Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltalehti: "Miksi jotkut ovat ikisinkkuja?"

Vierailija
15.03.2023 |

Voisiko joku artikkelin lukenut ystävällisesti kertoa, mitä nuo asiantuntijat kertovat ikisinkkuuden syyksi, ja mitä tuo kuva oikein kertoo? Vai onko taas kyseessä klikkiotsikko ja mitäänsanomaton lehtijuttu?

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/1e100606-26ce-4499-930f-60ea11bbe831

t. Ikisinkku 58 v.

Kommentit (953)

Vierailija
921/953 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä olen kyllä aika varma nykyään, ettei kukaan nainen ole kiinnostunut miehestä, joka viettää monta tuntia päivässä vauva-palstalla.

Mutta täällä samoissa määrin aikaansa viettävä nainen sen sijaan on kaikkien miesten unelma. 

En haaveile olevani kaikkien miesten unelma. Oma puoliso kuulostaa parhaillaan poraavan jotain kellarissa, meni sinne tekemään jotain korjausta. Minulle riittää, että olen hänelle "unelma". Se vaikuttaa olevan yksi perustavanlaatuinen ero palstan miehissä ja naisissa: miehet haluaisivat päästä valitsemaan, saada mahdollisimman monet naiset kiinnostumaan itsestään. Me naiset haluamme/halusimme löytää yhden ihmisen, joka rakastuisi meihin ja jota me voisimme rakastaa.

Todellisuudessa se vaan menee ihan toisinpäin. Naiset valitsee ja miehet toivoo jonkun edes kiinnostuvan.

Onhan se selvä, kerran keskivertonaiselle tulee satoja lähestymisiä netissä ja keskivertomiehelle pari hassua, ja nekin tyyliin kehitysvammaisilta naisilta. 

Itse miehinä sanotte hakevanne kotirouvaa. Vielä kerran. Kotirouvan pito vaatii tuloja. Ryömikää sieltä pitsalaatikkojen alta ja opiskelkaa työllistävälle alalle. TAI v o o d i . e e

Saa valita !

Laitoin ylläpidolle jälleen muistutuksen, että Sanoma Media Finland toimii parittajana aina kun se julkaisee kommenttisi, koska se on maksullisten virolaisten seksipalvelujen mainos ja Suomessa kiellettyä. Olen myös vinkannut asiasta poliisille. Toivottavasti poliisi kiinnostuu myös sinun laitteestasi...

En joka tapauksessa ymmärrä tarvettasi mainostaa ko. palveluja ellei sitten ole niin, että saat tuosta jotain korvausta.

Vierailija
922/953 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt näin 65 vuotiaana naisena tuntuu että olis parempi ollut olla ikisinkku !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/953 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tässä tuli taas ikisinkkuna mietittyä, kun lentolippuja buukkaili Kaakkois-Aasiaan kesäksi, että aika helppoa ja mukavaa tämä elämä kuitenkin on ilman naista. En usko, että ikinä vaihtaisin tätä siihen tympeään ja värittömään parisuhde-elämään.

Vierailija
924/953 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voit tietää että se olisi ollut parempi elämä sinulle?

Vierailija
925/953 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tässä tuli taas ikisinkkuna mietittyä, kun lentolippuja buukkaili Kaakkois-Aasiaan kesäksi, että aika helppoa ja mukavaa tämä elämä kuitenkin on ilman naista. En usko, että ikinä vaihtaisin tätä siihen tympeään ja värittömään parisuhde-elämään.

No ei kai meistä kukaan vaihtaisi elämänsä ihamimpia hetkiä tympeään ja värittömään parisuhteeseen. Ja harva vaihtaisi edes sitä normaalia mukavaa elämäänsä tympeään ja värittömään parisuhteeseen ja miksi vaihtaisikaan. Mutta moni kyllä vaihtaisi elämästään paljonkin ihanan ja (värikkään :D) rakkauden täyteiseen parihuhteeseen.

Ihaninkaan lomailu/oleilu Aasiassa tai muualla ei mitenkään korvaa lämmintä ja rakkautta täynnä olevaa parisuhdetta. Sitä vain ei kaikille suoda joten on hyvä, että joku löytää sen elämänsä onnen vaikka  esim matkustelemalla. 

Itse en vaihtaisi puolisoa ja elämän kumappania yhteenkään etelän matkaan, mutta jos olisin yksin, toisihan se mukavaa vaihtelua elämään, mutta toki parisuhdekaan EI ole este buukkailla lentolippuja vaikka Timbuktuun :D 

Mutta kuten sanottua parisuhteen ei tarvitse olla tympeä ja väritön, vaan se voi olla jotakin ihan muuta. Mutta jokainen tavallaan.

Vierailija
926/953 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kai meistä kukaan vaihtaisi elämänsä ihamimpia hetkiä tympeään ja värittömään parisuhteeseen. Ja harva vaihtaisi edes sitä normaalia mukavaa elämäänsä tympeään ja värittömään parisuhteeseen ja miksi vaihtaisikaan. Mutta moni kyllä vaihtaisi elämästään paljonkin ihanan ja (värikkään :D) rakkauden täyteiseen parihuhteeseen.

Ihaninkaan lomailu/oleilu Aasiassa tai muualla ei mitenkään korvaa lämmintä ja rakkautta täynnä olevaa parisuhdetta. Sitä vain ei kaikille suoda joten on hyvä, että joku löytää sen elämänsä onnen vaikka  esim matkustelemalla. 

Itse en vaihtaisi puolisoa ja elämän kumappania yhteenkään etelän matkaan, mutta jos olisin yksin, toisihan se mukavaa vaihtelua elämään, mutta toki parisuhdekaan EI ole este buukkailla lentolippuja vaikka Timbuktuun :D 

Mutta kuten sanottua parisuhteen ei tarvitse olla tympeä ja väritön, vaan se voi olla jotakin ihan muuta. Mutta jokainen tavallaan.

Minulle matkailu on kaikki kaikessa. Se ei ole mitään "etelän matkailua". En vaihtaisi elämän tarjoamia matkoja mihinkään monogamiseen parisuhteeseen.

Vierailija
927/953 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle matkailu on kaikki kaikessa. Se ei ole mitään "etelän matkailua". En vaihtaisi elämän tarjoamia matkoja mihinkään monogamiseen parisuhteeseen.

Sama. Onneksi elämässä ei tuollaista valintaa tarvitse tehdä, mutta jos vaihtoehtona olisi ollut parisuhde ja pakko pysyä kotona, tai vapaus matkustella mutta jäädä yksin, niin olisin valinnut matkustelun. Käytännössä "valitsin" eli löysin kumppanin, joka pitää matkustamisesta yhtä paljon kuin minäkin.

Vierailija
928/953 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikisinkkuja on monenlaisia, monet on vapaaehtoisesti ikisinkkuja,monelle ei löydy sopivaa kumppania, monet taas on vain ujoja, monet ei kelpaa kenellekkään.. jne

Itse olen ikisinkku pääosin omasta tahdostani ja syynä tähän on se että pärjään/osaan elää ilman kumppania myös, jos en osaisi elää niin sitten varmasti olisin parisuhteessa.

M33

Vierailija
929/953 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä olen kyllä aika varma nykyään, ettei kukaan nainen ole kiinnostunut miehestä, joka viettää monta tuntia päivässä vauva-palstalla.

Mutta täällä samoissa määrin aikaansa viettävä nainen sen sijaan on kaikkien miesten unelma. 

En haaveile olevani kaikkien miesten unelma. Oma puoliso kuulostaa parhaillaan poraavan jotain kellarissa, meni sinne tekemään jotain korjausta. Minulle riittää, että olen hänelle "unelma". Se vaikuttaa olevan yksi perustavanlaatuinen ero palstan miehissä ja naisissa: miehet haluaisivat päästä valitsemaan, saada mahdollisimman monet naiset kiinnostumaan itsestään. Me naiset haluamme/halusimme löytää yhden ihmisen, joka rakastuisi meihin ja jota me voisimme rakastaa.

Todellisuudessa se vaan menee ihan toisinpäin. Naiset valitsee ja miehet toivoo jonkun edes kiinnostuvan.

Onhan se selvä, kerran keskivertonaiselle tulee satoja lähestymisiä netissä ja keskivertomiehelle pari hassua, ja nekin tyyliin kehitysvammaisilta naisilta. 

Itse miehinä sanotte hakevanne kotirouvaa. Vielä kerran. Kotirouvan pito vaatii tuloja. Ryömikää sieltä pitsalaatikkojen alta ja opiskelkaa työllistävälle alalle. TAI v o o d i . e e

Saa valita !

Laitoin ylläpidolle jälleen muistutuksen, että Sanoma Media Finland toimii parittajana aina kun se julkaisee kommenttisi, koska se on maksullisten virolaisten seksipalvelujen mainos ja Suomessa kiellettyä. Olen myös vinkannut asiasta poliisille. Toivottavasti poliisi kiinnostuu myös sinun laitteestasi...

En joka tapauksessa ymmärrä tarvettasi mainostaa ko. palveluja ellei sitten ole niin, että saat tuosta jotain korvausta.

Ylipäätään ihan järjetön paikka mainostaa moisia palveluita. Näissä ketjuissahan vatkaa aina 15 naista ja kaksi inkkeliä, joista kumpikaan ei tosipaikan tullen uskaltaisi lähteä edes sinne maksullisiin, vaikka täällä mitä uhovatkin.

Vierailija
930/953 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhteessakin voi tuntea itsensä melkein sinkuksi. Moni varmaan tunteekin kun ei keskustella eikä ole intiimiä kanssakäymistä kuin harvoin. Ollaan vaan kämppiksiä. Tylsää.

Tuo on hirvittävän itsekästä jäädä vaan jumittamaan tuollaiseen parisuhteeseen ihan vaan tottumuksesta tai laiskuuttaan, kun kerran ei se toinenkaan eroa ota asiakseen.

Siinä sitten meneekin sekä oma että kumppanin ainutkertainen elämä ihan hukkaan vääränlaisen ihmisen kanssa eikä kummallakaan ole mahdollisuutta etsiä/tavata itselle oikeammanlaista ihmistä. Usein tuollaiseen suhteeseen jumahtanut kun on vielä 100% uskollinen sille väärällekin kumppanilleen eli kulkee tavallaan kuin laput silmillä eikä edes näe muita/uusia ihmisiä.

Vierailija
931/953 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset varmasti yliarvioivat oman viehätysvoimansa siksi koska naisille aina sanotaan että olet kaunis ja naisia myös kehutaan paljon. Ihan jo somessa naiset kommentoi toisilleen että "olet kaunis" yms vaikka todellisuudessa se ei olisi edes kaunis.

Jos sille rumalle naiselle sanotaan että olet kaunis ja kehuja tulee niin sitten se ruma nainen alkaa uskomaan kehuihin ja sen takia se yliarvioi itsensä?

Miehet ei keskenään toisia kehu ja jos mies on ruma tai lihava niin sille sanotaan kyllä suoraan asiasta.

Some vääristää ehkä naisten ajatusmaailmaa siten että ne luulevat itsestään liikoja?

Itse asiassa aika moni aliarvioi itsensä ulkonäöllisesti. Ihmsiet ovat hyvin tietoisia kauneusihanteista, joten usein ihmisten minäkuvaan vaikuttavat enemmän pienetkin ulkonäkövirheet, eikä muiden kehu asiaa muuksi muuta.  Ihmiset ovat kyllä erittäin tietoisia, ovatko kauneusihanteiden mukaisia vai ei, ja jos jonkun kuvaa somessa kehutaan, ei hän erehdy luulemaan, että oma ulkonäkötilanne on muuttunut, vaan hän ottaa sen vain kehuna, tai sellainena, että juuri siinä kuvassa on onnistunut. Teillä on kummia harhaluuloja siitä, miten aikuisten käsitys omasta ulkonäöstä muodostuu. Voin sano, että hakoteillä olette.

Hmm, oma kokemus on kyllä enemmänkin se että paljon suurempi osa ihmisistä yliarvioi oman ulkonäkönsä, kuin aliarvioi sen.

En millään tavalla kuitenkaan siis kiistä sitä, etteikö sellaisiakin ihmisiä ole jotka aliarvioivat ulkonäkönsä. Tunnen itsekin muutaman.

Ja varsinkin moni on aivan täysin sokea omalle ylipainolleen ja kuvittelee, että no ehkä tässä on kertynyt joku max viisi kiloa ylimääräistä vaikka todellisuudessa niitä kiloja on tullut 15 tai 25. Joko sen lihomisen kieltää kerrassaan kokonaan tai sitten sitä oppii katsomaan itseään oikealla tavalla jotta saa vakuutettuaan itselleen, että oikein on bueno edelleen eikä ne kilot missään näy.

Sitten saadaan suunnilleen slaagi kun nähdään valokuva itsestä jota ei olekaan otettu täydellisen edullisesta kuvakulmasta muutaman filtterin läpi tai lääkäri mainitsee kertyneestä ylipainosta..

Vierailija
932/953 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset varmasti yliarvioivat oman viehätysvoimansa siksi koska naisille aina sanotaan että olet kaunis ja naisia myös kehutaan paljon. Ihan jo somessa naiset kommentoi toisilleen että "olet kaunis" yms vaikka todellisuudessa se ei olisi edes kaunis.

Jos sille rumalle naiselle sanotaan että olet kaunis ja kehuja tulee niin sitten se ruma nainen alkaa uskomaan kehuihin ja sen takia se yliarvioi itsensä?

Miehet ei keskenään toisia kehu ja jos mies on ruma tai lihava niin sille sanotaan kyllä suoraan asiasta.

Some vääristää ehkä naisten ajatusmaailmaa siten että ne luulevat itsestään liikoja?

Totta.

Esi silti pidä tuota suurimpana ongelmana.

Enemmän on kyse siitä että naiset yliarvoivat sen millainen mies heille kuuluisi. ts. naiset rankkaavat keskivertomiehen surkeaksi ja matalatasoinen nainenkin odottaa KeskitasoPlus-"perusmiestä" jolla on joitain juuri itseä miellyttäviä vahvuuksia, mutta ei mitään olennaisia heikkouksia. Ja ei, näissä ei ole niin paljoa makuasioita kuin naiset luulevat. Ne juuri itseä miellyttävät vahvuudet ovat siltä samalta vahvuuksien listalta (Jaanalle pituus on tärkeää, Liisalle rotevuus. Kumpaakaan ei miellytä lyhyt ja hintelä). Puhumattakaan heikkouksista.

Eikö jossain ollut tutkimus, että parisuhteissa olevat naiset eivät kelpuuttaisi omia miehiään mikäli tapaisivat ne nyt tuntemattomina ensimmäistä kertaa?

Kyllä.

Nettideittitutkimus osoitti että naiset rankkaavat 80% miehistä keskitason alapuolelle.

Ja sitten oli yliopistotasoinen tutkimus jonka mukaan miesten kriteerit pysyvät muuttumattomina (esim. ylipaino), kun taas naisten rima nousee jos miestarjontaa on enemmän. Tämä on olennaista kun nainen menee Tinderiin ja näennäistä tarjontaa on paljon, vaikka todellisuudessa sadasta tykkääjästä monikaan ei haluaisi parisuhdetta juuri tämän naisen kanssa.

Miksi miehillä on noin kova hinku saada nainen? Edelleen. Opettele pärjäämään omillaan. Naiselle parisuhde menee työsuhteesta. Mies kun järjestään haluaa naisen pysyvän kuosissa, keskittyvän kotiin ja lapsiin SEKÄ mieheen. Seksiä annetaan mielellään päivittäin. Iltatoimien ohessa naisen olisi suotavaa kaivaa paperia terapia hetkeä varten. Sä naisena saat painua ylihintaiselle terapeutille.

"Naiselle parisuhde menee työsuhteesta"

Aika erikoinen näkemys. Itse olin kymmenen vuotta sinkkuna ennen kuin löysin nykyisen mieheni. Ja kyllä minun elämäni on henkisesti paljon rikkaampaa ja mukavampaa kun hän on vierelläni, verrattuna siihen aikaan kun olin yksin.

Eli en ainakaan itse koe parisuhdettani työsuhteena. Päinvastoin, kumppanini ja meidän rakkautemme on nimenomaan se turvapaikka mikä auttaa minua kestämään elämän raskautta.

Lisäksi ainakin meillä kummankin "työmäärä" väheni yhteiselon myötä kun jokaista kauppareissua tai imurointia ei tarvitse hoitaa itse vaan kumppani hoitaa oman osansa näistä. Siellä kaupassa kun ei kuitenkaan tarvitse käydä aiempaa useammin eikä imurointitahtiakaan ole tarvetta tiivistää. Sama tietenkin aivan kaikessa muussakin. Tai no joo, pyykkiä tulee tietenkin tuplamäärä samoin tiskiä, mutta niinpä meitä pesijöitäkin on kaksi entisen yhden sijaan.

Lisäksi ruuanlaittaminen on yhdessä vieläkin mukavampaa kuin kokkailu itsekseen ja itselleen eli tuossakin se ns pakollinen kotiaskar muuttui kivemmaksi. Sehän on ihan luksusta kun pääsee valmiiseen pöytään verrattuna siihen, että sinkkuna oli aina itse kokkausvuorossa tai sitten haki noutosafkaa.

Vierailija
933/953 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei.

Jos 99 kehuu naista kauniiksi ja 1 haukkuu rumaksi, nainen ajattelee olevansa ruma.

Jos 99 haukkuu miestä rumaksi ja 1 kehuu komeaksi, mies päättelee olevansa komea.

Miehen on hyvin yksinkertaista tietää olevansa komea: jos olet oikeasti komea, niin naiset lähestyvät sinua toistuvasti joka paikassa. Jos et ole komea, naiset eivät lähesty sinua koskaan.

Miehelle riittää yleensä komeuden määrittäväksi tekijäksi ainoastaan ja vain pituus. Mitä ylemmäksi nainen joutuu miestä katsomaan ja hartialinjaa, sitä komeammaksi mies naisen mielestä muuttuu. Kasvoilla, vatsalla tai kropan muulla ulkonäöllä ei ole oikeastaan merkitystä. Näin se vain valitettavasti menee....

No sittenhän se on niin. Minkäs sille voi. Lyhyet miehet voivat luovuttaa suosiolla, ja pitkät voivat kokeilla onneaan niin, että kulkevat epäsiisteinä ja/tai tylsännäköisinä ja puhuvat typeryyksiä, ja siten voivat testata, että riittääkö tosiaan pituus.

Sopii minulle. Olen niin kyllästynyt miehiin, ettei haittaa, vaikka kaikki poistuisivat markkinoilta. Onneksi olen bi, ja naisten kanssa on ihan hyviä suhdekokemuksia.

Ei riitä pituus, juuri äsken sanoin, että olen 182 cm mies, eikä ole mitään vaikutusta naisten suhteen. Tärkeimmät ominaisuudet miehellä ovat hiukset, jotka pitää olla päässä. Se on ihan ensisijainen. Sen jälkeen tulevat lihakset, rasvan vähyys ja vasta sitten pituus.

Missä kohtaa sun listaa on sosiaaliset taidot?

Jos on poikkeuksellisen komea mies, niin sosiaalisilla taidoilla ei ole mitään merkitystä. Kunhan nyt jotenkin osaat sanoa naiselle edes "Moikka, lähdetäänkö?"

No sittenhän se on naisen sama hankkia olohuoneen nurkkaan seisomaan joku miesmalli reaalikokoisena pahvihahmona.

Tai ennemmin kyllä kantsii hankkia joku kivan näköinen lamppu. Voi sitä sillekin jutella siinä missä tuollaiselle möllille, jonka ulosanti on tasoa "moikka, lähetäänx?"

Vierailija
934/953 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkkini miehille: Hankkikaa kavereita, opetelkaa sosiaalisia taitoja, nauttikaa elämästä, menkää baareihin (festareille, rannoille, matkoille, kaveriporukoiden mökkireissuille...) pitämään hauskaa, tutustukaa ihmisiin, naurakaa, jutelkaa, olkaa helposti lähestyttäviä, flirttailkaa ja kun näette vaikka siellä leirintäalueen grillikodassa, että joku nainen katselee kivasti silmiin, niin menkää juttelemaan hänelle ihan kuin ihmiselle jutellaan.

Ei vaan tee mieli ryypätä joka viikonloppu, koska kaikkiin näihin tapahtumiin kuuluu osana suomalaistyylinen örvellys. Enemmin koittaa bongata deittiapeista raittiita ja liikunnallisia naisia, ihan kaikessa rauhassa. Minulla on 46-vuotiaana muutakin intressejä viikonlopuille, kuin jatkuva ryyppääminen.

Vierailija
935/953 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen vain yhden ikisinkkumiehen, ja yhden ikisinkkunaisen.

Se mies on luonteeltaan hyvin insinöörimäinen ja ujo. Todella introvertti.

Ja se nainen on puolestaan merkittävästi ylipainoinen. Tyyliin 165 cm/100 kg.

Vierailija
936/953 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en mä usko tämän palstailun lisäävän naisenkaan kiinnostavuutta miesten silmissä. Etenkään näin pe-iltana..

sinkkunainen

Vierailija
937/953 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sille keskivertomiehelle pitäisi tulla keskiverto- ja kuumisnaisilta samat sadat lähestymiset mitä naisetkin miehiltä saa ja joista 98% olisi pelkän kertapanon perään vonkumista niin sitten olisi hyvä?

Tosin edelleenkään kukaan näistä sadoista yhteyttä ottaneista naisista ei olisi oikeasti sinusta kiinnostunut vaan ne olisi ainoastaan kiinnostuneita panemaan sinua (kuten ketä tahansa muutakin) sen yhden kerran ja edelleen vain ne tasan samat kaksi "keharia" haluaisi oikeasti tutustua sinuun.

Miten se parisuhteen löytyminen muuttuisi aiempaa helpommaksi tai todennäköisemmäksi?

Vierailija
938/953 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen vain yhden ikisinkkumiehen, ja yhden ikisinkkunaisen.

Se mies on luonteeltaan hyvin insinöörimäinen ja ujo. Todella introvertti.

Ja se nainen on puolestaan merkittävästi ylipainoinen. Tyyliin 165 cm/100 kg.

Heh, tunnetaankohan me samat ihmiset? Nämä minun tuntemani ikisinkut ei kyllä kelpuuta toisiaankaan (mies ei halua missään tapauksessa lihavaa naista ja nainen ei halua hiljaista miestä) eli sokkotreffejäkään näille ei kantsi järkätä vaikka minusta nämä voisi olla jopa hyväkin pari.

Vierailija
939/953 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en mä usko tämän palstailun lisäävän naisenkaan kiinnostavuutta miesten silmissä. Etenkään näin pe-iltana..

sinkkunainen

Miksi Perjantai iltana ei saisi raskaan työ/koulu viikon päätteeksi, ottaa hieman omaa aikaa selaamal Palstaa.

Vierailija
940/953 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhus sinä jo olet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän