takia pitää mitään laatuteevarastoja.

Teehän säilyy ikuisuuden, laatukahvin vaatija on paljon ongelmallisempi.

Vierailija
80/200 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Vegaani

Se liittyy joustamiseen. Puoliso joustaa siinä, että joskus sopivan ravintolan löytäminen kestää. Minä joustan päivittäin siinä, että teen toiselle epävegaanista ruokaa.

Kiitos selvennyksestä! Esittämistavasta johtuen luulin sinun viittanneen juurikin vegaaniuteen.