AMK YHTEISHAKU KEVÄT 2023
Niin se taas alkoi.. ja opintopolku kaatui :)
Jospa ennen töihin lähtöä pääsisi laittamaan haut sisään!
Kommentit (2176)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hitto.. kyllä masentaa. Oon varasijalla 4 ja nyt paikkoja otettu bastaan 24/27 eli ei natsannut tälläkään kertaa. Ja harmittaa ihan kauheasti se ensikertalaisuuskiintiökin. Ei varmaan mitään mahkuja mihinkään kouluun enää. Täytyy yrittää polkuopintoihin siispä.
Ootsä ensikertalainen?
En oo ensikertalainen, mutta tuohon mihin ensisijaisesti hain niin oli pohjakoulutusvaatimus eli ei ollut kiintiötä. Tokana hain sellaiseen mihin viimeiseksi valitulla om alemmat pisteet kuin minulla niin se kyllä harmittaa. Ja varasijalla 15 oon siinä 😑
Tänäänkin jo puoli kymmenen opintopolku ja vipunen päivittyneet!
Mitkäs on nyt Turun AMK tieto- ja viestintätekniikan pisterajat ensikertalaisille ? Vipunen kun näyttää vaan 6.6. tilanteen.
Liikkuuko varasijat vasta silloin kun joku ei ottaa opiskelupaikkaa vastaan vai miten menee?
Vierailija kirjoitti:
Mitkäs on nyt Turun AMK tieto- ja viestintätekniikan pisterajat ensikertalaisille ? Vipunen kun näyttää vaan 6.6. tilanteen.
Miten löydät näitä tietoja miks mä en pystyy.
Vierailija kirjoitti:
Liikkuuko varasijat vasta silloin kun joku ei ottaa opiskelupaikkaa vastaan vai miten menee?
Sekä silloin, jos joku paikan ehdollisesti vastaanottanut pääsee ylempään hakutoiveeseensa
Vierailija kirjoitti:
HAMKissa Forssassa on muutamia paikkoja tieto- ja viestintätekniikan insinööriksi (biotalous) lisähaussa.
Joo turhauttavaa kun ei pääse katsomaan vipusesta
Vierailija kirjoitti:
Joo turhauttavaa kun ei pääse katsomaan vipusesta
Mäkin oon yrittänyt koko päivän. Ja varasijatkaan eivät ole liikkuneet. :(
oon HAMKiin th valintakoevarasijalla 6, onko mahollista viä päästä. Alkaa usko loppumaan!
Vierailija kirjoitti:
Vipunen vissiin kaatunut :D
Taas toimii!
Metropolia sote, onko teillä liikkuneet?
Vierailija kirjoitti:
Metropolia sote, onko teillä liikkuneet?
Ei ole! (ei ensikertalainen ja 3. varasija)
Voispa ihmiset ottaa vastaan yliopistopaikkoja ja muita niin lähtis jonot liikkumaan🤌🏼
Pääsispä KONETEKNIIKKAAN🤌🏼, tradenomiksi tai datanomiksi!
Vipunen päivitynyt nyt.
Kokkola sh alalla 25 paikasta 25 vastanotettu :(
onko se niin että jos perjantain klo 15 mennessä ei ole varasijaispaikalta päässyt niin asia pääty tähän?
Ei, kun 1.8 asti voi tulla varasijalta valituksi.
Samoin Kampissa Kajaanissa. https://www.kamk.fi/fi/Hakijalle/Lisahaku
Näissä lisähauissa pääsykokeet järjestetään kyseisessä amkissa .