Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltalehti: "Miksi jotkut ovat ikisinkkuja?"

Vierailija
15.03.2023 |

Voisiko joku artikkelin lukenut ystävällisesti kertoa, mitä nuo asiantuntijat kertovat ikisinkkuuden syyksi, ja mitä tuo kuva oikein kertoo? Vai onko taas kyseessä klikkiotsikko ja mitäänsanomaton lehtijuttu?

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/1e100606-26ce-4499-930f-60ea11bbe831

t. Ikisinkku 58 v.

Kommentit (953)

Vierailija
841/953 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä olen kyllä aika varma nykyään, ettei kukaan nainen ole kiinnostunut miehestä, joka viettää monta tuntia päivässä vauva-palstalla.

Mutta täällä samoissa määrin aikaansa viettävä nainen sen sijaan on kaikkien miesten unelma. 

AI onko? Enpä tiennyt? Siksikö siis vietät täällä niin paljon aikaa? :) aika suloista

Vierailija
842/953 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä surullista lukea, miten paljon ihmiset halveksivat (iki)sinkkuja. Onko kyseessä sitten jonkinlainen vääristynyt kateus siitä, että on vakonsa valinnut eikä voi enää pörrätä kukasta kukkaan, vaikka totuus toisen sinkkuudesta voi olla aivan toisenlainen. Miksi sinkun pitäisi keksiä joku typerä syy sinkkuuteensa? Se voi olla monen asian summa ja toisaalta jatkuva sinkkuuden nostaminen esille on erittäin loukkaavaa suurimmalle osalle näistä ikisinkuista. Antakaa ihmisten elää omaa elämäänsä älkääkä puuttuko toisten tekemisiin, että teille tulisi jotenkin ylevämpi fiilis oman elämänne ylivertaisuudesta. Koska ei kukaan näe toisen ajatuksiin ja aina loukkaantuminen ei näy ulospäin, koska pitää näytellä vahvaa jottei heikkoutta päästä liikaa hyödyntämään. 

Ei kukaan halveksi ikisinkkuja. Minulla ei ole aavistustakaan tuntemieni ihmisten parisuhdetilanteesta ja vielä vähemmän historiasta lukuun ottamatta lähimpiä ystäviä, työkavereita ja sukulaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/953 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 27-vuotias mies ja voin sanoa, että en ole koskaan edes uskaltanut puhua naiselle ja tutustua heihin. Jatkuvasti tulee sellainen tunne, että en tiedä mitä minun pitäisi tehdä tai sitten sanon jotain tyhmää. 

Juu, kyllä naiset ovat pelottavia. Eivät oikeastaan yhtään ihmisiä, niin kuin sinä. Vai mitä?

No jos tästä sivusta huutelen, niin ainakin sinun kommenttisi ei anna aihetta pelätä yhtään vähempää.

Minulla ei ole mitään väliä sillä, pariutuuko joku random-tyyppi vai ei. Mutta jos haluaa neuvoja miten pariutua, niin kannattaa nyt ihan ensimmäiseksi laittaa ensin omaa pää kuntoon. 

Juuri tällainen naisille tyypillinen, ihmeellinen passiivis-aggressiivisuus ja miesten jatkuva nollaaminen ja vähättely tuntuisi pahalta, mutta koska tiedän olevani fyysisesti vahvempi, niin ne enemmänkin huvittavat. Heti kun feministi avaa suunsa niin sieltä tulee naisselittämistä. 

Mutta minulla onkin kotona mies. Saan ja annan rakkautta, läheisyyttä ja seksiä. Se, että sinä siellä olet surkimus, niin se huvittaa minua. 

Vierailija
844/953 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset varmasti yliarvioivat oman viehätysvoimansa siksi koska naisille aina sanotaan että olet kaunis ja naisia myös kehutaan paljon. Ihan jo somessa naiset kommentoi toisilleen että "olet kaunis" yms vaikka todellisuudessa se ei olisi edes kaunis.

Jos sille rumalle naiselle sanotaan että olet kaunis ja kehuja tulee niin sitten se ruma nainen alkaa uskomaan kehuihin ja sen takia se yliarvioi itsensä?

Miehet ei keskenään toisia kehu ja jos mies on ruma tai lihava niin sille sanotaan kyllä suoraan asiasta.

Some vääristää ehkä naisten ajatusmaailmaa siten että ne luulevat itsestään liikoja?

Juu ei.

Jos 99 kehuu naista kauniiksi ja 1 haukkuu rumaksi, nainen ajattelee olevansa ruma.

Jos 99 haukkuu miestä rumaksi ja 1 kehuu komeaksi, mies päättelee olevansa komea.

Miehen on hyvin yksinkertaista tietää olevansa komea: jos olet oikeasti komea, niin naiset lähestyvät sinua toistuvasti joka paikassa. Jos et ole komea, naiset eivät lähesty sinua koskaan.

Miehelle riittää yleensä komeuden määrittäväksi tekijäksi ainoastaan ja vain pituus. Mitä ylemmäksi nainen joutuu miestä katsomaan ja hartialinjaa, sitä komeammaksi mies naisen mielestä muuttuu. Kasvoilla, vatsalla tai kropan muulla ulkonäöllä ei ole oikeastaan merkitystä. Näin se vain valitettavasti menee....

No sittenhän se on niin. Minkäs sille voi. Lyhyet miehet voivat luovuttaa suosiolla, ja pitkät voivat kokeilla onneaan niin, että kulkevat epäsiisteinä ja/tai tylsännäköisinä ja puhuvat typeryyksiä, ja siten voivat testata, että riittääkö tosiaan pituus.

Sopii minulle. Olen niin kyllästynyt miehiin, ettei haittaa, vaikka kaikki poistuisivat markkinoilta. Onneksi olen bi, ja naisten kanssa on ihan hyviä suhdekokemuksia.

Ei riitä pituus, juuri äsken sanoin, että olen 182 cm mies, eikä ole mitään vaikutusta naisten suhteen. Tärkeimmät ominaisuudet miehellä ovat hiukset, jotka pitää olla päässä. Se on ihan ensisijainen. Sen jälkeen tulevat lihakset, rasvan vähyys ja vasta sitten pituus.

Missä kohtaa sun listaa on sosiaaliset taidot?

Sama kuin kysyisi värisokealta että kumpi on parempi, punainen vai vihreä. Eihän nää tiedä että sellaista ilmiötä on olemassakaan kuin sosiaaliset taidot. Ne menee baariin ja siellä "jän nämies" menee suoraan naisen iholle. Huutavat katkerina että katsokaa, tatuoitu mies voi mennä kourimaan persettä koska tahansa. Eivät ymmärtäisi mitään sitä edeltäneestä silmäpelistä vaikka se väännettäisiin heille rautalangasta. Suuttuvat jos kehottaa aloittamaan naisen hankinnan silmiin katsomisesta.

Tuollaista silmäpeliä kohtaa ehkä 1/1000 miehestä. Älä puhu miesten puolesta, ikään kuin se olisi jotenkin tavallinen väylä löytää naissuhteita.

Ja mikäs se sinun auktoriteetti on puhua asiasta? Onko btw autistin paperit? Ei ihme ettei teiltä parituminen suju, kun pomppaatte naisen eteen niin kuin joku vieterinukke laatikosta. Tottakai ihmiset ensin katselee toisiaan sillä silmällä ennen kuin ryhtyvät juttusille ja hakevat toiseen katsekontaktia.

Tinder on sitä varten, että tuollaiset kännisten silmäpelit voi jättää välistä.

Silmäpelin ehkä, mutta sosiaalisia taitoja sekään ei ohita. Kyllä siellä treffeillä pitää yhtä lailla osata tehdä toiseen hyvä ensivaikutelma ja pitää sitä yllä koko tapaamisen ajan. Ei, tosielämässä yksikään nainen ei lähde miehen kanssa suoraan sänkyyn vain siksi, että tällä on täydellinen hiusraja ja alhainen rasvaprosentti. Voit uskoa minua. Minä olen nuorena harrastanut paljon myös yhden yön suhteita ja tiedän, että silloinkin sen miehen pitää olla paitsi fyysisesti puoleensavetävä niin ennen kaikkea vetävä persoona.

Vierailija
845/953 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillista kun naiset haluavat aina sen miehen joka on pitkä,lihaksikas,korkeasti koulutettu, hyvin rahaa tienaava,herrasmies yms...

Miehille taas riittää nainen kuka ei ole lihava ja että nainen näyttää hyvälle..

Naiset vaativat ihan liikoja ja niille ei tavismies kelpaa kun ne on niin nirppanokkia.. katsoo pahasti alempitasoisempia miehiä.. tavismiehet on kuin ilmaa naisille..

Vierailija
846/953 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En viitsi itsekään klikata, mutta tunsin kaksikin jo kuollutta vanhaapoikaa, jotka yksinkertaisesti sanoivat että ei uskallus riittänyt aloitteen tekemiseen, toinen ihan omin sanoin sanoi olevansa liian nössö. Kumpikaan ei ollut mitenkään naisvihamielinen vaan naisia oli kavereina

Oisko matala libido?

Vierailija
847/953 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä olen kyllä aika varma nykyään, ettei kukaan nainen ole kiinnostunut miehestä, joka viettää monta tuntia päivässä vauva-palstalla.

Mutta täällä samoissa määrin aikaansa viettävä nainen sen sijaan on kaikkien miesten unelma. 

En haaveile olevani kaikkien miesten unelma. Oma puoliso kuulostaa parhaillaan poraavan jotain kellarissa, meni sinne tekemään jotain korjausta. Minulle riittää, että olen hänelle "unelma". Se vaikuttaa olevan yksi perustavanlaatuinen ero palstan miehissä ja naisissa: miehet haluaisivat päästä valitsemaan, saada mahdollisimman monet naiset kiinnostumaan itsestään. Me naiset haluamme/halusimme löytää yhden ihmisen, joka rakastuisi meihin ja jota me voisimme rakastaa.

Vierailija
848/953 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Logiikka jolla ei saa naista => elämä on perseestä, mutta kunhan tarpeeksi kauan jankkaan naisille, naiset muuttuvat ja joku kelpuuttaa ja sitten kaikki muuttuu hyväksi kuin taikiskusta.

Logiikka jolla saa naisen => Jaa no kyllä kai se nainen tulee vielä joskus vastaan, mutta oon kyllä aika kiireinen tän harrastuksen parissa, hei oota hetki, tuolla menee Lissu, pitää sopia sen kanssa yksi käytännön juttu--- 

Vierailija
849/953 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmillista kun naiset haluavat aina sen miehen joka on pitkä,lihaksikas,korkeasti koulutettu, hyvin rahaa tienaava,herrasmies yms...

Miehille taas riittää nainen kuka ei ole lihava ja että nainen näyttää hyvälle..

Naiset vaativat ihan liikoja ja niille ei tavismies kelpaa kun ne on niin nirppanokkia.. katsoo pahasti alempitasoisempia miehiä.. tavismiehet on kuin ilmaa naisille..

Onko näin?

No kai mun sitten pitää vain katsella lihaksikkaita pitkiä herrasmiehiä, jotka on korkeasti koulutettuja. Kun sä tiedät paremmin mitä naiset haluaa :(

Vierailija
850/953 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näillekin on miehiä tarjolle.

Vierailija
851/953 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, me naisethan haluamme parisuhteen miehen kanssa, jolla riitämme.

Mutta on se aina ilo kuulla, ettei tuo oma könsikäs ole mikään tavismies vaan pitkä lihaksikas, korkeasti koulutettu hyvin rahaa tienaava herrasmies <3

Vierailija
852/953 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Logiikka jolla ei saa naista => elämä on perseestä, mutta kunhan tarpeeksi kauan jankkaan naisille, naiset muuttuvat ja joku kelpuuttaa ja sitten kaikki muuttuu hyväksi kuin taikiskusta.

Logiikka jolla saa naisen => Jaa no kyllä kai se nainen tulee vielä joskus vastaan, mutta oon kyllä aika kiireinen tän harrastuksen parissa, hei oota hetki, tuolla menee Lissu, pitää sopia sen kanssa yksi käytännön juttu--- 

Mielestäni naisen saa, kun lopettaa olemasta negatiivinen ja alkaa kehittämään itseäänsä.

Netti on täynnä itsensä kehittämisvideoita, joista ei taritse edes maksaa. Ne opettavat kehittämään itseäänsä sosiaalisesti, tunnetasolla, työssä ja kaikissa muilla elämänalueilla.

Vierailija
853/953 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haaveile olevani kaikkien miesten unelma. Oma puoliso kuulostaa parhaillaan poraavan jotain kellarissa, meni sinne tekemään jotain korjausta. Minulle riittää, että olen hänelle "unelma". Se vaikuttaa olevan yksi perustavanlaatuinen ero palstan miehissä ja naisissa: miehet haluaisivat päästä valitsemaan, saada mahdollisimman monet naiset kiinnostumaan itsestään. Me naiset haluamme/halusimme löytää yhden ihmisen, joka rakastuisi meihin ja jota me voisimme rakastaa.

Todellisuudessa se vaan menee ihan toisinpäin. Naiset valitsee ja miehet toivoo jonkun edes kiinnostuvan.

Vierailija
854/953 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni naisen saa, kun lopettaa olemasta negatiivinen ja alkaa kehittämään itseäänsä.

Netti on täynnä itsensä kehittämisvideoita, joista ei taritse edes maksaa. Ne opettavat kehittämään itseäänsä sosiaalisesti, tunnetasolla, työssä ja kaikissa muilla elämänalueilla.

En mä nyt tuosta kehittämisestä tiedä. Varsinkin jos on kyse jostain pick up -artistien höpinöistä.  No ehkä siinä merkityksessä että jos on mt-ongelmia, voi olla etät paitsi elämä, myös naisen löytäminen ja pitäminen ja suhteessa viihtyminen on vaikea laji. Joten kannattaa kehittää itsereflektiokykyä ja käydä terapiassa. Tai autismin kirjoilla olevien kannattaa kehittää tapoja olla vuorovaikutuksessa tavalla joka ei heti karkota neurotyypillisiä. Muuten kannattais panostaa siihen että viihtyy elämässään ja tekee asioita joista pitää ja joissa on tilaisuus tavata sopivia ihmisiä. Tyytyväinen ihminen on parisuhdemagneetti.

Vierailija
855/953 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuseri ei kannata olla, jos tahtoo parisuhteen.

Luuseri on henkilö, joka syyttää kaikkia muita paitsi itseään omista valinnoistaan, käyttäytymisestään ja siitä, missä hän elämässään on. Luuserin kanssa ei kukaan halua seurustella, koska he tietävät että jos jotain negatiivista tapahtuu, syyttää luuseri siitä aina kaikkia ympärillään, vaikka luuseri olisi itse aiheuttanut negatiivisen tapahtuman.

Vierailija
856/953 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä nyt tuosta kehittämisestä tiedä. Varsinkin jos on kyse jostain pick up -artistien höpinöistä.  No ehkä siinä merkityksessä että jos on mt-ongelmia, voi olla etät paitsi elämä, myös naisen löytäminen ja pitäminen ja suhteessa viihtyminen on vaikea laji. Joten kannattaa kehittää itsereflektiokykyä ja käydä terapiassa. Tai autismin kirjoilla olevien kannattaa kehittää tapoja olla vuorovaikutuksessa tavalla joka ei heti karkota neurotyypillisiä. Muuten kannattais panostaa siihen että viihtyy elämässään ja tekee asioita joista pitää ja joissa on tilaisuus tavata sopivia ihmisiä. Tyytyväinen ihminen on parisuhdemagneetti.

Millä tavalla itsensä kehittäminen on sama, kuin pick-me-artisti? Eihän noilla kahdella ole mitään tekemistä toistensa kanssa.

Vierailija
857/953 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heivatkaa nyt oikeasti hedvekkiin ne YouTuben videot. Ihminen kehittyy, kun on sosiaalinen eli vuorovaikutuksessa muihin ihmisiin. Videoita katselemalla ei muutu yhtään mikään.

Vierailija
858/953 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuseri ei kannata olla, jos tahtoo parisuhteen.

Luuseri on henkilö, joka syyttää kaikkia muita paitsi itseään omista valinnoistaan, käyttäytymisestään ja siitä, missä hän elämässään on. Luuserin kanssa ei kukaan halua seurustella, koska he tietävät että jos jotain negatiivista tapahtuu, syyttää luuseri siitä aina kaikkia ympärillään, vaikka luuseri olisi itse aiheuttanut negatiivisen tapahtuman.

Tämmöinen ihminen on ns covert narcissist. Aina uhri. Säälii itseään aamusta iltaan, muita kohtaan ei tunne mitään empatiaa. Kaikki on muiden syytä. Surullisinta on että tämän ihmistyypin on lähes mahdotonta nähdä itsensä oikein silmin ja paeta pään sisäisestä vankilastaan.

Vierailija
859/953 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En viitsi itsekään klikata, mutta tunsin kaksikin jo kuollutta vanhaapoikaa, jotka yksinkertaisesti sanoivat että ei uskallus riittänyt aloitteen tekemiseen, toinen ihan omin sanoin sanoi olevansa liian nössö. Kumpikaan ei ollut mitenkään naisvihamielinen vaan naisia oli kavereina

Ja pelimies ei romutu, vaikka viisi kuudesta sanoo ei.

Vierailija
860/953 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heivatkaa nyt oikeasti hedvekkiin ne YouTuben videot. Ihminen kehittyy, kun on sosiaalinen eli vuorovaikutuksessa muihin ihmisiin. Videoita katselemalla ei muutu yhtään mikään.

Itseasaissa ei kehity. Vaikka sosiaalista kanssakäymistä tarvitaan siihen, että oppii ja saa käyttöönsä niitä videoilta oppimia taitoja ja tapoja ajatella, pelkästään menemällä tuonne ihmisten ilmoille harvoin opettaa muuta kuin pelkäämään niitä sosiaalisia tilanteita ja negatiivisia kokemuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan