IL: "Minulle annettiin rukkaset, koska join kahvin sijaan päivittäin teetä. Tämä ei ollut seuralaiseni mielestä miehekästä."
www.iltalehti.fi/suhteet/a/156aa421-454a-4ff4-ba39-2e5827c4bfa1
Siis haloo naiset? Pitäisikö sitten miesten antaa naisille rukkaset, koska eivät naisellisesti juoneet teetä treffeillä? No eipähän tuossa, mies taisi väistää aivottoman kanan.
Tähän olisi hyvä kysyä sekä peniksellisiltä että vulvallisilta, oletko itse antanut pakit jostain täysin mitättömästä pikkusyystä? Huomasitko oman typeryytesi jälkeenpäin?
Kommentit (200)
Ei se ole ollut merkityksetön syy, jos sen takia kiinnostus ei ole herännyt tai orastava kiinnostus on tyssännyt.
Yksikään elämäni merkittävistä parisuhteista (avioliitto, nykyinen avoliitto, välissä ollut noin viiden vuoden seurustelusuhde) ei ole alkanut nettideiteistä/Tinderistä Sen sijaan sieltä alkaneet tapailut ovat aina olleet sellaisia, että toinen on ollut "ihan ok". Se varsinainen vetovoima on kuitenkin puuttunut. Siksi suhteet eivät ole myöskään kestäneet pitkään.
Juttu on noin että jos tuollainen häiritsee, ihminen ei oikeasti kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Olitko itse tuo mies kun tuntui noin kovasti kolahtavan :D
En, mutta en edes ymmärrä miten joku vääntää kahvin tai teen juonnin maskuliinisyys/feminiinisyys asiaksi. Sen nyt vielä ymmärtää että viskin juominen koetaan miehekkäänä ja joku daikiri on naisellinen. Mutta kahvi?? Haloo aivot??
Hyvähän se oli, teenjuoja vältti idíootin.
Eräälle ystävälleni oli treffikumppani sanonut, ettei hän pukeudu tarpeeksi maskuliinisesti. Nauroimme asialle ja se oli siinä. Hänellä on usein reisitaskuhousut ja huppari, emme tiedä, mitä olisi pitänyt olla.
Huutonaurua :D Ei tää voi olla totta, toimittajat keksii lehden täytettä.
Se on vaan muodollista sanoa jotain ympäripyöreää että pääsee toisesta eroon. Jos toinen ei itse tajua ettei vetovoimaa ole.
On minunkin suhdeviritelmissäni joskus ruvettu takertumaan siihen mitä syön tai en syö. No, eipä sellaisen nipottajan kanssa suhteesta mitään tulisikaan joten hyvä kun kaatuu heti alkuunsa.
Voihan se tosiaan olla, ettei ole kiinnostanut ihan kympillä muutenkaan ja sitten haettu jotain tuollaista tekosyyksi.
No kyllä mun olisi vaikea elää samassa taloudessa pelkän teenjuojan kanssa. Olisi myös ärsyttävää kyläillä kun tällainen vaatisi aina erikoiskohtelua kun muut juo kahvia ja sitten nyrpistelisi jos saa jotain perus-Liptonia.
Onko jotenkin yllätys jos jotkut naiset tykkää vetää tuollaista bimboroolia nuorena? Onhan miehiäkin jotka vetää ylialfaroolia kunnes kasvavat siitä yli.
Kuulostaa tekosyyltä. Suurin osa miehistä ei ole minusta kiinnostunut, ja jos syytä lähden tivaamaan niin he yrittävät aina rustailla jotain diibadaabaa kemioista ja tarkoituksista jne. Veikkaan että syy on jotain maanläheisempää tyyliin, tukkani on liian lyhyt, käytän liian värikkäitä vaatteita, kerron vitsejä ja nauran omille jutuilleni kovaan ääneen...
Ensitreffit kahvilaan, jossa kuvaa vastaava naishenkilö istui nurkkapöydässä. Lähestyin ja esittäydyin, mutta kun aloin istuutua, nainen nousi ylös, otti käsilaukkunsa ja sanoi, että "sori, mutta tämä oli tässä. Et ole ollenkaan sellainen henkilö kuin kuvittelin."
Haha, veikkaan että mies oli käyttänyt 10-20 v vanhaa kuvaa, tuo on yllättävän tavallista 😃
Vierailija kirjoitti:
No kyllä mun olisi vaikea elää samassa taloudessa pelkän teenjuojan kanssa.
Mikä siinä olis vaikeeta?
Ihan pelkkä tekosyyhän tuo on, ei vaan kiinnostanut. Itse toivon, että sanotaan vaan suoraan että sori, ei kiinnosta enempää tutustua ja se on sillä sökö. Ei tarvita mitään puolivillaisia selittelyitä.
Siis...pakithan saa antaa kuka tahansa mistä tahansa syystä. Se on jokaisen itsensä päätettävissä oleva asia eikä siitä tarvitse keskustella pakit saaneen kanssa yhtään sen enempää. Siitä vain nokka kohti uusia pettymyksiä reippain askelin 😀
Juu, kyllä nauratti. Kyllähän tee ihan hyvää on ja tolleen, mutta eihän se ole kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa tekosyyltä. Suurin osa miehistä ei ole minusta kiinnostunut, ja jos syytä lähden tivaamaan niin he yrittävät aina rustailla jotain diibadaabaa kemioista ja tarkoituksista jne. Veikkaan että syy on jotain maanläheisempää tyyliin, tukkani on liian lyhyt, käytän liian värikkäitä vaatteita, kerron vitsejä ja nauran omille jutuilleni kovaan ääneen...
Kemiat on mielestäni ihan hyvä perustelu sille ettei kolahda. Jos niitä olisi, niin tuskin haittaisi hiustesi pituus ja juttujesi sisältö. Kyllähän oleellinen osa kemiaa on se että tykkää toisen jutuista ja persoonallisuudesta.
On helpompi kritisoida saunattomuutta tai ruokavaliota kuin henkilön ulkonäköä. Harva sanoo suoraan todellista syytä...
Olitko itse tuo mies kun tuntui noin kovasti kolahtavan :D