Iltalehti: "Miksi jotkut ovat ikisinkkuja?"
Voisiko joku artikkelin lukenut ystävällisesti kertoa, mitä nuo asiantuntijat kertovat ikisinkkuuden syyksi, ja mitä tuo kuva oikein kertoo? Vai onko taas kyseessä klikkiotsikko ja mitäänsanomaton lehtijuttu?
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/1e100606-26ce-4499-930f-60ea11bbe831
t. Ikisinkku 58 v.
Kommentit (953)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Logiikka jolla ei saa naista => elämä on perseestä, mutta kunhan tarpeeksi kauan jankkaan naisille, naiset muuttuvat ja joku kelpuuttaa ja sitten kaikki muuttuu hyväksi kuin taikiskusta.
Logiikka jolla saa naisen => Jaa no kyllä kai se nainen tulee vielä joskus vastaan, mutta oon kyllä aika kiireinen tän harrastuksen parissa, hei oota hetki, tuolla menee Lissu, pitää sopia sen kanssa yksi käytännön juttu---
Mielestäni naisen saa, kun lopettaa olemasta negatiivinen ja alkaa kehittämään itseäänsä.
Netti on täynnä itsensä kehittämisvideoita, joista ei taritse edes maksaa. Ne opettavat kehittämään itseäänsä sosiaalisesti, tunnetasolla, työssä ja kaikissa muilla elämänalueilla.
En mä nyt tuosta kehittämisestä tiedä. Varsinkin jos on kyse jostain pick up -artistien höpinöistä. No ehkä siinä merkityksessä että jos on mt-ongelmia, voi olla etät paitsi elämä, myös naisen löytäminen ja pitäminen ja suhteessa viihtyminen on vaikea laji. Joten kannattaa kehittää itsereflektiokykyä ja käydä terapiassa. Tai autismin kirjoilla olevien kannattaa kehittää tapoja olla vuorovaikutuksessa tavalla joka ei heti karkota neurotyypillisiä. Muuten kannattais panostaa siihen että viihtyy elämässään ja tekee asioita joista pitää ja joissa on tilaisuus tavata sopivia ihmisiä. Tyytyväinen ihminen on parisuhdemagneetti.
Onko sinun mielestäsi paras neuvonantaja nainen, joka antaa hyviä vinkkejä miehille, miten naiseen tehdään seksuaalinen vaikutus? Jos on, niin mitkä ovat omat konkreettiset parhaat vinkkisi miehille?
Pari viikkoa sitten oli lehdessä juttu entisestä incelistä. Viesti oli tismalleen sama kuin mitä naiset täällä jaksaa toistaa. Hanki elämä. Hanki mielekästä tekemistä ja ihmissuhteita. Sekin mies oli mennyt opiskelemaan ja opiskelukavereista huomannut, ettei ne naiset nyt niin kamalia hirviöitä olekaan. Minkälaiseksi ne muodostuu kun asioita vatvoo vain omassa päässään siellä im-yksiössä.
Tuo ei ole mikään vinkki. Tuo on pickup-artistienkin tuttu teema "Get out", joka on vain lähtökohta. Mutta työ tapahtuu siellä kentällä. Joten mitä siellä ulkona pitää tehdä oikein, jotta nainen kiinnostuu miehestä seksuaalisesti, mistä voi myöhemmin kehittyä jopa se parisuhde?
Elää normaalia elämää ja käyttäytyä normaalisti. Olla aloitteellinen, ilmaista naiselle kiinnostus. Toki jos on vaikka asperger, niin sitten se vaatii jotain "pelejä" joita joutuu opettelemaan.
Sinä et ole mies, vaan nainen, joka yrittää vakuutella miehille, että ei kannata yrittää opetella naisten iskemistä. Kannattaa vain olla onneton ja olla kehittämättä itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Logiikka jolla ei saa naista => elämä on perseestä, mutta kunhan tarpeeksi kauan jankkaan naisille, naiset muuttuvat ja joku kelpuuttaa ja sitten kaikki muuttuu hyväksi kuin taikiskusta.
Logiikka jolla saa naisen => Jaa no kyllä kai se nainen tulee vielä joskus vastaan, mutta oon kyllä aika kiireinen tän harrastuksen parissa, hei oota hetki, tuolla menee Lissu, pitää sopia sen kanssa yksi käytännön juttu---
Mielestäni naisen saa, kun lopettaa olemasta negatiivinen ja alkaa kehittämään itseäänsä.
Netti on täynnä itsensä kehittämisvideoita, joista ei taritse edes maksaa. Ne opettavat kehittämään itseäänsä sosiaalisesti, tunnetasolla, työssä ja kaikissa muilla elämänalueilla.
En mä nyt tuosta kehittämisestä tiedä. Varsinkin jos on kyse jostain pick up -artistien höpinöistä. No ehkä siinä merkityksessä että jos on mt-ongelmia, voi olla etät paitsi elämä, myös naisen löytäminen ja pitäminen ja suhteessa viihtyminen on vaikea laji. Joten kannattaa kehittää itsereflektiokykyä ja käydä terapiassa. Tai autismin kirjoilla olevien kannattaa kehittää tapoja olla vuorovaikutuksessa tavalla joka ei heti karkota neurotyypillisiä. Muuten kannattais panostaa siihen että viihtyy elämässään ja tekee asioita joista pitää ja joissa on tilaisuus tavata sopivia ihmisiä. Tyytyväinen ihminen on parisuhdemagneetti.
Onko sinun mielestäsi paras neuvonantaja nainen, joka antaa hyviä vinkkejä miehille, miten naiseen tehdään seksuaalinen vaikutus? Jos on, niin mitkä ovat omat konkreettiset parhaat vinkkisi miehille?
Kuka muu se edes voisi olla kuin nainen? Kai minä naisena kaikkein parhaiten tiedän, millaiset miehet ja miten ovat "tehneet minuun seksuaalisen vaikutuksen". Olen ollut parisuhteissa, olen harrastanut yhden yön juttuja, olen ollut FWB-suhteessa. Vinkkini miehille: Hankkikaa kavereita, opetelkaa sosiaalisia taitoja, nauttikaa elämästä, menkää baareihin (festareille, rannoille, matkoille, kaveriporukoiden mökkireissuille...) pitämään hauskaa, tutustukaa ihmisiin, naurakaa, jutelkaa, olkaa helposti lähestyttäviä, flirttailkaa ja kun näette vaikka siellä leirintäalueen grillikodassa, että joku nainen katselee kivasti silmiin, niin menkää juttelemaan hänelle ihan kuin ihmiselle jutellaan.
Voitte lukea 50 opasta ja katsoa 100 videota ja 1000 artikkelia ettekä silti ole yhtään lähempänä tilannetta, jossa joku nainen katsoisi teitä silmiin kiinnostuneena. Se ei yksinkertaisesti tapahdu ennen kuin lähdette ovesta ulos ja nautitte elämästä ja ihmisten kohtaamisesta.
Mutta ei nämä palstan incelit ymmärrä tästä mitään, koska he ovat nepsyjä ja aspergereita. Eivät he ymmärrä tunteita, huumoria, sanallista tai sanatonta viestintää. .Siksi nämä neuvot ovat vähän turhia heille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka muu se edes voisi olla kuin nainen? Kai minä naisena kaikkein parhaiten tiedän, millaiset miehet ja miten ovat "tehneet minuun seksuaalisen vaikutuksen". Olen ollut parisuhteissa, olen harrastanut yhden yön juttuja, olen ollut FWB-suhteessa. Vinkkini miehille: Hankkikaa kavereita, opetelkaa sosiaalisia taitoja, nauttikaa elämästä, menkää baareihin (festareille, rannoille, matkoille, kaveriporukoiden mökkireissuille...) pitämään hauskaa, tutustukaa ihmisiin, naurakaa, jutelkaa, olkaa helposti lähestyttäviä, flirttailkaa ja kun näette vaikka siellä leirintäalueen grillikodassa, että joku nainen katselee kivasti silmiin, niin menkää juttelemaan hänelle ihan kuin ihmiselle jutellaan.
Voitte lukea 50 opasta ja katsoa 100 videota ja 1000 artikkelia ettekä silti ole yhtään lähempänä tilannetta, jossa joku nainen katsoisi teitä silmiin kiinnostuneena. Se ei yksinkertaisesti tapahdu ennen kuin lähdette ovesta ulos ja nautitte elämästä ja ihmisten kohtaamisesta.
Ei tuossa ollut yhtään konkreettista vinkkiä. Sanoit vain, että lähtekää ulos ja luottakaa tuuriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari viikkoa sitten oli lehdessä juttu entisestä incelistä. Viesti oli tismalleen sama kuin mitä naiset täällä jaksaa toistaa. Hanki elämä. Hanki mielekästä tekemistä ja ihmissuhteita. Sekin mies oli mennyt opiskelemaan ja opiskelukavereista huomannut, ettei ne naiset nyt niin kamalia hirviöitä olekaan. Minkälaiseksi ne muodostuu kun asioita vatvoo vain omassa päässään siellä im-yksiössä.
Tuo ei ole mikään vinkki. Tuo on pickup-artistienkin tuttu teema "Get out", joka on vain lähtökohta. Mutta työ tapahtuu siellä kentällä. Joten mitä siellä ulkona pitää tehdä oikein, jotta nainen kiinnostuu miehestä seksuaalisesti, mistä voi myöhemmin kehittyä jopa se parisuhde?
Elää normaalia elämää ja käyttäytyä normaalisti. Olla aloitteellinen, ilmaista naiselle kiinnostus. Toki jos on vaikka asperger, niin sitten se vaatii jotain "pelejä" joita joutuu opettelemaan.
Sinä et ole mies, vaan nainen, joka yrittää vakuutella miehille, että ei kannata yrittää opetella naisten iskemistä. Kannattaa vain olla onneton ja olla kehittämättä itseään.
:-DDD Ei hyvä jumala, tämän on pakko olla jo trollaamista. Me naiset olemme jo vuosia tällä palstalla kehottaneet teitä miehiä kehittämään itseänne, jotta olisitte onnellisia, mutta täällä te vain olette. Tänäkin viikonloppuna.
Tai... ehkä se antaa tunteen, että on yrittänyt jotain, kun katsoo mammapalstailun välillä pick up -videoita? Ei tarvitse poistua kotoa mutta voi ajatella olevansa taas yhden askeleen lähempänä naisen löytämistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa ollut yhtään konkreettista vinkkiä. Sanoit vain, että lähtekää ulos ja luottakaa tuuriin.
Ok. Älkää lähtekö ulos, istukaa tämäkin viikonloppu sisällä, vängätkää meidän mammojen kanssa, katselkaa YouTubea ja selatka pick up -sivustoja. Happy now?
(Minulta tämä palstailu ei ole pois. On puoliso, on ystäviä, on harrastuksia, on sosiaalista elämää jne. Välillä ehdin silloin tällöin palstaillakin. Mutta kyllä minua vtuttaisi olla yksinäinen sinkku, jonka elämässä ei ole mitään muuta sisältöä. Tekisin kyllä kaikkeni saadakseni elämästäni onnellisemman.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset varmasti yliarvioivat oman viehätysvoimansa siksi koska naisille aina sanotaan että olet kaunis ja naisia myös kehutaan paljon. Ihan jo somessa naiset kommentoi toisilleen että "olet kaunis" yms vaikka todellisuudessa se ei olisi edes kaunis.
Jos sille rumalle naiselle sanotaan että olet kaunis ja kehuja tulee niin sitten se ruma nainen alkaa uskomaan kehuihin ja sen takia se yliarvioi itsensä?
Miehet ei keskenään toisia kehu ja jos mies on ruma tai lihava niin sille sanotaan kyllä suoraan asiasta.
Some vääristää ehkä naisten ajatusmaailmaa siten että ne luulevat itsestään liikoja?Juu ei.
Jos 99 kehuu naista kauniiksi ja 1 haukkuu rumaksi, nainen ajattelee olevansa ruma.
Jos 99 haukkuu miestä rumaksi ja 1 kehuu komeaksi, mies päättelee olevansa komea.
Miehen on hyvin yksinkertaista tietää olevansa komea: jos olet oikeasti komea, niin naiset lähestyvät sinua toistuvasti joka paikassa. Jos et ole komea, naiset eivät lähesty sinua koskaan.
Miehelle riittää yleensä komeuden määrittäväksi tekijäksi ainoastaan ja vain pituus. Mitä ylemmäksi nainen joutuu miestä katsomaan ja hartialinjaa, sitä komeammaksi mies naisen mielestä muuttuu. Kasvoilla, vatsalla tai kropan muulla ulkonäöllä ei ole oikeastaan merkitystä. Näin se vain valitettavasti menee....
No sittenhän se on niin. Minkäs sille voi. Lyhyet miehet voivat luovuttaa suosiolla, ja pitkät voivat kokeilla onneaan niin, että kulkevat epäsiisteinä ja/tai tylsännäköisinä ja puhuvat typeryyksiä, ja siten voivat testata, että riittääkö tosiaan pituus.
Sopii minulle. Olen niin kyllästynyt miehiin, ettei haittaa, vaikka kaikki poistuisivat markkinoilta. Onneksi olen bi, ja naisten kanssa on ihan hyviä suhdekokemuksia.
Ei riitä pituus, juuri äsken sanoin, että olen 182 cm mies, eikä ole mitään vaikutusta naisten suhteen. Tärkeimmät ominaisuudet miehellä ovat hiukset, jotka pitää olla päässä. Se on ihan ensisijainen. Sen jälkeen tulevat lihakset, rasvan vähyys ja vasta sitten pituus.
Huvittaa tää että miehet löytää aina maailmanselityksen juuri siitä ominaisuudesta joka heiltä puuttuu :D. Lyhyt mies väittää että naisettomuuden syy on lyhyys. Siihen pitkä mies toteaa että ei pidä paikkaansa, naisettomuuden syy on täydellisen hiusrajan puute. Kolmas mies kuittaa että minulla on täydellinen hiusraja, mutta kumpa vain olisin varakas. Siihen varakas että en saa naista koska minulla on heikko leuka. Joka kerta oikea vastaus on korvien väli, mutta ymmärtäähän sen että helppo vastaus houkuttaa.
Itsekin tiedät, että tuo ei ole totta. Jos miehellä on useampi ns. epähaluttava ominaisuus, niin se vain tekee pariutumisesta helvetin vaikeaa. Jos hyvillä geeneillä ja ominaisuuksilla siunatulla miehellä parisuhteeseen halukkaita naisia on omassa ikäluokassaan vaikkapa se 1000, niin monella huonolla ominaisuudella varustetulla se luku voi olla vaikka 50. Ja noin pienestä otannasta sen oikean tapaaminen oikealla hetkellä on melkoista arpapeliä. Todennäköisyydet ovat ihan hatusta heitettyjä, mutta niillähän tässä pariutumisasiassa pelataan. Ja kun vielä muistetaan se, että keskivertonaisella on vaikkapa jo siellä Tinderissä niitä matcheja heti monta sataa (vähän omasta nirsoudesta riippuen), niin ainakin nykyaikaisella pelikentällä edukseen erottuminen on miehille aika vaikeaa.
Niin? Miten se muuttuu sillä, että sitä jankuttaa täällä mammojen palstalla?
Minulla on edelleen sellainen tunne, että noissa kommenteissa on taustalla tarve vakuutella naisille, että naisten pitäisi muuttaa toimintatapojaan ja "valintakriteerejään". Mutta kun se ei tule tapahtumaan. Ensinnäkään ne naiset, joista olette kiinnostuneita, eivät koskaan edes lue näitä jankutuksia koska eivät he tällä palstalla ole. Toiseksi, yksikään nainen ei kiinnostu jostain miehestä vain siksi, että muutama tyyppi on useamman vuoden jollain palstalla jankuttanut, että pitäisi.
Eikö teille tule koskaan mieleen muuttaa omaa elämäänne? Jos naista ei kerran saa, niin unohtakaa koko juttu. Tai jättäkää ainakin taka-alalle. Esimerkiksi nyt on mitä parhain aika alkaa tehdä suunnitelmia tulevalle kesälle. Sinne voi suunnitella ulkomaanmatkoja, kotimaanmatkoja, festarikeikkoja, patikointiretkiä, moottoripyörän hankintaa, matkailuauton vuokrausta, mökin vuokraamista kaveriporukalla... Unohtakaa Tinder ja alkakaa elää.
.. tosin haittavaikutuksena siinä saattaa olla, että kun pyörii kavereiden kanssa retkeilypaikoilla, leirintäalueilla tai festareilla, niin saattaa tutustua naisiinkin. Ja tutustuminen saattaa johtaa muuhunkin. Mutta se riski kannattaa ottaa ;-)
Voin sanoa, että näin nelikymppisenä niillä kavereilla ei ole aikaa tuollaiseen. Hyvä jos kahville ehditään kerran kuukaudessa, jos niinkään usein. Enkä mä tiedä miten joku moottoripyörä auttaisi yhtään ketään ellei nimenomaan halua kumppania niistä piireistä. Itseäni ei edes kiinnosta mitkään pärrät.
No, sitten pitää hakata sitä Tinderiä, jossa 80 % käyttäjistä on miehiä ja naiset saavat niin paljon tykkäyksiä, että joukosta on vaikea erottua. Ei se sen vaikeampaa ole.
Unohtui lisätä tuohon loppuun, että olen nainen. Mutta en silti ymmärrä miksi pitää tuputtaa jotain mökin vuokraamista saman sukupuolen edustajien kanssa, festareita (kaikki ei jaksa katsella känniääliöitä ja vielä maksaa siitä) tai moottoripyöriä (hemmetin kallis harrastus, jonka parissa vaikea tutustua ihmisiin varsinkin jos et välitä kyseisestä "kulttuurista"). Mutta onhan tuo tinderkin siis naiselle turhauttava, sillä kuten olemme täältä oppineet, niin se miehen antama tykkäys ei tarkoitakaan yhtään mitään. Siinä sitten naisena poistelee näitä mykkiä mätsejä kunnes sormet kramppaa!
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei nämä palstan incelit ymmärrä tästä mitään, koska he ovat nepsyjä ja aspergereita. Eivät he ymmärrä tunteita, huumoria, sanallista tai sanatonta viestintää. .Siksi nämä neuvot ovat vähän turhia heille.
Huh mitä settiä. Eikö edes hävetä?
Itse olen neurologisesti ihan normaali ja sosiaalisesti varsin taitava, mutta kun sitä naisten iskemistä ei viattomana nuorena koskaan oppinut, niin ei mulle käy mielessäkään kysyä naiselta jotain yhteystietoja vaikka kuinka selvästi flirttaillaan saatika lähteä kotiin muuta kuin ovelle saattamaan.
En väitä että mitkään pelimiesoppaat auttaisi tähän, mutta naistenkin olisi hyvä tiedostaa että niin sanotut iskemistaidot ovat nuorena opittuja. Kannattaako heitä joita silloin kiinnosti enemmän opinnot tai harrastukset syrjiä loputtomiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samaa vois sanoa naisille.
Mun tuntemia naisia, joilla on aina miehiä riittänyt, yhdistää yksi piirre, ja se ei ole keskimääräistä parempi ulkonäkö vaan se, että he ovat todella avoimia ja ulospäinsuuntautuneita, juttelevat kaikille, nauravat paljon, ystävystyvät baarin vessajonossa, ja ovat yleensäkin aina menossa eivätkä köki kotona.
Tottakai jos ihmisellä on jatkuvasti suuri määrä sosiaalisia kontakteja, niistä osa ei johda satunnaista juttelua kummempaan, osa johtaa uusiin kavereihin, ystäviin, tuttaviin ja jokunen myös vakavuudeltaan erilaisiin seurustelusuhteisiin.
Eli yksinkertaista: mene ulos ja tapaa ihmisiä! Vähän kuin laihduttaminen: yksinkertaista, syö vähemmän kuin kulutat!
Mutku emmä jaksa pysty viitsi haluu ku se on niin VAIKEAA. Antakaa joku helppo vinkki, tee vaan, snip snäp, niin laihdut tai löydät kumppanin ilman mitään pitkällistä asian eteen ponnistelua.
Sitähän me kaikki halutaan. Helppo ratkaisu, sen jälkeen kun on ulkoistettu syy: naisissa/miehissä/Tinderissä/geeneissä/metaboliassa/blaablaa on joku vika, jonka syytä on että olen yksin/lihava/onneton/ongelmainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisköhän vielä vanhoilla päivillä ruveta vaikka paloittelijamurhaajaksi. Ainakin takuuvarmasti saisin naisilta vastauksia jos tapauksesta tulisi julkinen. Olette kyllä outoja. Pöksyt kostuu ihan oudosti.
Joku aika sitten Perjantai-ohjelmassa oli 42-vuotias ikisinkku autistisen oloinen mies kertomassa naisettomuudestaan. Ei mennyt monta viikkoa niin oli löytänyt naisen. Miksi? Siksi että naiset jotka viehättyivät hänestä tulivat tietoiseksi hänen olemassaolostaan. Huomaatko nyt miten väärässä olet? Ja mitä tästä pitäisi seurata esim ajatellen viikonloppusuunnitelmiasi?
Ei vaan siksi, että hänestä tuli julkkis.
Julkkis my ass :DDDDD. Siihen ei yksi Perjantai-dokkarissa esiintyminen riitä. Mutta ymmärrän että et halua lähteä sieltä kaljan äärestä yhtään mihinkään oikeasti. Teet jo sitä mitä oikeasti haluat tehdä. Kännätä/pössytellä yksin.
OIen ollut vaikka kuinka oikeassa elämässä naisten nähtävillä, mutta en ole ikinä seurustellut. Olen 100% varma, että saisin yhdellä Perjantai-esiintymisellä heti tyttöystävän.
Kyse onkin otoksen laajuudesta. Jos lasketaan ne naiset joitten kanssa olet kontaktissa normaalielämässä niin että ehdit kertoa itsestäsi jonkin verran, ja verrataan siihen määrään jotka katsovat tuollaisen perjantaidokkarin jossa mies kertoo itsestään, niin onhan se selvää että perjantaidokkarin katsoo monikertainen määrä naisia ja tottakai joukkoon sitten todennäköisemmin mahtuu joku joka kiinnostuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen neurologisesti ihan normaali ja sosiaalisesti varsin taitava, mutta kun sitä naisten iskemistä ei viattomana nuorena koskaan oppinut, niin ei mulle käy mielessäkään kysyä naiselta jotain yhteystietoja vaikka kuinka selvästi flirttaillaan saatika lähteä kotiin muuta kuin ovelle saattamaan.
En väitä että mitkään pelimiesoppaat auttaisi tähän, mutta naistenkin olisi hyvä tiedostaa että niin sanotut iskemistaidot ovat nuorena opittuja. Kannattaako heitä joita silloin kiinnosti enemmän opinnot tai harrastukset syrjiä loputtomiin?
Ei hävetä. Se, että sinulla ei ole kumppania, on vain ja ainoastaan sinusta itsestäsi kiinni. Jos itsetunto ja sosiaaliset taidot ovat kunnossa, ei ole mitään vaikeuksia pariutua. Minulla on ihana puoliso, joten minulle on aivan se ja sama mitä sinä elämälläsi teet. Minä en syrji, mutta ei minulla olisi mitään tarvetta tulla juttelemaan sinulle. Sen sijaan sinulla se tarve puolisolle on. Tee jotain sen eteen äläkä inise.
Oon sitä mieltä että pick up artistien ajattelun omaksuminen voi olla tosi haitallista miehille jotka ei ole sulavimpia vuorovaikutuksessa. Luulen että mua on parikin kertaa yritetty negata, mutta tää jälkimmäinen jäi todella mieleen, jos nyt oli siitä kyse. Olin melko kiltti ja introvertti opiskelijatyttö mutta kämppikseni oli menevämpi ja pidimme solussamme bileet. Oli hauska ilta, porukkaa tuli ja meni, ja lopulta olimme jäljellä enää minä, kämppis ja kaksi ihan tavis opiskelijamiestä naapurirapusta. Toinen heistä oli semikiinnostava ja hieman ujon oloinen. Juttelimme siinä jotain ja tunnelma oli hyvä, kun yhtäkkiä tää semikiinnostava sanoi minulle jotain todella ilkeää. Kämppikseni ja minun leuka loksahti ja katsoimme toisiamme ihmeissämme. Tunnelma lässähti täydellisesti ja kippasimme miehet pihalle, emmekä nähneet heitä enää koskaan. Vasta myöhemmin tulin ajatelleeksi että mahtoiko mies ajatella laittavansa uuden iskuvaihteen päälle negaamalla vai mitä ihmettä se oikein oli. Jos näin niin miten toimi siinä tapauksessa... Paljon paremmin olisi toiminut jos olisivat henganneet bileissämme useamminkin ja olisimme oppineet tuntemaan toisemme kunnolla niin kuin normaalit ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule kun ei ne naiset tietoisesti ketään syrji. Se kenestä kiinnostuu ei ole mikään valinta-asia. Jos sinä et saa kysyttyä yhteystietoja itseäsi kiinnostavalta flirttailevalta naiselta niin miten pystyt kääntämään sen naisten syyksi? Nainen luultavasti tulkitsee ettet ole kiinnostunut, jos ei saa flirtilleen vastakaikua, ei hän voi ajatuksiasi lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä olen kyllä aika varma nykyään, ettei kukaan nainen ole kiinnostunut miehestä, joka viettää monta tuntia päivässä vauva-palstalla.
Mutta täällä samoissa määrin aikaansa viettävä nainen sen sijaan on kaikkien miesten unelma.
AI onko? Enpä tiennyt? Siksikö siis vietät täällä niin paljon aikaa? :) aika suloista
Huoh... naiset. Ette osaa edes "piilo"vittuilla aikuisen tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Harmillista kun naiset haluavat aina sen miehen joka on pitkä,lihaksikas,korkeasti koulutettu, hyvin rahaa tienaava,herrasmies yms...
Miehille taas riittää nainen kuka ei ole lihava ja että nainen näyttää hyvälle..
Naiset vaativat ihan liikoja ja niille ei tavismies kelpaa kun ne on niin nirppanokkia.. katsoo pahasti alempitasoisempia miehiä.. tavismiehet on kuin ilmaa naisille..
On miesten oma valinta, jos heille riittää vain tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset varmasti yliarvioivat oman viehätysvoimansa siksi koska naisille aina sanotaan että olet kaunis ja naisia myös kehutaan paljon. Ihan jo somessa naiset kommentoi toisilleen että "olet kaunis" yms vaikka todellisuudessa se ei olisi edes kaunis.
Jos sille rumalle naiselle sanotaan että olet kaunis ja kehuja tulee niin sitten se ruma nainen alkaa uskomaan kehuihin ja sen takia se yliarvioi itsensä?
Miehet ei keskenään toisia kehu ja jos mies on ruma tai lihava niin sille sanotaan kyllä suoraan asiasta.
Some vääristää ehkä naisten ajatusmaailmaa siten että ne luulevat itsestään liikoja?Juu ei.
Jos 99 kehuu naista kauniiksi ja 1 haukkuu rumaksi, nainen ajattelee olevansa ruma.
Jos 99 haukkuu miestä rumaksi ja 1 kehuu komeaksi, mies päättelee olevansa komea.
Miehen on hyvin yksinkertaista tietää olevansa komea: jos olet oikeasti komea, niin naiset lähestyvät sinua toistuvasti joka paikassa. Jos et ole komea, naiset eivät lähesty sinua koskaan.
Miehelle riittää yleensä komeuden määrittäväksi tekijäksi ainoastaan ja vain pituus. Mitä ylemmäksi nainen joutuu miestä katsomaan ja hartialinjaa, sitä komeammaksi mies naisen mielestä muuttuu. Kasvoilla, vatsalla tai kropan muulla ulkonäöllä ei ole oikeastaan merkitystä. Näin se vain valitettavasti menee....
No sittenhän se on niin. Minkäs sille voi. Lyhyet miehet voivat luovuttaa suosiolla, ja pitkät voivat kokeilla onneaan niin, että kulkevat epäsiisteinä ja/tai tylsännäköisinä ja puhuvat typeryyksiä, ja siten voivat testata, että riittääkö tosiaan pituus.
Sopii minulle. Olen niin kyllästynyt miehiin, ettei haittaa, vaikka kaikki poistuisivat markkinoilta. Onneksi olen bi, ja naisten kanssa on ihan hyviä suhdekokemuksia.
Ei riitä pituus, juuri äsken sanoin, että olen 182 cm mies, eikä ole mitään vaikutusta naisten suhteen. Tärkeimmät ominaisuudet miehellä ovat hiukset, jotka pitää olla päässä. Se on ihan ensisijainen. Sen jälkeen tulevat lihakset, rasvan vähyys ja vasta sitten pituus.
Huvittaa tää että miehet löytää aina maailmanselityksen juuri siitä ominaisuudesta joka heiltä puuttuu :D. Lyhyt mies väittää että naisettomuuden syy on lyhyys. Siihen pitkä mies toteaa että ei pidä paikkaansa, naisettomuuden syy on täydellisen hiusrajan puute. Kolmas mies kuittaa että minulla on täydellinen hiusraja, mutta kumpa vain olisin varakas. Siihen varakas että en saa naista koska minulla on heikko leuka. Joka kerta oikea vastaus on korvien väli, mutta ymmärtäähän sen että helppo vastaus houkuttaa.
Itsekin tiedät, että tuo ei ole totta. Jos miehellä on useampi ns. epähaluttava ominaisuus, niin se vain tekee pariutumisesta helvetin vaikeaa. Jos hyvillä geeneillä ja ominaisuuksilla siunatulla miehellä parisuhteeseen halukkaita naisia on omassa ikäluokassaan vaikkapa se 1000, niin monella huonolla ominaisuudella varustetulla se luku voi olla vaikka 50. Ja noin pienestä otannasta sen oikean tapaaminen oikealla hetkellä on melkoista arpapeliä. Todennäköisyydet ovat ihan hatusta heitettyjä, mutta niillähän tässä pariutumisasiassa pelataan. Ja kun vielä muistetaan se, että keskivertonaisella on vaikkapa jo siellä Tinderissä niitä matcheja heti monta sataa (vähän omasta nirsoudesta riippuen), niin ainakin nykyaikaisella pelikentällä edukseen erottuminen on miehille aika vaikeaa.
Niin? Miten se muuttuu sillä, että sitä jankuttaa täällä mammojen palstalla?
Minulla on edelleen sellainen tunne, että noissa kommenteissa on taustalla tarve vakuutella naisille, että naisten pitäisi muuttaa toimintatapojaan ja "valintakriteerejään". Mutta kun se ei tule tapahtumaan. Ensinnäkään ne naiset, joista olette kiinnostuneita, eivät koskaan edes lue näitä jankutuksia koska eivät he tällä palstalla ole. Toiseksi, yksikään nainen ei kiinnostu jostain miehestä vain siksi, että muutama tyyppi on useamman vuoden jollain palstalla jankuttanut, että pitäisi.
Eikö teille tule koskaan mieleen muuttaa omaa elämäänne? Jos naista ei kerran saa, niin unohtakaa koko juttu. Tai jättäkää ainakin taka-alalle. Esimerkiksi nyt on mitä parhain aika alkaa tehdä suunnitelmia tulevalle kesälle. Sinne voi suunnitella ulkomaanmatkoja, kotimaanmatkoja, festarikeikkoja, patikointiretkiä, moottoripyörän hankintaa, matkailuauton vuokrausta, mökin vuokraamista kaveriporukalla... Unohtakaa Tinder ja alkakaa elää.
.. tosin haittavaikutuksena siinä saattaa olla, että kun pyörii kavereiden kanssa retkeilypaikoilla, leirintäalueilla tai festareilla, niin saattaa tutustua naisiinkin. Ja tutustuminen saattaa johtaa muuhunkin. Mutta se riski kannattaa ottaa ;-)
Voin sanoa, että näin nelikymppisenä niillä kavereilla ei ole aikaa tuollaiseen. Hyvä jos kahville ehditään kerran kuukaudessa, jos niinkään usein. Enkä mä tiedä miten joku moottoripyörä auttaisi yhtään ketään ellei nimenomaan halua kumppania niistä piireistä. Itseäni ei edes kiinnosta mitkään pärrät.
No, sitten pitää hakata sitä Tinderiä, jossa 80 % käyttäjistä on miehiä ja naiset saavat niin paljon tykkäyksiä, että joukosta on vaikea erottua. Ei se sen vaikeampaa ole.
Unohtui lisätä tuohon loppuun, että olen nainen. Mutta en silti ymmärrä miksi pitää tuputtaa jotain mökin vuokraamista saman sukupuolen edustajien kanssa, festareita (kaikki ei jaksa katsella känniääliöitä ja vielä maksaa siitä) tai moottoripyöriä (hemmetin kallis harrastus, jonka parissa vaikea tutustua ihmisiin varsinkin jos et välitä kyseisestä "kulttuurista"). Mutta onhan tuo tinderkin siis naiselle turhauttava, sillä kuten olemme täältä oppineet, niin se miehen antama tykkäys ei tarkoitakaan yhtään mitään. Siinä sitten naisena poistelee näitä mykkiä mätsejä kunnes sormet kramppaa!
"Siinä sitten naisena poistelee näitä mykkiä mätsejä kunnes sormet kramppaa!"
Äläkä ainakaan missään nimessä itse avaa yhtäkään keskustelua Tinderissä! Voitko kuvitella miten hullu ajatus, lähettäisit itse viestin kiinnostavalle miehelle?
Ei, moinen toiminta ei käy päinsä, kyllä sitä pitää istua kotona tumput suorana passiivisena tekemättä mitään, kuten tähänkin asti. Jatka samaan malliin: älä tee mitään. Siinä sinä olet hyvä 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 27-vuotias mies ja voin sanoa, että en ole koskaan edes uskaltanut puhua naiselle ja tutustua heihin. Jatkuvasti tulee sellainen tunne, että en tiedä mitä minun pitäisi tehdä tai sitten sanon jotain tyhmää.
Juu, kyllä naiset ovat pelottavia. Eivät oikeastaan yhtään ihmisiä, niin kuin sinä. Vai mitä?
No jos tästä sivusta huutelen, niin ainakin sinun kommenttisi ei anna aihetta pelätä yhtään vähempää.
Minulla ei ole mitään väliä sillä, pariutuuko joku random-tyyppi vai ei. Mutta jos haluaa neuvoja miten pariutua, niin kannattaa nyt ihan ensimmäiseksi laittaa ensin omaa pää kuntoon.
Juuri tällainen naisille tyypillinen, ihmeellinen passiivis-aggressiivisuus ja miesten jatkuva nollaaminen ja vähättely tuntuisi pahalta, mutta koska tiedän olevani fyysisesti vahvempi, niin ne enemmänkin huvittavat. Heti kun feministi avaa suunsa niin sieltä tulee naisselittämistä.
Mutta minulla onkin kotona mies. Saan ja annan rakkautta, läheisyyttä ja seksiä. Se, että sinä siellä olet surkimus, niin se huvittaa minua.
Selvästi osui ja upposi kun sun piti alkaa heittelemään ad hominemeja, hyvä hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hävetä. Se, että sinulla ei ole kumppania, on vain ja ainoastaan sinusta itsestäsi kiinni. Jos itsetunto ja sosiaaliset taidot ovat kunnossa, ei ole mitään vaikeuksia pariutua. Minulla on ihana puoliso, joten minulle on aivan se ja sama mitä sinä elämälläsi teet. Minä en syrji, mutta ei minulla olisi mitään tarvetta tulla juttelemaan sinulle. Sen sijaan sinulla se tarve puolisolle on. Tee jotain sen eteen äläkä inise.
Tämä! Olen lopen kyllästynyt kuuntelemaan sinkkumiesten ja naisten valitusta siitä kun ei tulla kotoa hakemaan. HEI! TEIDÄN PITÄÄ ITSEKIN TEHDÄ JOTAIN!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä olen kyllä aika varma nykyään, ettei kukaan nainen ole kiinnostunut miehestä, joka viettää monta tuntia päivässä vauva-palstalla.
Mutta täällä samoissa määrin aikaansa viettävä nainen sen sijaan on kaikkien miesten unelma.
En haaveile olevani kaikkien miesten unelma. Oma puoliso kuulostaa parhaillaan poraavan jotain kellarissa, meni sinne tekemään jotain korjausta. Minulle riittää, että olen hänelle "unelma". Se vaikuttaa olevan yksi perustavanlaatuinen ero palstan miehissä ja naisissa: miehet haluaisivat päästä valitsemaan, saada mahdollisimman monet naiset kiinnostumaan itsestään. Me naiset haluamme/halusimme löytää yhden ihmisen, joka rakastuisi meihin ja jota me voisimme rakastaa.
Todellisuudessa se vaan menee ihan toisinpäin. Naiset valitsee ja miehet toivoo jonkun edes kiinnostuvan.
Onhan se selvä, kerran keskivertonaiselle tulee satoja lähestymisiä netissä ja keskivertomiehelle pari hassua, ja nekin tyyliin kehitysvammaisilta naisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, ettei jostain ihmisestä kiinnostu, ei ole syrjimistä. Edelleenkään parisuhteet eivät normoilla synny niin, että päätetään kiinnostua jostakin ihmisestä.