Mä en kestä näitä kakaroita enää.
Olen kahden alle 3-vuotiaan yh (mies lähti kun ei jaksanut arkea, tarvitsee aikaa harrastukselleen). Vauva, 6 kk vaan ei osaa syödä pullosta, eli en voi viedä hoitoon kenellekään. Isä ei halua lapsia yöksi rauhaansa rikkomaan. Mitäs tekisin? Alkaa olla paukut loppu. Vauva karjuu parvekkeella, enkä jaksa edes mennä katsomaan.
Jos veisin vauva jollekin hoitoon, niin söisköhän se pakon edessä pullosta?
Kommentit (5)
vaan juttelet asiasta sinne.
syö varmaan pullosta jos muuta ei saatavilla.. tietenkin protestoi aluksi.
jaksamisia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jos söisi nokkapullosta! Tai anna soseita ja vellejä. Lusikka tai truutta käyttöön. Puolivuotiaalta kannattaa pikkuhiljaa alkaa ottaan pois tuttipulloa.
Soita neuvolaan, ne auttaa sua. Tälläsiä juttuja varten neuvola on!!
Nyt pennut hoitoon ja sulle omaa aikaa.
minun yh-ystäväni sai perhetyöntekijän kotiinsa auttamaan kerran kerran-pari viikossa muutamaksi tunniksi, vaikka hänellä on vain yksi lapsi. Siivoaa, leikkii lapsen kanssa tai menee ulos jne. Ehkäpä sinäkin voisit saada sellaista apua?
Itselläni ei ole kokemusta tuosta, ettei vauva syö pullosta, mutta ystävälleni on useammin kuin kerran soitettu kesken kaiken, ja pyydetty äkkiä kotiin, kun ei vauvaa ole saatu syömään..Eli varmaan se voi olla vaikeaa! Nyt monien " harjoitusten" jälkeen jotenkuten syö pullostakin.
Haluisin yhden illan maata sohvalla ja katsoa telkkaria ja sitten NUKKUA yön yli. Vauva on meinaan tosi huono nukkumaan, ja valvottaa joka helvetin yö.
ja vanhemmalle harkitsisin osapäiväistä hoitoa tilanteenn helpottamiseksi.