Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AMK YHTEISHAKU KEVÄT 2023

Kuu
15.03.2023 |

Niin se taas alkoi.. ja opintopolku kaatui :)
Jospa ennen töihin lähtöä pääsisi laittamaan haut sisään!

Kommentit (2176)

Vierailija
181/2176 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. varasijalla Labiin, jännäksi menee!

Vierailija
182/2176 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toiseen hakutoiveeseen sijalla 1. ei-ensikertalaisena. Pisteitä 109 ja tällä hetkellä alimmat hyväksytyt pisteet 123. Kaikkiaan opiskelijoita otetaan 30 ja ei-ensikertalaisten kiintiö on 9.

Ensimmäiseen hakutoiveeseen sijalla 24. ei-ensikertalaisena. Kaikkiaan opiskelijoita otetaan 50 ja ei-ensikertalaisten kiintiö 7.

Mitkähän mahikset näihin kahteen paikkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/2176 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen toiseen hakutoiveeseen sijalla 1. ei-ensikertalaisena. Pisteitä 109 ja tällä hetkellä alimmat hyväksytyt pisteet 123. Kaikkiaan opiskelijoita otetaan 30 ja ei-ensikertalaisten kiintiö on 9.

Ensimmäiseen hakutoiveeseen sijalla 24. ei-ensikertalaisena. Kaikkiaan opiskelijoita otetaan 50 ja ei-ensikertalaisten kiintiö 7.

Mille alalle haet? En jaksa uskoa että millään alalla on noin suurta ei-ensikertalaisten kiintiötä vaan kaikkien kiintiö, jossa voi olla sekä ensikertalaisia ja ei-ensikertalaisia.

Vain ensikertalaisille on lähtökohtaisesti kiintiöt, ja se tarkoittaa että sen verran pitää vähintään olla ensikertalaisia. Myös kaikki valitut voivat olla ensikertalaisia, jos kaikkien kiintiöstä otetut ovat ei-ensikertalaisia parempia.

Vierailija
184/2176 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. varasijalla Labiin, jännäksi menee!

Onnea! 😊 Varmasti pääset! 👍

Vierailija
185/2176 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassa ei-enskojen kiintiöitä. On ensikertalaisten kiintiö ja loput paikat jaetaan kaikkien hakijoiden kesken.

Vierailija
186/2176 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassa ei-enskojen kiintiöitä. On ensikertalaisten kiintiö ja loput paikat jaetaan kaikkien hakijoiden kesken.

Kirjoitin epäselvästi. Tuo 7 ja 9 on siis kaikkien kiintiö. Katsoin äsken opintopolkua ja pääsin sisään 😍 Nyt jännitetään tota missä oon 24. sijalla. Osaisko joku sanoa siitä? Molemmat vaihtoehdot on kyllä mun unelmia että nyt on jo voitettu.

Vierailija
187/2176 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
188/2176 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://opintopolku.fi/omatsivut/secure/applications

koodista näkyy jonosija

Mikä tämä jonosija on? Olen tosiaan 1. varasijalla, mutta jonosija 9. Olen ensikertalainen.

Vierailija
189/2176 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten amiksesta tänä keväänä valmistuvat? Voivatko päästä vaan pääsykokeiden perusteella?

Vierailija
190/2176 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koodista näkyy jonosija

{"error":"unauthorized"}

Vierailija
191/2176 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

koodista näkyy jonosija

Varmaa meinas että sinun pitää kirjautua ekaksi Opintopolkuun, sit meet sinne tuloksiin ja hiiren oikealla klikkaat-> näytä sivun lähdekoodi ja siellä vissiin lukee jonosija? En oo vielä testannut:)

Vierailija
192/2176 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

koodista näkyy jonosija

Varmaa meinas että sinun pitää kirjautua ekaksi Opintopolkuun, sit meet sinne tuloksiin ja hiiren oikealla klikkaat-> näytä sivun lähdekoodi ja siellä vissiin lukee jonosija? En oo vielä testannut:)

kyl linkki toimii, kunhan on kirjautuneena sisään

Vierailija
193/2176 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

koodista näkyy jonosija

Mulla kyllä toimii! Oon kirjautunut.

Vierailija
194/2176 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin toi jonosija kai tsrkoittaa monesko on valintajonossa kaikkiaan. Eli jos 15 valitaan ja oot varasijalla 5, jonosija on 20.

Omaan kohteeseen ois ton mukaan nyt valittuna 33, kun paikkoja oli ilmoitettu olevan 28 🧐

Vierailija
195/2176 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärvistelijä kirjoitti:

Niin toi jonosija kai tsrkoittaa monesko on valintajonossa kaikkiaan. Eli jos 15 valitaan ja oot varasijalla 5, jonosija on 20.

Omaan kohteeseen ois ton mukaan nyt valittuna 33, kun paikkoja oli ilmoitettu olevan 28 🧐

Valittuihin lasketaan mun mielestä myös paikan hylänneet

Vierailija
196/2176 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vipuseenkin vihdoin päivitelty paikkoja vastaanottaneita

Vierailija
197/2176 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä nämä sieltä löytyy?

Vierailija
198/2176 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä nämä sieltä löytyy?

https://vipunen.fi/fi-fi/_layouts/15/xlviewer.aspx?id=/fi-fi/Raportit/H…

Vierailija
199/2176 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan noi vipusen luvut nyt ihan oikein, kun esim tonne metropolian ensihoitoon ois vastaanottanut paikan 30, vaikka ei sinne ees oo todistuksella jaossa kuin ~15 paikkaa 🤨

Vierailija
200/2176 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joihinkin ohjelmiin otetaan ylitäyttöä. Mä aloitin opinnot niin, että meitä oli 70 aloittajaa, vaikka aloituspaikkoja oli vain 35. Joillakin luennoilla jengi joutui istumaan lattialla, kun istumapaikkoja ei enää riittänyt.