Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AMK YHTEISHAKU KEVÄT 2023

Kuu
15.03.2023 |

Niin se taas alkoi.. ja opintopolku kaatui :)
Jospa ennen töihin lähtöä pääsisi laittamaan haut sisään!

Kommentit (2176)

Vierailija
41/2176 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en Vipusesta näe kuin Tampereen ylempien AMK valintoja ja paikan vastaanottaneita

Vierailija
42/2176 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUPS niinpä onkin :D eli mistää ei oo tullu eilen vielä ainakaan. tän päiväiset ei vielä näy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/2176 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärvistelijä kirjoitti:

HUPS niinpä onkin :D eli mistää ei oo tullu eilen vielä ainakaan. tän päiväiset ei vielä näy

Tuskin sinne niitä vielä päivitetään, kun tilanne elää vielä - moni voi päästä ylempään hakutoiveeseen valintakokeen kautta ja pisteraja laskee.

Vierailija
44/2176 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon käsittänyt että aina edellisen päivän tulokset menis sinne, ja ne sit muuttuis sitä mukaa kun tilanne elää

Vierailija
45/2176 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, ehkä vaan pakko luovuttaa tältä päivältä... :''(

Vierailija
46/2176 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käviks kellään muulla silleen, että eilen näkyi hetken aikaa? Mulla oli kolmesta paikkaa tullut tulokset, mut tänään kun katoin nii kaikki pisteet yms. kadonneet.

Vierailija
47/2176 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käviks kellään muulla silleen, että eilen näkyi hetken aikaa? Mulla oli kolmesta paikkaa tullut tulokset, mut tänään kun katoin nii kaikki pisteet yms. kadonneet.

En oo koskaan törmännyt vastaavaan, mistäköhän koulusta nämä tulokset ovat tulleet?

Vierailija
48/2176 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla niiden yläpuolella joku kohde? Ainakin Turku tuli eilen.

Vierailija
49/2176 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mulla kävi just noin Turun AMK:n kanssa. Eilen näkyi, että oon varasijalla x., nyt hävinnyt kokonaan. Ainoastaan näkyy, että "Todistusvalinta (AMM)-124" alimmat hyväksytyt pisteet, ja en oo mukana tuossa ammatillisessa todistusvalinnassa..

Se on mulla 5. hakutoive, muut samaa alaa, mutta eri kaupungeissa ja niistä ei ole tullut mitään ollenkaan (paitsi "lisätiedot"-palkki).. Voiko tästä päätellä mitään?

Vierailija
50/2176 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pääsee todistusvalinnalla, niin tuleeko siitä ensin sähköposti vai opintopolkuun tieto? Ei jaksaisi kokoajan olla kyttämässä mutta kun ei voi lopettaakaan.

Jos laskin oikein niin mulla olisi 165pist. ja kaikissa hakukohteissa on tuo lisätiedot ja sitten ei mitään.

Vierailija
51/2176 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opintopolkuun päivittyy ennen sähköpostia

Vierailija
52/2176 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle oli tullut tulokset Turun Amkista, ja kahdesta paikkaa Helsingin yliopistosta. Tänään kaikki oli poistunut. Eniten oottelen toki ensimmäisen hakukohteen (Helsingin metropolia) tuloksia, mitkä ei oo viel näkyny ollenkaan.

Mikäköhän meininki täs nyt on?

Vierailija
53/2176 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku että näkeeks tosta "https://opintopolku.fi/omatsivut/secure/applications" -koodista mitään?

Vierailija
54/2176 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opintopolkuun tulee tieto ihan ensin. Vasta sitten muualle.

Vierailija
55/2176 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli opintopolusta sähköposti, jossa kerrottiin, että olen saanut opiskelupaikan (Onneksi olkoon, sinulle on myönnetty opiskelupaikka). Turun AMK kyseessä, ilmeisesti todistusvalinta. Tarkistin aamulla asian opintopolusta, ja opiskelupaikka oli vastaanotettavana, mutta en vielä vastaanottanut sitä. Nyt illalla kirjauduin opintopolkuun uudelleen, eikä paikkaa voi enää vastaanottaa. Siellä lukee, että valinta on kesken.

Mitä ihmettä? Meniköhän nyt opiskelupaikka sivu suun. :( En tiedä, pitäisikö minun osallistua maanantain valintakokeeseen, vai koskeeko minua pelkkä todistusvalinta.

Vierailija
56/2176 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle oli tullut tulokset Turun Amkista, ja kahdesta paikkaa Helsingin yliopistosta. Tänään kaikki oli poistunut. Eniten oottelen toki ensimmäisen hakukohteen (Helsingin metropolia) tuloksia, mitkä ei oo viel näkyny ollenkaan.

Mikäköhän meininki täs nyt on?

Ihmettelen ihan samaa. Ilmeisesti jotkut ovat saaneet tämmöisen viestin: "Opetushallituksen ylläpitämässä Opintopolku-järjestelmässä on havaittu virhe, jonka myötä soveltuvuuskoekutsujen laatiminen todistusvalinnan ja avoimen väylän perusteella ei ole onnistunut. Joudut siis osallistumaan VAKAVA-kokeeseen tietämättä todistusvalinnan ja avoimen väylän tuloksesta. Pahoittelemme virhettä." En oo itse kasvatusalalle hakemassa, mutta voisko toi virhe nyt vaikuttaa kaikkiin Opintopolun juttuihin!? Huoh :( Toivottavasti huomenna tulis jo jotain. Ärsyttää kanssa, kun en löydä mitään aktiivista keskustelua yhteishausta

Vierailija
57/2176 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuli opintopolusta sähköposti, jossa kerrottiin, että olen saanut opiskelupaikan (Onneksi olkoon, sinulle on myönnetty opiskelupaikka). Turun AMK kyseessä, ilmeisesti todistusvalinta. Tarkistin aamulla asian opintopolusta, ja opiskelupaikka oli vastaanotettavana, mutta en vielä vastaanottanut sitä. Nyt illalla kirjauduin opintopolkuun uudelleen, eikä paikkaa voi enää vastaanottaa. Siellä lukee, että valinta on kesken.

Mitä ihmettä? Meniköhän nyt opiskelupaikka sivu suun. :( En tiedä, pitäisikö minun osallistua maanantain valintakokeeseen, vai koskeeko minua pelkkä todistusvalinta.

Hei, oon toi aikasempi tyyppi joka kanssa sai Turun AMK tuloksia, olin varasijalla ja sit pisteet katosi. Mutta en usko että opiskelupaikkasi meni sulta yhtään mihinkään, älä huoli :) Siis eiks siinä ollu tosi pitkä aikaväli milloin on vielä mahdollista hyväksyä opiskelupaikka? Luultavasti Opintopolku vaan sekoilee noiden tulosten näyttämisessä.

Vierailija
58/2176 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä varmaan joku bugi.

Vierailija
59/2176 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta alkaa tuntua, että en pääse. :( Toisessa ketjussa oli monella paljon paremmat pisteet.

Vierailija
60/2176 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta alkaa tuntua, että en pääse. :( Toisessa ketjussa oli monella paljon paremmat pisteet.

Mihin oot hakemassa? Ootko ensikertalainen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme