Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AMK YHTEISHAKU KEVÄT 2023

Kuu
15.03.2023 |

Niin se taas alkoi.. ja opintopolku kaatui :)
Jospa ennen töihin lähtöä pääsisi laittamaan haut sisään!

Kommentit (2176)

Vierailija
1/2176 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan jättää tällä kertaa haun välistä. Olen sitten viime hakujen miettinyt asiaa, enkä yhtään tiedä, mitä haluaisin opiskella. Tavallaan kävi onni, etten päässytkään ensimmäiseen hakukohteeseen.

Tietenkin vielä aikaa muuttaa mieltä, mutta itsellä näin. 

2/2176 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vasta tossa hetki sitten tajusin, että lapset on niin isoja et nyt on jopa mahdollisuus opiskella. Enkä oo oikeastaan tajunnut, että monimuoto-opiskelu työn ohessa vois jopa onnistua. Joten sellaisiin nyt hain, jotka työtä tekevänäkin onnistuu. Oon jotenkin tosi innoissani tästä. Pääsykokeet pelottaa kyllä, varsinkin fysiikan osalta. Englantikaan ei taida olla ihan läpihuutojuttu mitä tässä oon aiempien vuosien osioista lueskellut..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/2176 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just meni minuuttia vaille hakuajan umpeuduttua hakemus sisään. Muokkasin tänään ja oli tosi vaikea päättää, mitä nyt sitten laittaisi ensimmäiseksi.

Minkähänlainen koe on tuo AMK valintakoe?

Vierailija
4/2176 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita, jotka tekee amk valintakokeen?

Vierailija
5/2176 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just meni minuuttia vaille hakuajan umpeuduttua hakemus sisään. Muokkasin tänään ja oli tosi vaikea päättää, mitä nyt sitten laittaisi ensimmäiseksi.

Monivalintaa, jossa aikaraja. Lukion käyneelle ei vaikea, mutta sisäänpääsyä hankaloittaa se, että se ei ole vaikea todennäköisesti muillekaan ja raja sisäänpääsyn ja ulosjäämisen välillä voi olla hiuksenhieno. Joissain osioissa vääristä vastauksista saa miinuspisteitä.

Vierailija
6/2176 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monivalintaa, jossa aikaraja. Lukion käyneelle ei vaikea, mutta sisäänpääsyä hankaloittaa se, että se ei ole vaikea todennäköisesti muillekaan ja raja sisäänpääsyn ja ulosjäämisen välillä voi olla hiuksenhieno. Joissain osioissa vääristä vastauksista saa miinuspisteitä.

Vinkkejä treenailuun?

Vierailija
7/2176 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieliin kannattaa panostaa

Vierailija
8/2176 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koe lähestyy....miten olette valmistautuneet? Itse olen tammikuusta lähtien tehnyt ostetun valmennuksen kautta tehtäviä ja treenannut etenkin matematiikkaa.

Vierailija
9/2176 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opintopiste (.com) on ainakin hyvä matikan treenailuun. Löytyy myös muut osa-aluueet ja harkkakokeita. Näköjään joku uus sivu, ainakin alkuun ilmainen.

Vierailija
10/2176 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin saa tietää pääseekö ihan papreilla sisään?

Vierailija
11/2176 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin saa tietää pääseekö ihan papreilla sisään?

Elokuun alussa viimeistään, kun kaikki valintamuodot on käsitelty ja hakijat ottaneet paikkansa.

Vierailija
12/2176 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koe lähestyy....miten olette valmistautuneet? Itse olen tammikuusta lähtien tehnyt ostetun valmennuksen kautta tehtäviä ja treenannut etenkin matematiikkaa.

Siis sitä insinöörien vai tavisten matikkaa?

Vierailija
13/2176 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, sama!

Vierailija
14/2176 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AMK:in pääsykokeet on helppoja. Siis oikeasti helppoja. Jos ei läpäise, niin amis lienee hyvä vaihtoehto.

Vierailija
15/2176 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko jostakin on todistusvalintoja tullut ?

Vierailija
16/2176 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy vielä ainakaan

Vierailija
17/2176 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tullut todistusvalintojen kohdat, mutta ei vielä tuloksia sinne.

Vierailija
18/2176 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin pariin hakukohteeseen tullut kohta lisätiedot mutta kun sen avaa niin näkyy pelkkää viivaa..

Tarkoittaako tuo, että valintoja ei vaan vielä ole tehty? Kuumottaa niin perkeleesti!

Vierailija
19/2176 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö aiemmin ole palkit tulleet päivää ennen, kuin tulokset ?

Vierailija
20/2176 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun AMK:n tulokset näkyy mulla nyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi