Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nata Salmela mainostaa lapsiperheiden aurinkolomaa, hintalappu 5500€

Vierailija
15.03.2023 |

Yksi viikko Kanariansaarilla luksushotellissa, kaksi aikuista ja kaksi lasta. Olemme ihan normituloisia mutta ei meillä silti ole laittaa tuollaista summaa viikon reissuun.

Kommentit (212)

Vierailija
161/212 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ihmetyttää, että kuka näille "influensereille" oikein syytää roppkaupalla rahaa? Jotkut markkinointipuolen naiset jotka itse haluaisivat olla samassa asemassa eli ettei tarvitsi käydä päivätöissä vaan voisi silloin tällöin vähän kirjoitella blogia skumpan juonnin lomassa?

Jos olisin näiden influensereita elättävien firmojen johdossa, niin kieltäisin syytämästä rahaa moiseen turhuuteen. Kuluttajan itse boikotoin nykyään heti sellaisia tuotteita jotka mainostavat influensereiden kautta.

Mua ei ihmetystä yhtään, että maksetaan ennemmin monta tonnia jollekin someinfluencerille mainoksesta, jolla on kohderyhmänä esim 100 000 profiloitua kohderyhmään kuuluvaa seuraajaa.

Huomattavasti kustannustehokkaampaa ja kohdistetumpaa ja jäljitettävämpää mainontaa kuin ostaa joku spotti jostain telkkarista ja ampua se eetteriin ja toivoa että joku mainoksen katsoo.

Vierailija
162/212 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ööh, eiks tää ole se kävelevä sarjakuva?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/212 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia, jota olen jo jonkin aikaa pohtinut: kuka näitä vaikuttajia oikein seuraa ja ostaa tuotteita vain sen takia, että vaikuttaja mainostaa? Keitä nämä ihmiset ovat, minkä ikäisiä, mikä koulutus, ammatti jne.? Itse kun en ole koskaan ostanut yhtään mitään, ainakaan tiedostaen, vain siksi, että joku vaikuttaja mainostaa. En näitä myöskään seuraa.

Ihan hillittömiä tuloja on näillä Nata Salmeloilla, Sara Siepeillä sun muilla. Ilmeisesti aika paljon rahaa kiinni myös kiinteistöissä? Vissiin korkojen nousut eikä asuntomarkkinoiden tilanne heitä hetkauta sitten lainkaan? Luxuselämä jatkuu.

Vierailija
164/212 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella on oma tapansa matkustella ja itselle sopiva budjetti. Jos oikeasti ahdistaa someilijoiden elämä, niin on oikeasti fiksua olla seuraamatta.

Suomalaiset ovat vaan niin järkyttävän kateellisia ihmisiä, jos joku haluaa käyttää rahaa matkusteluun, niin heti tullaan huutelemaan provoa tms. Mutta kun ihmiset ja elämäntilanteet on erilaisia, jos sinulla ei ole varaa muuhun kuin halpaan Kanarian pakettimatkaan, niin ei se tarkoita sitä ettei muillakaan ole.

No totuushan on, että lähes kaikki somettajat esittelee feikkielämää, josta on ihan turha olla kateellinen. Useimmat heidän esittelemät kalliit jutut on saatu ilmaiseksi tai halvalla kaupallisena yhteistyönä tai hankittu velkarahalla. Sitten esitellään, kun eletään "luksuselämää" ja seuraajat nyyhkii kateissaan, kun itsellä ei ole moiseen varaa.

Feikkiä tai ei, otsikon hlö kehuu kuinka mones asunto taas hankittu ja kuinka iso omaisuus on penskalla jne. Lainarahoilla hankittua, mutta silti pitää kehuskella. Se ehkä ärsyttää monia eniten.

Jokainenhan voi tehdä ihan saman kuin Nata jos se vain lainasta on kiinni, vai?

Minua ei ärsytä Nata laisinkaan. Hyvä esimerkki että kannattaa yrittää ja tehdä paljon töitä.

Vierailija
165/212 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ennen katsoin Nataa ylöspäin. Mutta jossain vaiheessa hänen persoonansa muuttui ylimieliseksi ja ehkä vähän jopa uhmakkaaksikin. En tiedä mitä hänelle tapahtui. Nousiko päähän kuuluisuus vai raha?

En pidä hänestä enää. Enkä ole ainoa näiden ajatusten kanssa.

Vierailija
166/212 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nainen kehuu olevansa kuin venäläinen äitinsä joka ei häpeä mitään. No onhan toikin jokin meriitti kait? 😅

Vierailija
167/212 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Majorca on wt-lomailijoille.

Vierailija
168/212 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovanaama. En arvosta. Hän oli koulun kovis joka kiusasi kaikkia. Syyt kuulemma taustassa.... hmmm... seliseli. Koulukiusaajan luonne ja se näkyy edelleen.

Vierailija
169/212 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovanaama. En arvosta. Hän oli koulun kovis joka kiusasi kaikkia. Syyt kuulemma taustassa.... hmmm... seliseli. Koulukiusaajan luonne ja se näkyy edelleen.

Tuosta kiusaamisesta puhui yhdessä podcastjaksossa. Sanoi, että ei oikeastaan kadu ikinä asioita elämässään , mutta tuota katuu, että kiusasi muita.

Vierailija
170/212 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ennen katsoin Nataa ylöspäin. Mutta jossain vaiheessa hänen persoonansa muuttui ylimieliseksi ja ehkä vähän jopa uhmakkaaksikin. En tiedä mitä hänelle tapahtui. Nousiko päähän kuuluisuus vai raha?

En pidä hänestä enää. Enkä ole ainoa näiden ajatusten kanssa.

Sama täällä. Arvostin hänen sinnikkyyttään, mutta kun sometuotokset ovat alkaneet olla pelkkää itsekehua ja rahoilla retostelua, meni maku koko tyyppiin. Tuo taitaa olla uusrikkaiden tyyli.

Vierailija
171/212 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävän äiti kertoo kun on kivaa olla kotona ja käydä mökillä.

Me käydään ulkomailla, ei tarvi maksaa iiinteistöveroa, mitä muuta mökistä tuleekaan.

Mielummin käyn Pariisissa kahvilassa, kuin Ruoveden Essolla.

Jotkut laittaa rahaa mökkeilyyn , toiset elämyksiin.

Eilä se lapsi ole kuin parissa eri maassa käynyt

Vierailija
172/212 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs veikkaat, venäläistaustainen likka, köyhät vanhemmat.

Kumpaa on kiusattu enemmmän

Vierailija
173/212 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanarialla on ihan hyviäkin paikkoja ja näkemistä - riippuu tosin siitä mille saarelle menee ja kuinka aktiivinen viitsii olla. Ei sielläkään ole pakko maata uima-altaan reunalla pelkästään ja syödä Suomi-baarissa. Mutta silti itse käyttäisin tuon summan mieluummin johonkin toiseen kohteeseen. Yksi syy ainakin se, että tällaisten kohteiden lennot ovat yhtä tuskaa kun porukka nyt on mitä on, ja samassa koneessa siellä kaikki ovat, maksoipa loma mitä hyvänsä. Hyvällä matkakohteen valinnalla saa miellyttävät lennotkin.

Ihan pakko kysyä, että millaista porukka lennolla? Itse olen matkustanut monta kertaa Kanarian eri saarille ja koskaan ei ole lennoilla ollut mitään ihme hyypiöitä. Asiallista porukkaa aina.

Vierailija
174/212 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko40 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ihmetyttää, että kuka näille "influensereille" oikein syytää roppkaupalla rahaa? Jotkut markkinointipuolen naiset jotka itse haluaisivat olla samassa asemassa eli ettei tarvitsi käydä päivätöissä vaan voisi silloin tällöin vähän kirjoitella blogia skumpan juonnin lomassa?

Jos olisin näiden influensereita elättävien firmojen johdossa, niin kieltäisin syytämästä rahaa moiseen turhuuteen. Kuluttajan itse boikotoin nykyään heti sellaisia tuotteita jotka mainostavat influensereiden kautta.

Mua ei ihmetystä yhtään, että maksetaan ennemmin monta tonnia jollekin someinfluencerille mainoksesta, jolla on kohderyhmänä esim 100 000 profiloitua kohderyhmään kuuluvaa seuraajaa.

Huomattavasti kustannustehokkaampaa ja kohdistetumpaa ja jäljitettävämpää mainontaa kuin ostaa joku spotti jostain telkkarista ja ampua se eetteriin ja toivoa että joku mainoksen katsoo.

Ei ole...se on vaan jonkun keksimä ajatus jolle ei ole mitään kunnon perusteita. Kohdistettua somemainontaa on paljon muunkinlaista ja yhtä kustannustehokasta.

Vierailija
175/212 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko40 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole...se on vaan jonkun keksimä ajatus jolle ei ole mitään kunnon perusteita. Kohdistettua somemainontaa on paljon muunkinlaista ja yhtä kustannustehokasta.

Heh, aikamoista vähättelyä tutkimustietoa kohtaan, samoin kuin yritysten tuosta saamaa hyötyä kohtaan. 

Vierailija
176/212 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo ei ole edes kallis. Tietysti halvemmallakin pääsee mutta se taas näkyy hotellin tasossa.

Itse en ainakaan lasten kanssa lähde budjettilomille vaan pidän kiinni siitä että hotelli on hyvä ja ihan ilolla varaan matkat nykyisin Tui:lta ja Aurinkomatkoilta kun en enää jaksa roikkua netissä vertailemassa hotelleja ja lentoja.

Noi Tuit ja Aurinkomatkat nimeonomaan ON niitä budjettilomia.

Heh. Menepä nyt kasvamaan pienokainen, ennen kuin kommentoit. Et näköjään tiedä matkustamisesta mitään.

Vierailija
177/212 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku Kanarian all inclusive -hotelli ei kyllä ole mitään oikeaa luksusta :D No, toki nämä lähiömammat voivat niin kuvitella kun kerran joku someinfluensserikin sellaiseen lähtee.

Itse en koskaan ota all inclusivea, koska matkakohteesta saa paljon laajemman ja paremman kokemuksen kun käy syömässä itse valituissa paikallisissa ravintoloissa eikä jossain ruotsinlaivatyyppisessä buffassa yhdessä saksalais- ja japanilaisturistilaumojen kanssa. Yleensä nuo hotellit vielä ovat jossain aivan huitsin nevadassa. Pikkulasten kanssa voi olla helppo ratkaisu, jos lomaltaan odottaa vain sitä että saa polttaa nahkansa auringossa, mutta ihmettelen niitä jotka käyvät tuollaisissa muutenkin.

Kyllä se on luksusta, ihan kanariallakin. Onko all inclusive hotellista kiellettyä lähteä pois? Ei saa vuokrata autoa ja ei saa lähteä tututumaan saareen? Et todellakaan ole ikinä edes käynyt Kanarialla.

Vierailija
178/212 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläinen natalia voisi painua takaisin kotimaahansa.

Vierailija
179/212 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella on oma tapansa matkustella ja itselle sopiva budjetti. Jos oikeasti ahdistaa someilijoiden elämä, niin on oikeasti fiksua olla seuraamatta.

Suomalaiset ovat vaan niin järkyttävän kateellisia ihmisiä, jos joku haluaa käyttää rahaa matkusteluun, niin heti tullaan huutelemaan provoa tms. Mutta kun ihmiset ja elämäntilanteet on erilaisia, jos sinulla ei ole varaa muuhun kuin halpaan Kanarian pakettimatkaan, niin ei se tarkoita sitä ettei muillakaan ole.

No totuushan on, että lähes kaikki somettajat esittelee feikkielämää, josta on ihan turha olla kateellinen. Useimmat heidän esittelemät kalliit jutut on saatu ilmaiseksi tai halvalla kaupallisena yhteistyönä tai hankittu velkarahalla. Sitten esitellään, kun eletään "luksuselämää" ja seuraajat nyyhkii kateissaan, kun itsellä ei ole moiseen varaa.

"Ilmaiseksi" tarkoittaa useita työtunteja.Niitä missä on sovittu käyty neuvottelut yhteistyöstä, tehty suunnitelmat siitä millainen tulee olemaan, kirjoitettu, kuvattu, editoitu, sovittu missä ja milloin esitetään yms. Ei nuo työtunnit ilmaisia yrittäjälle ole.

Mulle on vähän mysteeri miten vielä 2023 vuonna ihmiset eivät ymmärrä ettei nuo ilmaiseksi tule.

Jos istuu muutamassa palaverissa ja kuittaa siitä useita tuhansia tai kymppitonneja niin ei se kovin rankkaa työtä ole varsinkin kun laskee karkean tuntiliksan. Ja vaikka tuohon laittaisi ne kuvien ottamiset ja tekstin kirjoittamisen niin sama pätee.

Vierailija
180/212 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feikkiä tai ei, otsikon hlö kehuu kuinka mones asunto taas hankittu ja kuinka iso omaisuus on penskalla jne. Lainarahoilla hankittua, mutta silti pitää kehuskella. Se ehkä ärsyttää monia eniten.

Jokainenhan voi tehdä ihan saman kuin Nata jos se vain lainasta on kiinni, vai?

Minua ei ärsytä Nata laisinkaan. Hyvä esimerkki että kannattaa yrittää ja tehdä paljon töitä.

Niinhän tässä tehdäänkin. Ja hyvät on tienistit. Mutta se ero on meikäläisessä ja monessa muussa menestyneessä läheisessäni ja kollegassani että ei olla julkisuudenkipeitä. Vaikka muutama tuttu on asiantuntijana joskus haastateltavana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan