Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AMK YHTEISHAKU KEVÄT 2023

Kuu
15.03.2023 |

Niin se taas alkoi.. ja opintopolku kaatui :)
Jospa ennen töihin lähtöä pääsisi laittamaan haut sisään!

Kommentit (2176)

Vierailija
461/2176 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aika hankala kala. Aika ei meinannut riittää millään. Tuli vähän kiirus siinä lopussa ja jäi vain muutama vastaamatta.

Vierailija
462/2176 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdollista, että valintakokeen tulokset näkyy opintopolussa ennen 7.7? Kysyn vaan ku en jaksaa odottaa tuloksia. Jännittää ihan hirvesti paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/2176 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mahdollista, että valintakokeen tulokset näkyy opintopolussa ennen 7.7? Kysyn vaan ku en jaksaa odottaa tuloksia. Jännittää ihan hirvesti paljon.

Kyllä ne voi aikaisemminkin tulla. Käsittääkseni tuolloin 7.7. pitäisi viimeistään näkyä.

Vierailija
464/2176 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt sinne saakka sentään. Juhannusviikolla alkaa tipahdella

Vierailija
465/2176 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä tulokset on tulleet vähän ennen juhannusta - siis parina viime vuotena.

Vierailija
466/2176 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olette tämän päivän suomen osiosta oliko vaikea?

Minun mielestä oli outo. Olen alanvaihtaja, kuntoutusalalla nyt töissä. En siltikään ymmärtänyt kuntoutussäätiön kuvaa😅 mielestäni useat vastaukset olivat ikään kuin samaa asiaa eri tavoilla sanottuna.

Vierailija
467/2176 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä oli outo. Olen alanvaihtaja, kuntoutusalalla nyt töissä. En siltikään ymmärtänyt kuntoutussäätiön kuvaa😅 mielestäni useat vastaukset olivat ikään kuin samaa asiaa eri tavoilla sanottuna.

Tämä... Samaa jäin itse jumittamaan.

Vierailija
468/2176 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takana oleva huokaili koko kokeen ajan kovaäänisesti. Vieressä puolestaan joku heilutti koko ajan jalkaansa. Koita siinä keskittyä.

Miten meinaat pärjätä tunneilla ja tenteissä koululla?

Vierailija
469/2176 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Takana oleva huokaili koko kokeen ajan kovaäänisesti. Vieressä puolestaan joku heilutti koko ajan jalkaansa. Koita siinä keskittyä.

Miten meinaat pärjätä tunneilla ja tenteissä koululla?

En ole sama, mutta on hieman eri asia olla tilanteessa jossa kirjaimellisesti tulevaisuus on yhden hyvän suorituksen päässä, ja jonka 0,1 pistettä voi ratkaista, kuin istua luennolla.

Vierailija
470/2176 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä vaikeat kokeet! 😭

Vierailija
471/2176 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monta tehtävä siinä oli ja paljon sai pisteitä oikeasta vastauksesta?

Vierailija
472/2176 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläsiä en aio mennä enää tekemään. Eiköhän se polkuopinto tai jokin muu ole oma vaihtoehto.

Vierailija
473/2176 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jäi hämäämään se, että oli kaksi kaupustelijaa vai mitä lie? Toinen aina valehtelee ja toinen on oikeassa. Ei vaan äly riittänyt vastaukseen. Samoin syntymäpäivä arvuuttelu oli jotenkin outo.

Vierailija
474/2176 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua jäi hämäämään se, että oli kaksi kaupustelijaa vai mitä lie? Toinen aina valehtelee ja toinen on oikeassa. Ei vaan äly riittänyt vastaukseen. Samoin syntymäpäivä arvuuttelu oli jotenkin outo.

Näissä on siis oikeasti samat tehtävät päivästä riippumatta, sanamuoto vain vaihtelee... luulenpa että tuo "mikä kysymys kannattaa kysyä, jotta selvittää totuuden" - tehtävä oli sellainen, ettei sitä pisteytetä. Testikysymys, siis.

Vierailija
475/2176 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää kysymykset kuulostaa just sellaisilta pähkinöiltä, joita facessa tulee välillä vastaan.

Ei tunnu ihan asiallisilta kysymyksiltä koulutuksiin hakeutuville?

Vierailija
476/2176 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää kysymykset kuulostaa just sellaisilta pähkinöiltä, joita facessa tulee välillä vastaan.

Tää on sitä nykyaikaa! Ei näissä ole enää mitään järkeä! 😕

Vierailija
477/2176 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis se syntymäpäivähomma oli lopulta aika helppo. Jos sulla oli sama (tai syntymäkuukaudet?) niin tyyppien nimet alkoi kirjaimilla h, k, s, ja l ja kenenkään syntymäkuukausi ei alkanut samalla kirjaimella kuin niiden nimet, esim. Heli(?) ei syntynyt heinäkuussa. Siinä oli pari vihjettä mistä se alkoi aukeamaan :)

Vierailija
478/2176 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, aina vain huonommaksi menee. Kynä ja paperi on paras.

Vierailija
479/2176 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa päätöksentekotaidoissa ei tosiaankaan kannata lähteä arvuuttelemaan oikeaa vaihtoehtoa jos vaihtoehtoja on 5-7! Tuollaisia kysymyksiä taisi olla ainakin kolme ja yhteenkään en vastannut. Ihan turha ottaa riskiä kun menee pisteitä kuiteskin.

Vierailija
480/2176 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noissa päätöksentekotaidoissa ei tosiaankaan kannata lähteä arvuuttelemaan oikeaa vaihtoehtoa jos vaihtoehtoja on 5-7! Tuollaisia kysymyksiä taisi olla ainakin kolme ja yhteenkään en vastannut. Ihan turha ottaa riskiä kun menee pisteitä kuiteskin.

Mitäs kysymyksiä oli tänään tässä osiossa? Tein kokeen kyllä tänään , mutta nyt lyö pää ihan tyhjää... Mitähän on tullut vastattua :D