AMK YHTEISHAKU KEVÄT 2023
Niin se taas alkoi.. ja opintopolku kaatui :)
Jospa ennen töihin lähtöä pääsisi laittamaan haut sisään!
Kommentit (2176)
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään varasijat liikkuneet tänään?
Ei :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pääsin Xamkiin pisteillä 63,3 rapiat, alin hyväksytty näyttäisi olevan 54,215. Nämä siis valintakoetuloksia, ei todistusvalinta.
Mikä ala ja mikä kampus?
Terveydenhoitaja, kouvolan kampus, päivätoteutus
Vierailija kirjoitti:
Millä pisteillä terveydenhoitajaksi pääsee opiskelemaan? Mikä koulu?
Diak Porin kampus, terveydenhoitaja monimuoto. Alhasimmat hyväksytyt: 63.24
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä pisteillä terveydenhoitajaksi pääsee opiskelemaan? Mikä koulu?
Diak Porin kampus, terveydenhoitaja monimuoto. Alhasimmat hyväksytyt: 63.24
Lab verkkopainotteinen monimuoto, terveydenhoitaja. Alimmat hyväksytyt 61.265 (pääsykoe)
Onkohan mitään mahdollisuuksia päästä xamk sisustusarkkitehtipuolelle kun on jäänyt varasijalle 3?
Vierailija kirjoitti:
Eikä vieläkään varasijat liiku suuntaan tai toiseen. Pöh.
Mullakaan ei liiku, Vipusen mukaan myöskään kummassakaan hakukohteessa ei kukaan ole ottanut paikkaa vastaan 4 päivään. Omituista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä vieläkään varasijat liiku suuntaan tai toiseen. Pöh.
Mullakaan ei liiku, Vipusen mukaan myöskään kummassakaan hakukohteessa ei kukaan ole ottanut paikkaa vastaan 4 päivään. Omituista.
Yliopistoista edelleen iso osa tuloksista tulematta. Ei mitenkään siis omituista, että paikat eivät liiku.
saisko joku tarkista vilppusesta, että mikä tilanne kokkola monimuoto sh puolella on ? mul ei ava toi linkki. :/
Caroo kirjoitti:
saisko joku tarkista vilppusesta, että mikä tilanne kokkola monimuoto sh puolella on ? mul ei ava toi linkki. :/
Omaan silmään osui vaan toi sh amk verkkopainotteinen monimuoto lähihoitajapohjaisille, tarkoititko sitä?
Siinä aloituspaikat 25
Valitut 36
Paikan vastaanottaneet 12
Kyllä tämä on se :)
Olen varasijalla paikalla 2.. en tiedä pääsenkä vai ei, pitkä on se odottelu...
Onko mahdollista päästä kouluun jossa on aloituspaikka 80 valittuja on 99 ja paikkoja otettu vastaan 24 ja itse olen täällä hetkellä varasijalla 6.
Jos ei pysty ottamaan paikkaa vastaan ennenkuin ylimmän valintakohteen tulokset saapuneet?
Vaikeea kuvitella että ne kaikki sosionomiopintoihin hakevat ja empivät olisi hakeneet yliopistoon lukemaan talous- tai oikeustiedettä. Ne on ne, jotka pääasiassa nyt puutuu tuloksista.
Joku tässä mättää. Vipunen ei päivity?
Vierailija kirjoitti:
Onko mahdollista päästä kouluun jossa on aloituspaikka 80 valittuja on 99 ja paikkoja otettu vastaan 24 ja itse olen täällä hetkellä varasijalla 6.
On ihan mahdollista
Muistattehan nyt, että vieläkään ketkään muut kuin 1. hakukohteeseensa päässeet eivät voi hyväksyä saamaansa paikkaa! Eli tällä hetkellä tuolla on tuhansia ihmisiä 2.-6. hakukohteissaan hyväksyttyinä, mutta eivät pääse ottamaan paikkaa vastaan (tai hylkäämään sitä!) koska haku on vielä kesken. :) Eli kriittinen päivä on se 7.7., sitä ennen jonot ei varmaan pahemmin liiku.
Vipunen osaapi kertoa, että tässä yhteishaussa on tarjolla yht. 58 719 paikkaa, joista on vastaanotettu 23 865. (Tämä määrä ei sisällä siirtohakuja, erillishakuja yms.)
Vierailija kirjoitti:
Vaikeea kuvitella että ne kaikki sosionomiopintoihin hakevat ja empivät olisi hakeneet yliopistoon lukemaan talous- tai oikeustiedettä. Ne on ne, jotka pääasiassa nyt puutuu tuloksista.
Joku tässä mättää. Vipunen ei päivity?
Moni sosionomiksi hakeva on hakenut myös OKL:lään. Nekin tulokset vielä uupuu..
Eikö paikkaa voi hylätäkkään ennen 7.7.?
Aaa! Laskiskohan muiden sote alojen pisteet kans jos terkkariks on päässy 54 pisteel... nyt tosiaan sotelle vajaal 63 pisteel varasijal