Nata Salmela mainostaa lapsiperheiden aurinkolomaa, hintalappu 5500€
Yksi viikko Kanariansaarilla luksushotellissa, kaksi aikuista ja kaksi lasta. Olemme ihan normituloisia mutta ei meillä silti ole laittaa tuollaista summaa viikon reissuun.
Kommentit (212)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnetusti tämä vaikuttaja elää taloudellisesti eri maailmassa kuin tavan tallaaja. Ei varmaan hänelle tunnu missään, kun taas kohdeyleisönsä ei pysty tollaista kustantamaan.
Sillä on vähän eri geenit. Isosti ja paljon mulle. Viis muista kunhan saan huomiota.
Ihan hyvä, että pitää ääntä. Esim. sen puolesta, että varhauskasvatustyönteijöiden liittojen tulisi yhdistää voimansa, jotta alalle saataisiin jotain järkeä.
Oho, miten hieno ajatus, ei vähääkään populismia, puhdasta konkretiaa huokuu tämä ääni... miten multa on voinut mennä ohi tämä kuuluva ääni? Onko jäänyt minä-minä-upea-rikas-menestyjä-parempi-ihminen äänen alle...
Eri
ihminen, joka tietää miten asialle saa näkyvyyttä on hyvä pitämään meteliä asiasta. Noteerattiin Päämedioita myöten
Ei sitä noteerattu. Ainoa mikä jäi kenenkään mieleen oli korkeintaan et natan muksu käy yksityisessä päiväkodissa, mitä kai mainosti tottakai. Jos kuuntelet podcstia niin käsityksesi natan näkyvyydestä on vääristynyt. Toki omasta mielestään hän on vaikuttaja.
Hyvin on sekin ainoa asia jäänyt mieleen, Natan lapsi käy ihan kunnallista ruotsinkielistä päiväkotia.
Vanhempana pystyy sitteen lobbaamaan itänaapurin ideologiaa kolmella kielellä
Ei ole minulta pois heidän perheen loma. En tykännyt Nataliasta edes silloin kun hänen blogissa oli muutakin kuin mainoksia. Se ei kuitenkaan vähennä hänen menestystään, ja varmasti monet ihan fanittavat häntä.
Itse olen lapsivapaa, parisuhteeton, ja lomailen mieluiten kaupungeissa. Maksaisin mieluiten max 80 euroa hotellihuoneesta yöllä, kiva jos aamupala sisältyy mutta voin kyllä mennä mihin tahansa paikallisten "essolle" hörppäämään kahvia ja sämpylää kunnes lähden bussilla /metrolla kiertelemään kaupunkia. Viimeksi kun olin ulkomailla taisin maksaa n. 550 lennot + hotelli 4 yötä, se oli -18 eli hinnat ovat varmasti siitä nousseet.
Aurinkorantaloma lapsiperheessä olisi pahin painajainen minulle, mutta Natalle varmasti ihanan virkistävä lomamatka. Itse en maksaisi tuota hintaa viikon lomasta, mutta ehkä hän kokee saavansa rahoille vastinetta.
Vierailija kirjoitti:
5500 euron viikon perheloma on niille, joilla on paljon rahaa tai vaihtoehtoisesti niille perheille, jotka matkustaa harvoin lyhyitä reissuja. Meillä ollaan satsattu enemmän määrään, kuin siihen että ollaan luksushotelleissa. Se toisaalta näkyy siinä, että lapset, jotka alkaa olla kaikki nyt täysi-ikäisiä ovat viettäneet noiden kuukauden jokaisesta elinvuodestaan ulkomailla reissussa ympäri maailmaa. 5500 eurolla oltaisiin jo kuukausi reissussa Australiassa tai jenkeissä. Nämä on valintoja
5500 eurolla saa menopaluuliput viidelle henkilölle Yhdysvaltoihin tai Australiaan, kun olettaisin tekstin perusteella, että lapsia oli yli kaksi. Eli jos ei kadulla kerjää elantoa lisää, niin matkabudjettihan meni jo siinä.
- Mikä on maailman homoin nimi?
- P ut1n 😄
Tienaahan se tostakin muutaman tonnia. Tai sitten tuon loman. Kuinka monta aikuista reissussa on kun on isoisäkin mukana. Jos kaksi lasta niin sitten on varmaan Natan mieskin mukana.
Siis mikä se ongelma nyt siis oli? Tuo on oikeasti halpa reissu neljälle. Sillä pääsee Kanarialle niin. Me on käyty joka vuosi jossakin siitä lähtien kun oltiin opiskelijoita ja silloinkin se 3000-6000€ meni matkoihin. Silloin reppureissattiin ja asuttiin paikallisten luona tai taivasalla, mutta silti sitä rahaa meni. Lapsen kanssa sit hotelli oli tietenkin ehdoton, kahden lapsen kanssa sit se all inclusive. Nyt kun ne on isompia, on taas tehty matkoja ilman ai:ea, mutta lentoihin jo menee tuo 5000 heittämällä.
Musta tuo oli siis ihan hyvä matkavinkki lapsiperheille vaikkei just me Kanarialle koskaan ole eksytty.
Vierailija kirjoitti:
Nata ei saa mennä kallille lomalle koska ap ei pysty maksaaämaan yhtä kallista lomaa ja siksi hänelle tulee paha mieli.
Loogista?
Nata on saanut ton loman ilmaiseksi yhteistyönä.
Mentiin just Lontoon kautta kun peffa ei kestä 6 tunnin lentoja. Oli hyvä reissu taas täynnä kommelluksia, mutta ei tappa..van tasaista ja kokonaisuudessaan hyvä.
Lennot ja majoitukset alle 2000€.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nata ei saa mennä kallille lomalle koska ap ei pysty maksaaämaan yhtä kallista lomaa ja siksi hänelle tulee paha mieli.
Loogista?Nata on saanut ton loman ilmaiseksi yhteistyönä.
Ja ketä kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi jätettiin lapset hankkimatta. Me tultiin miehen kanssa juuri viikon aurinkolomalta Seychelleiltä ja se maksoi 4000 per henkilö. Ajattele, jos olisi vaikka kaksi lasta niin tuo olisi maksanut 16000 euroa. Tai sitten pitäisi alentua käymään Kanarialla...
Voi se mieli vielä muuttua niin kuin kuuluisalla velalla natalialla
Eihän tuo Natalia mikään oikea vela koskaan ollutkaan vaan pelkkä pelle. Oikea vela ei koskaan hanki kakaroita.
Siis tuohan oli halpa. Mihin teillä sit on varaa matkustaa, jos tuo on kallis?
Pretty good kirjoitti:
Mentiin just Lontoon kautta kun peffa ei kestä 6 tunnin lentoja. Oli hyvä reissu taas täynnä kommelluksia, mutta ei tappa..van tasaista ja kokonaisuudessaan hyvä.
Lennot ja majoitukset alle 2000€.
Neljältä? Aha.
Lentoliikenne on lopetettava kokonaan. Vain valttämätön liikenne pienkoneilla saa jatkua. Junalla matkustamista pitää parantaa ja tukea. Nykyisten lentolippujen hintoihin pitää laittaa nolla perään, ja erotus menee veroihin.
Pakkohan se oli käydä katsomassa kun mainostit. Ihan ok hotelli näyttäis olevan, voisin mennä, jos Kanarialle haluaisin.
Ainut mikä pisti silmään oli se että onko tolla lapsella vaipat ton ikäisenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Natalia Salmela on julma koulukiusaaja, taustallaan useita tuhottuja elämiä. Ilmeisesti sama jatkuu edelleen mutta eri yhteissössä.
Ensin kuitenkin Nata oli se lapsi, joka joutui julmasti koulukiusatuksi suomalaislasten toimesta.
https://kotiliesi.fi/ihmiset-ja-ilmiot/ihmiset/nain-kiusatusta-natalia-…
No yhyy. Tuo juuri kertoo, että hän on k*usipää. Eivät kaikki kiusatut kosta kokemaansa eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi jätettiin lapset hankkimatta. Me tultiin miehen kanssa juuri viikon aurinkolomalta Seychelleiltä ja se maksoi 4000 per henkilö. Ajattele, jos olisi vaikka kaksi lasta niin tuo olisi maksanut 16000 euroa. Tai sitten pitäisi alentua käymään Kanarialla...
Nävettäjät
Loiset
Maanpetturit
Ei hanki lapsia! Häpeä!!!
Idiootit
Itsekkäät
Mapallontuhoajaterroristit
Hankkii kakaroita! Häpeä!!!
Vierailija kirjoitti:
Mä en seuraa tota blogia enää, ihan joka ikinen postaus on pelkkää mainosta, överikaupallisuus etoo. En voi tajuta, kuka vapaaehtoisesti valitsee lukea pelkkää mainosta? Sehän on ku tilais naistenlehden, missä ei oo artikkeleita ollenkaan?
Oletko koskaan tutkinut paljonko lehden pinta-alasta on nytkin mainoksia? Loput isoja kuvia, tekstiä parin liuskan verran.
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan se oli käydä katsomassa kun mainostit. Ihan ok hotelli näyttäis olevan, voisin mennä, jos Kanarialle haluaisin.
Ainut mikä pisti silmään oli se että onko tolla lapsella vaipat ton ikäisenä?
2,5 vuotias lapsi vaipoissa lomalla, mikä ihme se on?
On meitä hyvätuloisia, jotka haluavat lomallaan helppoutta. Kotona meillä syödään usein parempaa ruokaa kuin ravintolassa, joten ruokaelämykset ei ole aurinkolomiemme keskeisiä asioita. Ravintoloissa istuminen ei houkuta vaan rentoutuminen. Itse en muutenkaan ole mikään kulinaristi. Kiinnostaa muut asiat enemmän. Kunhan ei nälkä kurni, niin se riittää minulle lomalla. Tiedän olevani vähemmistössä.
Laivallakin olin juuri viikonloppuna enkä ymmärrä senkään parjausta. Buffet on täysin kelvollinen tapa käydä syömässä jollei halua istua odottamassa joka lautasellista. Minä tykkään kun syöminen hoituu nopeasti ja aikaa jää muuhun.