AMK YHTEISHAKU KEVÄT 2023
Niin se taas alkoi.. ja opintopolku kaatui :)
Jospa ennen töihin lähtöä pääsisi laittamaan haut sisään!
Kommentit (2176)
Mä vasta tossa hetki sitten tajusin, että lapset on niin isoja et nyt on jopa mahdollisuus opiskella. Enkä oo oikeastaan tajunnut, että monimuoto-opiskelu työn ohessa vois jopa onnistua. Joten sellaisiin nyt hain, jotka työtä tekevänäkin onnistuu. Oon jotenkin tosi innoissani tästä. Pääsykokeet pelottaa kyllä, varsinkin fysiikan osalta. Englantikaan ei taida olla ihan läpihuutojuttu mitä tässä oon aiempien vuosien osioista lueskellut..
Just meni minuuttia vaille hakuajan umpeuduttua hakemus sisään. Muokkasin tänään ja oli tosi vaikea päättää, mitä nyt sitten laittaisi ensimmäiseksi.
Minkähänlainen koe on tuo AMK valintakoe?
Muita, jotka tekee amk valintakokeen?
Vierailija kirjoitti:
Just meni minuuttia vaille hakuajan umpeuduttua hakemus sisään. Muokkasin tänään ja oli tosi vaikea päättää, mitä nyt sitten laittaisi ensimmäiseksi.
Monivalintaa, jossa aikaraja. Lukion käyneelle ei vaikea, mutta sisäänpääsyä hankaloittaa se, että se ei ole vaikea todennäköisesti muillekaan ja raja sisäänpääsyn ja ulosjäämisen välillä voi olla hiuksenhieno. Joissain osioissa vääristä vastauksista saa miinuspisteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monivalintaa, jossa aikaraja. Lukion käyneelle ei vaikea, mutta sisäänpääsyä hankaloittaa se, että se ei ole vaikea todennäköisesti muillekaan ja raja sisäänpääsyn ja ulosjäämisen välillä voi olla hiuksenhieno. Joissain osioissa vääristä vastauksista saa miinuspisteitä.
Vinkkejä treenailuun?
Koe lähestyy....miten olette valmistautuneet? Itse olen tammikuusta lähtien tehnyt ostetun valmennuksen kautta tehtäviä ja treenannut etenkin matematiikkaa.
Opintopiste (.com) on ainakin hyvä matikan treenailuun. Löytyy myös muut osa-aluueet ja harkkakokeita. Näköjään joku uus sivu, ainakin alkuun ilmainen.
Milloin saa tietää pääseekö ihan papreilla sisään?
Vierailija kirjoitti:
Milloin saa tietää pääseekö ihan papreilla sisään?
Elokuun alussa viimeistään, kun kaikki valintamuodot on käsitelty ja hakijat ottaneet paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Koe lähestyy....miten olette valmistautuneet? Itse olen tammikuusta lähtien tehnyt ostetun valmennuksen kautta tehtäviä ja treenannut etenkin matematiikkaa.
Siis sitä insinöörien vai tavisten matikkaa?
Vierailija kirjoitti:
Jep, sama!
AMK:in pääsykokeet on helppoja. Siis oikeasti helppoja. Jos ei läpäise, niin amis lienee hyvä vaihtoehto.
Joko jostakin on todistusvalintoja tullut ?
Mulla tullut todistusvalintojen kohdat, mutta ei vielä tuloksia sinne.
Mullakin pariin hakukohteeseen tullut kohta lisätiedot mutta kun sen avaa niin näkyy pelkkää viivaa..
Tarkoittaako tuo, että valintoja ei vaan vielä ole tehty? Kuumottaa niin perkeleesti!
Eikö aiemmin ole palkit tulleet päivää ennen, kuin tulokset ?
Turun AMK:n tulokset näkyy mulla nyt
Taidan jättää tällä kertaa haun välistä. Olen sitten viime hakujen miettinyt asiaa, enkä yhtään tiedä, mitä haluaisin opiskella. Tavallaan kävi onni, etten päässytkään ensimmäiseen hakukohteeseen.
Tietenkin vielä aikaa muuttaa mieltä, mutta itsellä näin.