Iltalehti: "Miksi jotkut ovat ikisinkkuja?"
Voisiko joku artikkelin lukenut ystävällisesti kertoa, mitä nuo asiantuntijat kertovat ikisinkkuuden syyksi, ja mitä tuo kuva oikein kertoo? Vai onko taas kyseessä klikkiotsikko ja mitäänsanomaton lehtijuttu?
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/1e100606-26ce-4499-930f-60ea11bbe831
t. Ikisinkku 58 v.
Kommentit (953)
Vierailija kirjoitti:
Itse en koe olevani epäonnistunut vaikka ei suhdetta olekaan. En mielestäni pidä sinkkuutta omana syynä, vaikka olisin siihen itsekkin voinut vaikuttaa. Mielestäni naisten preferensseissä on suurin syy sinkkuuteeni. Eli en ole täyttänyt naisten vaatimuksia: komeuden, statuksen, sosiaalisuuden, rahan, koulutuksen, työllisyyden yms seikkojen suhteen. En tosin tiedä, miksi monille naisista nämä sekundääriset seikat ovat kynnyskysymyksiä kun taas itselle ihminen on tärkein.
Harhaisuus ei ole sekundäärinen seikka, vaan enemmän kuin validi syy välttää kyseistä ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En viitsi itsekään klikata, mutta tunsin kaksikin jo kuollutta vanhaapoikaa, jotka yksinkertaisesti sanoivat että ei uskallus riittänyt aloitteen tekemiseen, toinen ihan omin sanoin sanoi olevansa liian nössö. Kumpikaan ei ollut mitenkään naisvihamielinen vaan naisia oli kavereina
Mies jää sinkuksi, jos ei tee aloiteta. Outo jäänne menneisyydestä, vaikka eletään feminismin kulta-aikaa ja nainenkin voi olla rohkea.
Syy on ihan se, että kun nainen tekee aloitteen, mies voi lähteä hommaan mukaan saadakseen seksiä vaikka ei ole millään tavalla kiinnostunut naisesta. Se on miesten versio friendzonesta eli tarjolla on huonohkoa kaveruutta seksillä. Jos nainen odottaa miehen aloitetta, niin on mahdollista että mies on kiinnostunut naisesta.
Naisilla on aina tekosyy jättää vastuu parisuhteesta miehille. Aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ikisinkku, en siis ole koskaan seurustellut ja ikää 34 v. Olen naamasta ruma ja tissit a-kuppia. Miehet eivät vilkaise päinkään.
Mä olen kasvoilta kaunis, ja tissit E-kuppia. Kelpaan vain seksiin. Olen mieluummin yksin.
Korjaus: Kelpaat vain seksiin niiden miesten kanssa, joista kiinnostut. Sitä en sitten osaakaan sanoa, että miten voisit kiinnostua sitoutumishaluisista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Itse en koe olevani epäonnistunut vaikka ei suhdetta olekaan. En mielestäni pidä sinkkuutta omana syynä, vaikka olisin siihen itsekkin voinut vaikuttaa. Mielestäni naisten preferensseissä on suurin syy sinkkuuteeni. Eli en ole täyttänyt naisten vaatimuksia: komeuden, statuksen, sosiaalisuuden, rahan, koulutuksen, työllisyyden yms seikkojen suhteen. En tosin tiedä, miksi monille naisista nämä sekundääriset seikat ovat kynnyskysymyksiä kun taas itselle ihminen on tärkein.
Ja sekö on täysin "ihmisestä" irraallaan oleva asia, että mies päättää olla elämäntapatyötön ja elää muiden kustannuksella? Kun mieheltä puuttuu kaikki moraali, niin se ei kyl ole mikään "sekundäärinen" asia vaan ihan oleellinen asia. Toinen sosiaaliset taidot. Kuka alkaa yhteen ihmisen kanssa jonka kanssa ei viihdy eikä jaksa viettää aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on onnellisin sinkkuna. M28
Tutkimusten mukaan itse asiassa naiset ovat onnellisimmillaan eläessään yksin ja miehen onnellisuutta taas lisää juurikin parisuhde.
Todennäköisesti onnellisimmillaan sinkkuina ovat sukupuolesta riippumatta ne henkilöt, jotka haluavat elää sinkkuina. Jostain syystä naiset vain haluavat miehiä useammin elää sinkkuina.
Jaksan toistaa itseäni, mutta onnellisuus ja parisuhteessa oleminen ovat yhtä tiukassa kausaaliteetissa kuin hukkuminen ja jäätelönsyönti.
Eli onnellisuus ja parisuhteessa oleminen korreloi juuri miesten osalta, mutta ei selitä miesten onnellisuutta. Ai miksi? Ehkä siksi, että pitkäaikaiseen ja hyvään parisuhteeseen päätyvät miehet, jotka ovat onnellisia elämässään noin yleisestikin ottaen. Joko parisuhteessa tai sitä ilman. Mutta koettu onnellisuus, tasapainoisuus ja hyvät elämäntavat ovat aivan varmasti tekijöitä, jotka puolestaan aiheuttavat parisuhteeseen pääsemisen. Kun taas elämässään vähemmän onnelliset miehet eivät pysty muodostamaan hyvää parisuhdetta, vaikka haluaisivatkin.
Kääntäen sama pätee naisiin. Onnellinen nainen kokee, että ei tarvitse parisuhdetta, vaikka saattaakin haluta (hyvää) parisuhdetta - tai olla haluamatta. Sen sijaan vähemmän onnellista elämää elävä nainen saattaa kokea tarvitsevansa parisuhdetta enemmän kuin elämässään esimerkiksi menestynyt, onnellinen ja vahva nainen, joka kokee pärjäävänsä ja olevansa onnellinen, vaikka unelma esimerkiksi perheestä ja hyvästä, vakaasta ja turvallisesta parisuhteesta ei olisikaan toteutunut. Vähemmän onnellinen nainen on vähemmän onnellinen parisuhteessa ehkä senkin vuoksi, että ei tavoittele pelkästään laadultaan erinomaista parisuhdetta erinomaisen (elämäänsä tyytyväisen, onnellisen, menestyvän) miehen kanssa, vaan saattaa lopulta päätyä parisuhteeseen miehen kanssa, joka ei olekaan tavalla tai toisella ihan niin hyvä tai tasokas kuin voisi olla.
Minusta tämä kertoo lähinnä siitä, että hyvistä, elämäänsä tyytyväisistä, onnellisista ja vahvoista miehistä on kysyntää enemmän kuin vastaavista naisista. Hyväntuulisen, miellyttävän, empaattisen ja elämäänsä tyytyväisen miehen kanssa on helppo olla onnellinen - ja siksi onnellinen nainen joko haluaa sellaisen miehen tai sitten jättäytyy sinkuksi, jos ei sellaista onnistu löytämään. Heikompi-itsetuntoinen ja vähemmän onnellinen kanssasisar saattaa "tyytyä" mieheen, joka ei olekaan laadultaan niin hyvä, miellyttävä, empaattinen, onnellinen ja vahva - ja tästä seuraa onnettomuutta, ainakin tälle naiselle. Mies saa ehkä itsetuntoonsa kohennusta, kun edes joku sattui hänestä kiinnostumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutusta:
Tutkijat: yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa
No shit Sherlock
Kyllä sen naamasta näkee miksi on sinkku - rumuus 🤣😂Olen vähän alta kolmekymppinen ikisinkku ja ihmisillä on usein oletus että olen parisuhteessa. Et varmasti päällepäin arvaisi sinäkään, ettei taustalla ole kuin pari lyhyttä tapailua.
Varmaan suurin osa ikisinkuista on sellaisia joilla ei liiemmin vientiä ole, mutta minä olisin jo tänään parisuhteessa jos haluaisin.Ja vielä kysymykseen, miksi sitten olen ikisinkku: parisuhteella itsessään ei ole minulle mitään arvoa. Arvo tulee vasta siitä, jos toinen osapuoli on sellainen, jonka voin sanoa koko sydämestäni haluavani. Aika vähän on tullut vastaan miehiä, jotka valitsisin mieluummin kuin sinkkuuden.
Nyt en ole edes moneen vuoteen etsimällä etsinyt suhdetta, koska se aiheuttaa pelkkää stressiä enkä muutenkaan usko sellaiseen väkisin tekemiseen. Jos joku on mulle tarkoitettu, hän kyllä tulee elämääni jotain muuta reittiä.
Oho, ootko mun kaksoissolento? Nämä voisi olla mun kirjoittamia kommentteja ja oon vielä tosiaan alle kolmekymppinen. Mä saisin suhteen nopeastikin, jos haluaisin, mutta kun ajatus parisuhteesta itsessään ei minua kiinnosta, vaan just se, että ihmisen pitää oikeasti kolahtaa kovaa ja sen kanssa oikeasti haluaa jakaa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Minäkin sinkkuna jo 40 vuotta, mutta nykyään en kelpuuttaisi mitä tahansa naista minäkään. Vaikka ongelmiakin 40 vuoteen on mahtunut, niin koen olevani kelvollinen kenelle tahansa. Luulen syyksi sen, ettei ihmiskontakteja naisiin ole ollut tarpeeksi niin monet eivät ole minusta tietäneet. Mutta eipä sitä viitti lähestyä naisia pakkien pelossa, joten taitaa olla pattitilanne.
Et sinä pakkeja pelkää, vaan pakkien herättämiä tunteita itsessäsi. Olet herkkä mies, kuten minäkin. Ei ole helppoa se aloitteiden teko. Kerran yritin ja tappion jälkeen kotiin kävellessä tirautin pari kyyneltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En viitsi itsekään klikata, mutta tunsin kaksikin jo kuollutta vanhaapoikaa, jotka yksinkertaisesti sanoivat että ei uskallus riittänyt aloitteen tekemiseen, toinen ihan omin sanoin sanoi olevansa liian nössö. Kumpikaan ei ollut mitenkään naisvihamielinen vaan naisia oli kavereina
Mies jää sinkuksi, jos ei tee aloiteta. Outo jäänne menneisyydestä, vaikka eletään feminismin kulta-aikaa ja nainenkin voi olla rohkea.
Syy on ihan se, että kun nainen tekee aloitteen, mies voi lähteä hommaan mukaan saadakseen seksiä vaikka ei ole millään tavalla kiinnostunut naisesta. Se on miesten versio friendzonesta eli tarjolla on huonohkoa kaveruutta seksillä. Jos nainen odottaa miehen aloitetta, niin on mahdollista että mies on kiinnostunut naisesta.
Mistä parisuhteesta, kun te miehet täällä kilvan selostatte että ettei jätä tilaisuutta käyttämättä jos vain tulee tilaisuus seksiin naisen kanssa vaikkei teitä kiinnostaisi parisuhde naisen kanssa pätkääkään. Oikein kehutte miten niistätte kalunne verhoihin ja häivytte. Miehillä on aina tekosyy syyttää naisia omista mokista. Aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, ei ja ei. Kuuntelin yhtä podcastia jossa miesjuontaja kertoi miesten syttyvän syrjääntyneistä naisista. Anteeks? Syrjääntyneellä on parempaakin tekemistä kuin kaitsea jotain miestä. Joo en kiellä etteikö joku hädissään huolisi mut suurimmalti osin syrjäneen päivään mahtuu muuta. Miehet tuntuu hakevan vähäosaisia naisia siksi ettei näiden elämästä löytyisi muita paitsi mies.
Vierailija kirjoitti:
Kerro minulle, mitä se tarkoittaa, kun ihminen on tärkein. Mikä hänessä silloin ratkaisee? Ulkonäkö? Luonne? Persoona?
Vierailija kirjoitti:
"Asiantuntijat kertovat vinkkinsä, jolla potentiaalinen kumppani voi löytyä". Mutta kun ei kiinnosta. Taas yritetään sinkusta tehdä jotain ongelmatapausta ja painostaa hänet suhteeseen, vaikka olisi itse yksinäisyyden valinnut ja elämäänsä tyytyväinen.
Voin kyllä suhteen aloittaa, jos rakastun. Mutta rakkaus ei etsimällä löydy. Se tulee kohdalle, jos on tullakseen.
Tässä on kyse vissiin vähän samasta asiasta kuin työttömyydessäkin eli kaikkien pitäisi olla samanlaisia (työelämässä ja parisuhteessa, lapsellinen ja omakotitalollinen) jotta kukaan ei tule kateelliseksi. Jos ei ole töissä, parisuhteessa, eikä ole lapsia tai omaa asuntoa/kotia niin.... herranjumala sehän on vapaa ihminen tekemään mitä haluaa, tulemaan ja menemään miten haluaa, varmaan rikaskin (mistä se rahansa saa?). Eihän tuollaista kaikkien haavekuvaa voi sietää lähellään. Kyllä nyt vähintään joku huono puoliso sille pitää saada ettei liian helpolla pääse elämästään. Sarkasmia koko kommentti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 36v mies ja ei koskaan ole ollut seurustelua. Yläasteella kiusattiin ja tytöthän olivat niiden kiusaajien kanssa, *tietysti*. Ei mikään yllätys! No miehenä hankin baareista yms. naisia ja niitä aikoinaan jonkun verran löysinkin, mutta vaikka sitä kuinka yritti vaihtaa numeroita ja olla yhteyksissä, niin aina nuo naiset kuitenkin ghostaavat. Elikä ei naisista vain ole suhteisiin. Tiedän kyllä, että jos olisin yli 180 cm pitkä ja naama olisi väh. 8/10, niin saisin melkein kenet tahansa naisen. Naisten suhteen asia on niin, että kun he eivät saa tuollaisia em. miehiä, niin he masentuvat ja valittavat kun eivät kelpaa "kenellekään". Kun vain 5-20 % parhaimmisto kelpaa naisille itselleen. On naisten oma syy kun he ovat sinkkuja ja seurauksena naisten valinnoista moni mieskin jää sinkuksi.
Voi olla noin. Tai sitten
A) sinulla oli epäsiisti asunto
B) et osannut enää keskustella aamulla normaalisti, kun alkoholin vaikutus oli lakannut
A) Nope. Ja naisilla nimenomaan on se epäsiisti asunto ja naisilla normaali tapa säilyttää likapyykkiä on asunnon lattialla yhdessä isossa kasassa. Tämä siis sinkkunaisilla täysin yleistä + kaikenlainen muukin epäsiisteys kämpässä.
B) Taas jotain höpöhöpö-juttuja. Samaa voisi sanoa naisistakin, mutta naiset ovat aina sitä mieltä, että miehen pitää johtaa keskustelua eteenpäin ja tehdä suhteessakin kaikki asiat, jottei se kuivu kasaan yms. Ottakaa naiset itsekin joskus vastuuta itsestänne, älkääkä vain syytelkö miehiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on taas autistista: jättää vastuu parisuhteesta. Anna ihan konkreettinen esimerkki: miten minä naisena olen jättänyt vastuun parisuhteesta miehille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 36v mies ja ei koskaan ole ollut seurustelua. Yläasteella kiusattiin ja tytöthän olivat niiden kiusaajien kanssa, *tietysti*. Ei mikään yllätys! No miehenä hankin baareista yms. naisia ja niitä aikoinaan jonkun verran löysinkin, mutta vaikka sitä kuinka yritti vaihtaa numeroita ja olla yhteyksissä, niin aina nuo naiset kuitenkin ghostaavat. Elikä ei naisista vain ole suhteisiin. Tiedän kyllä, että jos olisin yli 180 cm pitkä ja naama olisi väh. 8/10, niin saisin melkein kenet tahansa naisen. Naisten suhteen asia on niin, että kun he eivät saa tuollaisia em. miehiä, niin he masentuvat ja valittavat kun eivät kelpaa "kenellekään". Kun vain 5-20 % parhaimmisto kelpaa naisille itselleen. On naisten oma syy kun he ovat sinkkuja ja seurauksena naisten valinnoista moni mieskin jää sinkuksi.
Voi olla noin. Tai sitten
A) sinulla oli epäsiisti asunto
B) et osannut enää keskustella aamulla normaalisti, kun alkoholin vaikutus oli lakannut
A) Nope. Ja naisilla nimenomaan on se epäsiisti asunto ja naisilla normaali tapa säilyttää likapyykkiä on asunnon lattialla yhdessä isossa kasassa. Tämä siis sinkkunaisilla täysin yleistä + kaikenlainen muukin epäsiisteys kämpässä.
B) Taas jotain höpöhöpö-juttuja. Samaa voisi sanoa naisistakin, mutta naiset ovat aina sitä mieltä, että miehen pitää johtaa keskustelua eteenpäin ja tehdä suhteessakin kaikki asiat, jottei se kuivu kasaan yms. Ottakaa naiset itsekin joskus vastuuta itsestänne, älkääkä vain syytelkö miehiä!
Mulla on siisti koti. Mitä saisin jos ottaisin sut? Terapiasuhteen nyt ainakin. Rahaa tuskin. Munaa saan dildolta. Jatka ihmeessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on taas autistista: jättää vastuu parisuhteesta. Anna ihan konkreettinen esimerkki: miten minä naisena olen jättänyt vastuun parisuhteesta miehille?
Joo, tollaiset ilmaukset ihan huutaa autismia ja sitä ettei ole hajuakaan miten ihmisten välinen vuorovaikutus oikeasti toimii. Ehkä juuri siksi että mies on niin autistinen, ettei vuorovaikutuksesta tule yhtään mitään. Ja voihan siitä sitten jäädä sellainen olo, että joutuu itse vetämään kivirekeä kun ketään naista ei kiinnosta yhtään, koskaan. No se ei kuitenkaan ole neurotyypillisen miehen kokemus maailmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on onnellisin sinkkuna. M28
Tutkimusten mukaan itse asiassa naiset ovat onnellisimmillaan eläessään yksin ja miehen onnellisuutta taas lisää juurikin parisuhde.
Todennäköisesti onnellisimmillaan sinkkuina ovat sukupuolesta riippumatta ne henkilöt, jotka haluavat elää sinkkuina. Jostain syystä naiset vain haluavat miehiä useammin elää sinkkuina.
Jaksan toistaa itseäni, mutta onnellisuus ja parisuhteessa oleminen ovat yhtä tiukassa kausaaliteetissa kuin hukkuminen ja jäätelönsyönti.
Eli onnellisuus ja parisuhteessa oleminen korreloi juuri miesten osalta, mutta ei selitä miesten onnellisuutta. Ai miksi? Ehkä siksi, että pitkäaikaiseen ja hyvään parisuhteeseen päätyvät miehet, jotka ovat onnellisia elämässään noin yleisestikin ottaen. Joko parisuhteessa tai sitä ilman. Mutta koettu onnellisuus, tasapainoisuus ja hyvät elämäntavat ovat aivan varmasti tekijöitä, jotka puolestaan aiheuttavat parisuhteeseen pääsemisen. Kun taas elämässään vähemmän onnelliset miehet eivät pysty muodostamaan hyvää parisuhdetta, vaikka haluaisivatkin.
Kääntäen sama pätee naisiin. Onnellinen nainen kokee, että ei tarvitse parisuhdetta, vaikka saattaakin haluta (hyvää) parisuhdetta - tai olla haluamatta. Sen sijaan vähemmän onnellista elämää elävä nainen saattaa kokea tarvitsevansa parisuhdetta enemmän kuin elämässään esimerkiksi menestynyt, onnellinen ja vahva nainen, joka kokee pärjäävänsä ja olevansa onnellinen, vaikka unelma esimerkiksi perheestä ja hyvästä, vakaasta ja turvallisesta parisuhteesta ei olisikaan toteutunut. Vähemmän onnellinen nainen on vähemmän onnellinen parisuhteessa ehkä senkin vuoksi, että ei tavoittele pelkästään laadultaan erinomaista parisuhdetta erinomaisen (elämäänsä tyytyväisen, onnellisen, menestyvän) miehen kanssa, vaan saattaa lopulta päätyä parisuhteeseen miehen kanssa, joka ei olekaan tavalla tai toisella ihan niin hyvä tai tasokas kuin voisi olla.
Minusta tämä kertoo lähinnä siitä, että hyvistä, elämäänsä tyytyväisistä, onnellisista ja vahvoista miehistä on kysyntää enemmän kuin vastaavista naisista. Hyväntuulisen, miellyttävän, empaattisen ja elämäänsä tyytyväisen miehen kanssa on helppo olla onnellinen - ja siksi onnellinen nainen joko haluaa sellaisen miehen tai sitten jättäytyy sinkuksi, jos ei sellaista onnistu löytämään. Heikompi-itsetuntoinen ja vähemmän onnellinen kanssasisar saattaa "tyytyä" mieheen, joka ei olekaan laadultaan niin hyvä, miellyttävä, empaattinen, onnellinen ja vahva - ja tästä seuraa onnettomuutta, ainakin tälle naiselle. Mies saa ehkä itsetuntoonsa kohennusta, kun edes joku sattui hänestä kiinnostumaan.
Tutkimuksen silti osoittavat, että eron jälkeen miehet voivat useammin huonosti, kun taas ero lisää naisen elämänlaatua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on yhden lajin oppitunti harhaisuudesta. Mene Prismaan ja katso onko naisista suhteisiin vai ei. Sinusta ei ole suhteeseen, siksi naiset ghostaavat. Tuo alla oleva prosenttihöpinä kertookin kaiken tarvittavan siitä miksi. Suoraan sanottuna en usko että sua voi auttaa.
Jopas kolahti kun katkera nainen älähti! :D Kyllä se oikeasti menee niin, että se 1/5 miehistä vie naisia kuin litran mittaa ja naiset kuvittelevat, että seksinsaannin markkina-arvo olisi sama kuin parisuhteen saamisen markkina-arvo. Todisteena tästä on hirveä kasa ~40v yksinäisiä sinkkunaisia kissan kanssa, jotka kuvittelevat olevansa 20 % alfa-miesten tasoisia kaikki kun ovat kerran sellaisten kanssa sekstanneet. :D
Oikeastaan 40v. sinkkuna Seppo nimisen kissan kanssa kuulostaisi oikein hauskalta. Taidanpa hakea löytölästä 40vee päivänä Sepon näköisen kisulin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on yhden lajin oppitunti harhaisuudesta. Mene Prismaan ja katso onko naisista suhteisiin vai ei. Sinusta ei ole suhteeseen, siksi naiset ghostaavat. Tuo alla oleva prosenttihöpinä kertookin kaiken tarvittavan siitä miksi. Suoraan sanottuna en usko että sua voi auttaa.
Jopas kolahti kun katkera nainen älähti! :D Kyllä se oikeasti menee niin, että se 1/5 miehistä vie naisia kuin litran mittaa ja naiset kuvittelevat, että seksinsaannin markkina-arvo olisi sama kuin parisuhteen saamisen markkina-arvo. Todisteena tästä on hirveä kasa ~40v yksinäisiä sinkkunaisia kissan kanssa, jotka kuvittelevat olevansa 20 % alfa-miesten tasoisia kaikki kun ovat kerran sellaisten kanssa sekstanneet. :D
Onko sun äiti top 5% miehen kanssa? Sisaruksesi, sukulaisesi? Sinä olet HARHAINEN. Et tuu ikinä pariutumaan koska realiteettien testaus ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan markkina-arvo sentään. Kuule, rakkaudella ei ole mitään tekemistä minkään markkina-arvon kanssa. Mutta mitäpä sinä siitä mitään tiedät, kun et ole koskaan ollut rakastunut.
Mä olen alle kolmekymppinen ja olen ollut melkein kymmenen vuotta sinkku. Joskus saatan kokeilla esim. Tinderiä ja saan siellä ihan hyvin matcheja ja yhteydenottopyyntöjä. Baarissa myös lähestytään. Eli ei mulla ole kiinni siitä ettenkö saisi halutessani seuraa. En ole vain erityisen kiinnostunut parisuhteista tai treffailusta. Aina, kun mietin tulevaisuuden haaveitani, niin mulla nousee esiin ensin ihan muut asiat kuin parisuhde. Se tulee sitten, jos tulee, mutta mä arvostan niin paljon omaa aikaa, etten halua tuhlata aikaani "ihan kivoihin" -suhteisiin. Sen täytyy sitten oikeasti kolahtaa. En siis sano ehdottomasti ei parisuhteelle, mutta en siihen erityisesti hingukaan enkä sitä erityisemmin ajattele. Mulla on kyllä myös omat traumani ja kipukohtani, joita olen halunnut käsitellä omassa rauhassa.